וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשתחררו לחופשי מהמאבק במשקל ובדיאטות חוזרות

בשיתוף הרצוג, בשיתוף הרצוג

27.5.2020 / 15:24

חדש! מסעדה שמכינה לכם אוכל לפי תפריט דיאטה שבועי עשיר, מוקפד ומגוון להרזיה טבעית ובריאה, לחיטוב ולהעלאת מסת שריר ולהקפדה על תזונה יומיומית בריאה ומאוזנת

הרצוג. יח"צ,
הרצוג/יח"צ

בשנים האחרונות ובמיוחד לאחר משבר הקורונה, החשיבות של אוכל בריא תופסת מקום מרכזי בחייהם של רבים, כאלה שעשו שינוי משמעותי בהבנה כי לתזונה יש משמעות בלתי הפיכה על מצב בריאות הגוף.

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר חידושים בתחום התזונה הבריאה, הגענו ל"הרצוג", מסעדת קונספט ייחודית, הממוקמת ברחוב אבן גבירול 48 בתל אביב.

הרצוג מציגה "אתגר ההר" - פתרון מעשי לתוכנית דיאטה תוך חסכון בזמן, כסף ודאגה. במקום לשלם אלפי שקלים ליועצים, דיאטנים ומומחי תזונה שיתכננו לכם תפריט שתצטרכו לדאוג ולהקפיד לבשל בבית, קבלו את החידוש המהפכני מבית 'הרצוג' - האוכל שלכם מוכן מידי יום לפי תפריט מגוון, מוקפד ויצירתי, המותאם לצורך היומי המשתנה שלכם.

איך זה עובד?

מצטרפים לאתגר ובוחרים מה בא לכם לאכול מידי יום. לצד כל מנה מחשבון קלורי ופירוט קשת מרכיבי התזונה לפיהם תוכלו לבחור אילו מנות להזמין להיום לפי הצורך שלכם. בהרשמה לתוכנית יתקבלו שתי ארוחות מידי יום במסלול הנבחר (הר, גבעה או תל) למשך 22 יום. עם ההרשמה לתוכנית אפשרות ההזמנה זמינה עבורכם ב-TA משעות הבוקר ועד הלילה והיומיים האחרונים על חשבון הרצוג.

הרצוג. יח"צ,
הרצוג/יח"צ

הסוף לדאגות בענייני אוכל!

מתלבטים מה לאכול בכל יום? אין צורך עוד לחשוב או לדאוג, פשוט להזמין את המנות מתוך התפריט ולאכול מידי יום אוכל שהוא טרי, בריא, טעים, מוקפד ולא מעובד. בלי שמן בלי סוכר ומלא בחלבון, עשיר במינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון ולא פחות חשוב משתנה כל יום, יצירתי, טעים ומגוון, כך שלא תשתעממו לרגע, תשבעו ותרגישו מיד את הגוף שלכם מודה לכם.

למי זה מתאים?

במיוחד בימים שאחרי משבר הקורונה הצורך לחיזוק מערכת החיסון עולה והתפריט באתגר 22 יום של הרצוג מותאם גם למי שנמצא בקבוצות סיכון ומחלות רקע כמו סוכרתיים, בעלי לחץ דם גבוה, סובלים מהשמנת יתר ובעלי רגישויות שונות.

האתגר מתאים גם למי שנמצא בתחילת דרך ההרזיה ושמורגל לאכול הרבה משום שהמנות המותאמות במסלול ההר למשל הן גדולות במיוחד, טעימות ומשביעות לאורך זמן (בעלות אינדקס גליקימי גבוה).

תפריט התזונה המשתנה בהרצוג פונה גם לנשים בהריון למשל, שצריכות להיות מוזנות במיטב מרכיבי התזונה לאורך תקופת ההיריון ולהקפיד על התזונה שלהן במיוחד בתקופה זו וכן, מתאים לספורטאים שמבקשים לשפר ביצועים, להתחטב, לרזות ולהעלות מסת שריר. היום ידוע שתזונה טבעית (וטבעונית) שאינה עושה שימוש בתחליפי בשר וגבינה מעובדים ודלים באנרגיה היא למעשה המקור האמין והזמין ביותר לעושר במינרלים וויטמינים חיוניים.

הרצוג. יח"צ,
הרצוג/יח"צ

מתקשים להיצמד לתפריט? כך תעשו זאת נכון!

אחד מאתגרי הדיאטה הידועים היא הקושי להיצמד לתפריט ולהקפיד לבשל לפיו מידי יום. תפריט התזונה בהרצוג משתנה מידי יום ותוכנן במיוחד בכדי לאפשר מגוון וחופש מהטרדות היומיומיות של מה לאכול היום והאם אכן קיבלתם מהארוחה את כל מה שהגוף שלכם מבקש וצריך.

התפריט היומי המשתנה מגוון ומאפשר ליהנות בכל יום מאוכל טעים ובריא המעניק את קשת הוויטמינים, מינרלים וחומצות האמינו שהגוף צורך וצריך ומוריד לכם את הדאגה מהראש ומפחית לחצים מיותרים.

רועי הרצוג, השף והבעלים: "בכדי לראות תוצאות, כמו בכל דבר, יש צורך בהתמדה ואת הרצוג אפשר לאכול כל יום ולהקפיד בכך על תזונה בריאה ומגוונת. אתגר ההר יכול להחוות כהנאה גרידא, לאכול אוכל בריא ומפנק, ואפשר לקחת את זה כאתגר קולינרי בריאותי להזנת הגוף ולשיפור המצב הבריאות של המשפחה"

מה מיוחד בתפריט?

הרצוג מציע מגוון מנות על בסיס מזון מלא ושלם מהצומח אשר משביעו ומזינות. המזון בהרצוג עובר תהליך המקל על העיכול ומשפר את ספיגת רכיבי התזונה. כל הקיטניות והדגנים בהרצוג נשטפים ומושרים במשך יממה ועוברים תהליך הנקרא "טרום הנבטה". תהליך ייחודי זה מעלה את הזמינות ומגדיל את תכולת הנוטריאנטים (רכיבי תזונה) ונוגדי החמצון ומוריד את כמות האנטי נוטריאנטים (כמו חומצה פיטית למשל). כלומר, מפחית את כמות הגורמים המפריעים לעיכול ומאפשר ספיגה מהירה של רכיבים כגון ברזל, אבץ, ויטמינים ומינרלים חיוניים.

המנות מכילות חלבון מלא ושלם, כלומר שילוב של דגן וקיטניה היוצר את החלבון המלא (כל חומצות האמינו החיוניות).

כל ארוחה עשירה בסיבים תזונתיים וויטמינים מינרלים ונוגדי חמצון שהגוף שלנו זקוק להם ברזל אבץ נחושת אשלגן מגנזיום מנגן חומצה פולית כל ויטמין הבי במיוחד ב1 וב6, ויטמין קיי, סי, ואיי. למשל הלבנה-קשיו שמוגשת בארוחת הבטטה ועשויה במקום, הינו מזון מותסס המכיל חיידקים פרוביוטיים, חיידקים טובים המצויים במערכת העיכול של כל אחד מאיתנו וחיוניים לתהליך העיכול, למערכת החיסון, לשמירה על המשקל ולתפקודו התקין של הגוף. כל המנות אינן מכינות כולסטרול.

לאתגר 22 יום של הרצוג

*האמור בכתבה אינו מהווה ייעוץ רפואי ויש להיוועץ ברופא במקרה הצורך.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הרצוג, בשיתוף הרצוג
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully