וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטורי: הסכין החדה ביותר

בשיתוף האטורי, בשיתוף האטורי

31.5.2020 / 8:45

אחרי שהתאהב ביפן והקים בה משפחה חזר קובי בנוז לישראל והביא איתו כמה ממותגי הסכינים וכלי ההגשה המסורתיים האיכותיים ביותר בארץ השמש העולה

האטורי. יח"צ,
האטורי/יח"צ

האטורי, המרכז הישראלי לכלי הגשה וסכיני שף מיפן, חזר לאחרונה לפעילות ובגדול. מדובר בחנות בוטיק לכלי מטבח יוקרתיים וסכיני שף ייחודיים מיפן, שהיא יבואנית בלעדית של מותגים יפניים מובילים כגון מאסמוטו ו-קיה. משפחות יצרני הסכינים היפנים KIYA , MASAMOTO ומשפחת כלי הקרמיקה WARAIMURA העומדים מאחורי מותגי הסכינים היוקרתיות וכלי הקרמיקה המסורתיים ביפן דחו בתחילה את "המחזר המערבי" הסדרתי מאחר ומדובר באנשים של כבוד ומסורת ארוכת שנים, שהכסף אינו חשוב להם - אלא האנשים שעומדים מולם, אך הבעלים, קובי בנוז, לא נכנע כל כך מהר.

סכיני masamoto נמכרים בשני יעדים בעולם בלבד (פרט ליפן כמובן): ארצות הברית וישראל. אל תל אביב הגיעו ארבע משפחות יפניות. שתיים מהן של סכינים (מאסמוטו ו-קיה) שבסיסן נמצא בטוקיו וגיפו, משפחה נוספת של כלי קרמיקה (WARAIMURA) שמקורה בגיפו ומשפחה אחת של אבני השחזה (Ima Nishi) אשר יושבת בקיוטו. אל חנות הבוטיק של קובי בנוז מגיעים אנשי שגרירות יפן בכל פעם שהם צריכים לערוך אירוע, כולל שפים פרטיים אשר מגיעים למקום ורוכשים סכינים מחנות הבוטיק של בנוז.

האטורי. יח"צ,
האטורי/יח"צ

בנוז סיפר לנו: "מדובר בלקוחות שאוהבים את העובדה שהכל קורה כאן מפה לאוזן. הם מגיעים במיוחד כי הם יודעים שפה אפשר להשיג את המוצרים הטובים ביותר בתחום. אני מייבא ארצה את המוצרים בכמויות מאד גדולות כי אני עובד עם מסעדות, כך שאפשר להשיג מוצרים יפנים במחירים מאד אטרקטיביים". בכל ארבעה חודשים בעלי החנות מייבא לארץ כ-50 דגמים חדשים כך שלחובבי הבישול אף פעם לא משעמם.

האריזה הסופית של המוצר נעשית בשיטת עטיפה יפנית FURISHUKI. על ידי מיומי אשתו, כך שכל הטאץ' נעשה כאילו אתה בטוקיו, לכל דבר וענין. הרגשנו ב-האטורי שהחתמנו דרכון ממש ונחתנו במזרח הרחוק. ''היפנים שנכנסים לחנות אמרו לנו שהיא מזכירה להם את הבית שלהם". הוסיף קובי בנוז שלפני מספר שנים טס למזרח, התאהב ביפן, במסורת העשירה, בנופים ובאשתו מיומי. לאחר 15 שנה הוא שב ארצה עם משפחתו שהקים ביפן, בשל הגעגועים לישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
האטורי. יח"צ,
האטורי/יח"צ

הגעגוע ליפן העלה אצלו רעיון לשלב בין האהבה לשתי המדינות, כך נולד הרעיון של "האטורי", להביא את סכיני הש. ברמה הגבוהה ביותר בעולם וכלי ההגשה המעוצבים והאיכותיים ביותר שיפן יכולה להציע. בנוז הצליח להביא את יצרני הסכינים וכלי הקרמיקה ברמה העולמית הגבוהה ביותר שיש ביפן היישר לישראל.

מדובר במוצרים ברמה מאד גבוהה עם מלאי מסוים של לקוחות שעובדים איתו. אפשר להשיג את המוצרים האלה רק בחנות ''האטורי'' בתל אביב. בין הלקוחות ניתן למצוא את השפים המצליחים אסף גרניט, מושיק רוט, מאיר אדוני, ירון שליו, ישראל אהרוני, מידן סיבוני ועוד. בתי עסק שעובדים בשיתוף פעולה עם החנות הם שגרירות יפן, מסעדת דיינינג, מון, קיוטו, ריבר, פריים, TYO ועוד. מדובר במסעדות יוקרה שרוכשות את הכלים בחנות הבוטיק הזאת.

ניתן להזמין באתר מתוך הקטלוג המגוון, או בהזמנה מותאמת בייבוא אישי.

לאתר

לפייסבוק

לאינסטגרם

מייל: hattori.banoz@gmail.com

טלפון: 03-5277971 או 050-2260414

כתובת החנות: טשרניחובסקי 21, תל אביב יפו.

שעות פעילות:
א-ה : 10.00-18.30
ימי ו' וערבי חג 10:00-15:30

בשיתוף האטורי, בשיתוף האטורי
  • עוד באותו נושא:
  • סכינים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully