וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הובלות בתל אביב ממליצה על אריזה: היכן להתחיל ובאילו ארגזים להשתמש

בשיתוף שניר הובלות, בשיתוף שניר הובלות

31.5.2020 / 9:16

אריזת החפצים הנכונים בארגזים הנכונים תפשט את תהליך מעבר הדירה המלחיץ ותעזור לכם להגיע ליעד עם כל רכושכם שלם ובטוח

ארגזים מעבר דירה. pixabay,
ארגזים/pixabay

האריזה היא הליך מלחיץ בין אם אתם עוברים למקום מרוחק או נשארים באותו אזור. לשים את כל החפצים האישיים שלכם בארגזים ולוודא שכל הפריטים ישרדו את המעבר יכול להוסיף ללחץ של מעבר הדירה. הארגזים מגיעים במגוון גדלים, אך איך תדעו איזה גודל הוא הטוב ביותר עבור הפריטים שלכם. אריזת הפריטים בגודל המתאים לארגזים הנכונים תעזור למעבר שלכם לעבור מהר יותר. אספקת הארגזים והוספת ביטוח הפרטים ואריזה נכונה יסייעו למעבר טוב יותר.

ארגזים קטנים

הארגזים הקטנים הם הקלים ביותר לנשיאה בהרמה, ולכן הם הטובים ביותר עבור פריטים כבדים כמו למשל, ספרים, כלים, DVD. ארגזים אלה יסייעו בהגנה על פריטים אלה מפני נזק מכיוון שהפריטים ישבו בצורה נוחה בארגז ללא תנועה רבה במהלך המעבר.

ארגזים בינוניים

ארגזים בינוניים הם הגודל המושלם לאריזת כלי המטבח, ארגזים אלה גדולים מספיק בכדי להתאים לרוב מכשירי המטבח כדי להבטיח את בטיחות הפריטים תוך כדי תנועה. הם גם אידיאליים לצעצועים מכיוון שעדיין ניתן להרים אותם ולתפוס אותם בקלות עם תחילת המעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ארגזים גדולים

מיועדים למצעים, וילונות, ולפריטים גדולים יותר ואפילו למוצרים אלקטרוניים גדולים. ארגזים אלו אינם קלים לנשיאה ולתמרון ולכן הפריטים הארוזים בתוך הארגזים הללו לא צריכים להיות כבדים במיוחד.

ארגזים ענקיים

קשה לתמרן ארגזים ענקיים במידה והם כבדים, כך שאריזתם עם פריטים קלים כמו למשל, כריות, מצעים, שמיכות ומגבות עדיין תוודא שהארגז קל מספיק לתמרון תוך כדי שמירה על הפריטים מלכלוך או מכל נזק אחר בזמן המעבר.

ארגזים ייעודיים

שימוש בארגזים ייעודיים יעזור להעביר חלק הפריטים הגדולים ומהפריטים השבירים יותר במהלך הנסיעה. ארגזים אלו מיוצרים במיוחד בעבור פריטים אלה כדי להוסיף הגנה נוספת למהלך ההובלה.

ארגזי חבית המיועדים לצלחות

ארגז החבית מיועד לאריזת צלחות, קעריות וכו'. ארגז זה מסוגל להבטיח כי הכלים שלכם מונחים בפנים ושיש להם הגנה נוספת. באמצעות ההגנה הנוספת הכלים לא יזוזו בעת המעבר לבית החדש שלכם.

ארגזי ארון בגדים

ארון בגדים גדול עם מוט תלייה שמיועד לכל הבגדים שלכם. תלו את כל הבגדים שלכם בתוך הארגז כדי לעבור בקלות. להוציא את הבגדים ולארוז אותם בארגזים זו עבודה נוספת. באמצעות ארגזים אלה, פשוט תולים את הבגדים על מוט התלייה המסופק וכל הבגדים מוכנים לנסיעה וקל לפרוק אותם בעת ההגעה ליעד הסופי.

ארגזים למוצרי חשמל

ארגזים למוצרי חשמל דומים לארגזים הקטנים אך יש להם ממדים שונים, כך שאריזתם תהיה קלה יותר. מרבית מוצרי החשמל יתאימו לארגזים הללו וזה הופך את ההובלה לקלה יותר. ארגזים בגודל זה מאפשרים גם לארוז פריטים כבדים יותר מכיוון שהם עדיין מיועדים לנשיאה קלה.

ארגזים למראות

הארגזים למראות עושים בדיוק את מה שמצפים מהם. ארגזים אלה נועדו להגן על המראות, הציורים או פרטי האמנות שלכם במהלך המעבר. ארגזים אלה כוללים פאנלים מותאמים כך שהאובייקט לא ינוע בזמן שהוא נמצא בארגז, כדי להעניק הגנה נוספת.

אז אם אתם צריכים חברת הובלות בתל אביב עם אריזה אנו ממליצים להיוועץ עם שניר הובלות לפני המעבר או לבקר את שניר הובלות בגוגל מפות

בשיתוף שניר הובלות, בשיתוף שניר הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully