וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא אדמה: מותג הלייפסטייל האלטרנטיבי Ama Lurra

בשיתוף Ama Lurra, בשיתוף Ama Lurra

27.5.2020 / 15:41

הכירו את מוצרי הטיפוח הטבעיים מבית ''אמה לורה'', שנבחרו על ידי מגזין האופנה ''ווג'', כאחד מהמותגים הצעירים המבטיחים בתחום הקוסמטיקה

אמה לורה. יח"צ,
Ama Lurra/יח"צ

בניגוד למחשבה הראשונית, ''אמה לורה'' הוא לא שמה של האישה שעומדת מאחורי המותג. פירוש השם הוא ''אמא אדמה'' בשפה הבאסקית. "אמה לורה" צמחה מהגישה הנטורופתית הדוגלת בשימוש במרכיבים ובחומרים שמסביבנו, המעניקים לנו חיים בטוחים ונקיים, ומכאן ההשראה לשם המיוחד של המותג.

מדובר במותג לייפסטייל אלטרנטיבי, המציע מוצרי טיפוח באיכות גבוהה ובעיצוב מוקפד, בדגש על שימוש במרכיבים טבעיים בלבד. ''אמה לורה'' מביאה בשורה חדשה לעולם הקוסמטיקה הטבעית - להפוך את הקוסמטיקה הטבעית ועולם הנטורופתיה לדרך חיים עבור הקהל הרחב. לכן מוצרי החברה לא משווקים בבתי טבע, אלא בחנויות עיצוב ואופנה.

מוצרי "אמה לורה" פותחו על ידי ד"ר דורית יוסף, בעלת דוקטור בנטורופתיה, רפואה המתמקדת בעידוד כוחות הריפוי הטבעיים שבאדם. "קוסמטיקה טבעית הוא עולם ומלואו, לא מדובר רק במקור האורגני של המוצרים. קוסמטיקה טבעית פירושה שהיא עובדת עם הגוף, ומסייעת לו לשחזר את הפעולה שהגוף צריך לעשות באופן טבעי." מספרת דורית.

כאמור, כל מוצרי הטיפוח של המותג הינם ממקורות טבעיים, מאושרים על ידי משרד הבריאות ומיוצרים במפעלים בעלי תקני איכות. הפורמולות של התכשירים פותחו תוך הקפדה על בחירת המרכיבים במטרה להקל על מצבים שונים של העור, להעניק יתרונות לשמירה על הבריאות הכללית ובריאות העור, בראייה כוללת של הסביבה והשמירה עליה, ותוך התאמתם לאקלים בישראל.

Ama Lurra פיתחה סבון מוצק טבעי משמן זית ומשמנים צמחיים, באמצעות שיטת ייצור עתיקה בשילוב פורמולות חדשות, המעניקות לסבון שפע לחות. בניגוד לסבונים הנפוצים בשוק, המכילים חומרים להסרת שכבת השומן בעור המגנה עליו מפני מזיקים, הסבונים של Ama Lurra לא פוגעים בשכבת השומן והינם נעימים למגע.

בנוסף לסבונים המיוחדים, Ama Lurra תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי טיפוח טבעיים לפנים, לגוף ומוצרים משלימים. בין שלל המוצרים צדו את עינינו במיוחד:

אמה לורה. יח"צ,
טיפוח פנים מלא קוסמטיקה טבעית/יח"צ

טיפוח פנים מלא קוסמטיקה טבעית

צמד טיפוח לפנים: קרם לחות פצולי וניל - קרם לחות לכל סוגי העור עשיר באלוורה וקמומיל בשילוב לחותנים על מנת להעניק לחות אופטימלית לכל סוגי העור. קרם עיניים קליל - קרם מיועד לטיפול וטיפוח העור העדין סביב העין. הקרם קליל ונספג במהירות, עשיר בלחותנים קלים וחומצה היאלרונית כדי למנוע את נזקי הזמן והסביבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אמה לורה. יח"צ,
דיאודורנט טבעי לוטוס כחול/יח"צ

דיאודורנט טבעי לוטוס כחול במארז

דיאודורנט טבעי ובריא, שאינו מכיל אלומיניום או משמרים. התכשיר מונע היווצרות של חיידקים האחראים לריחות זיעה לא נעימים. המארז כולל דיאודורנט בגודל 50 מ"ל ודיאודורנט נוסף "דאוד לדרך" בגודל 15 מ"ל במחיר מיוחד.

אמה לורה. יח"צ,
בושם MAYIM/יח"צ

בושם MAYIM יוניסקס

בושם בוטיק ישראלי MAYIM המכיל תערובת ייחודית של תמציות המשלבות שמנים אתריים לריח מתוק וייחודי.

איכות המוצרים של Ama Lurra הכתה גלים גם מעבר לים, כאשר מגזין האופנה ''ווג בריטניה'' שהכתיר את המותג כאחת מחברות הקוסמטיקה הצעירות המבטיחות בתחום.

לאתר

בשיתוף Ama Lurra, בשיתוף Ama Lurra
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully