וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכת הצמיגים של ישראל

בשיתוף צמיגי אנטון חנניה, בשיתוף צמיגי אנטון חנניה

27.5.2020 / 14:19

במסגרות כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי העסק הוותיקים בישראל שברנו שיא. מצאנו רשת צמיגים בת 70 שנה, כמעט כמו המדינה, "צמיגי אנטון חנניה"

צמיגי אנטון חנניה. יח"צ,
צמיגי אנטון חנניה/יח"צ

צמיגי אנטון חנניה הוא עסק משפחתי שכיום מנהלים ועובדים בו בני הדור השני והשלישי. מפיק חבר המערכת יצא לבקר בכמה מסניפי הרשת, הוא התרשם עמוקות מהדרך המקצועית ואמינה שבה בני המשפחה מגלגים את העסק.

"צמיגי אנטון חנניה" היא רשת משפחתית של בית עסק גדול לצמיגים, זה כולל בתוכו תיקוני פנצ'ר, שירות חילוץ דרכים וכיוון פרונט. בבוקר יום שני הגעתי לסניף הראשון ברחוב יפת 88 ביפו, עוד לפני שהספקתי להגיד בוקר טוב כבר הגישו לי קפה חזק וטעים ושאלו לשלומי, הם לא עשו זאת כי אני בחור מיוחד אלא כך מתנהגים פה לכל הלקוחות, כמו משפחה.

בסניף פגשתי את אנטון אחד הנכדים, הוא עשה לי סיבוב במקום והסביר לי לפרטי פרטים על עולם הצמיגים, אני מודה שלמדתי דברים חדשים.

צמיגי אנטון חנניה. יח"צ,
צמיגי אנטון חנניה/יח"צ

"מי שהקים את העסק לפני עשרות שנים היה סבא שלי אנטון ז"ל, היום אני עובד ביחד עם דודים שלי ובני דודים שלי, עובדים קשה לשמור על המוניטין שבנינו בזכות יושרה, מקצועיות ואמינות", סיפר לי אנטון.

לקוחות שמגיעים בפעם הראשונה להחליף פה צמיגים עוברים סוג של ראיון אישי, זאת על מנת לנסות ולהכיר את דפוס הנהיגה ולהתאים עבורם את הצמיג הנכון, על כך אנטון הסביר לי: "אנחנו מחזיקים במגוון גדול של צמיגים כדי לתת מענה לכל דורש, אין לי הסכם עם אף חברה כך שלא נעול בבלעדיות ויש לזה חשיבות. צריך להבין, לכל צמיג יש קודים משלו, קוד עומס ומהירות, עמידה בשחיקה, בחום ובלימה בכביש רטוב בנוסף לדרגת טמפרטורה ואחיזה, זה מה שמבדיל בין צמיג איכותי לבין צמיג זול.

"דברים קטנים ולכל אחד מהם יש השפעה, לכן אני בודק את הצרכים והרגלי הנסיעה של הלקוח ולא סתם מנסה למכור לו את הצמיג היקר ביותר, כי לאשה שנוסעת בתוככי העיר בין הבית, סופרקט וגן הילדים אין כל צורך בצמיג יוקרתי ויקר במיוחד, אלו למשל מתאימים למי שנוהגים מחוץ לעיר למרחקים גדולים יותר".

אנטון וכל אנשי הצוות שמקיפים אותו מקפידים לצאת מספר פעמים בשנה להשתלמויות בארץ ובחו"ל על מנת ללמוד על עולם הצמיגים שלא נשאר לעמוד במקום, מדובר בשוק מתפתח ללא הפסקה של המצאות וארכיטקטורה חדשה של הצמיגים, את אלו צריכים להכיר ולדעת להתמודד עם כל השינויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
צמיגי אנטון חנניה. יח"צ,
צמיגי אנטון חנניה/יח"צ

השירות של "צמיגי אנטון חנניה" אינו מסתיים רק בהחלפת צמיגים או תיקון של פנצ'רים, כל המכוניות משנת 2012 הן בעלי חיישן, זה מאותת לנהגים דרך נורה אדומה אם יש בעיה של חוסר באוויר מסיבה כלשהי, אנשי המקצוע של "צמיגי אנטון חנניה" הם בעלי ידע וניסיון כיצד לטפל בכל בעיית חיישן שצצה.

בנוסף, בסניף החדש שנמצא ברחוב הכוזרי 1 ביפו ישנו מוסך של כיוון פרונט, נסעתי לשם ביחד עם אנטון והוא הציג בפני את מכונות הפירוק, איזון וכיוון פרונט החדישים ביותר בעולם, מתוצרת האנטר מארה"ב עם התקנים הכי מחמירים.

מכונת האיזון עשתה עלי רושם מיוחד משום שלא רק עושה איזון דינמי וסטטי רגילים אלא הדמיית דרך של ממש.

לפני שנפרדתי מאנטון לשלום ביקשתי ממנו לתת לי שיעור נוסף על צמיגים, הוא הדהים אותי במידע שמעולם לא ידעתי עליו, "יש מיתוס שהצמיג הכי טוב לרכב הוא זה שמגיע מהיצרן לרכב ולא פעם מגיעים אלינו לקוחות ואומרים שרוצים את הצמיג לפי היצרן, זאת מבלי לדעת כי עדיף להם צמיג אחר, לכן הגיע הזמן לנפץ את המיתוס הזה.

"כל יצרני הרכב עושים מכרז בין כמה חברות צמיגים ובוחרים למי להעניק את הבלעדיות לפי המחיר שמשתלם להם, לאו דווקא בגלל איכות מיוחדת, לכן אנחנו יכולים להציע מחירים טובים וצמיגים איכותיים יותר לכל סוגי הרכבים, גם אם זה לא הצמיג שנבחר על ידי אותו יצרן רכב מסויים".

היתה לי פגישה מרתקת עם בעלים של רשת צמיגים ותיקה ומוכרת בישראל, ממנו למדתי המון כיצד כדאי לבחור את הצמיג המתאים ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

אם גם לכם יש שאלה או צורך בצמיגים חדשים, אלו הם הסניפים של רשת "צמיגי אנטון חנניה".


תל אביב יפו- רחוב יפת 88 (סניף ראשי)

א'-ה' 7:00-21:30

ו' 7:00- 20:00

שבת 7:00-21:00

מספר טלפון: 03-682-8584


תל אביב יפו- רחוב הכוזרי 1

א'-ה' 8:00-17:30

ו' 8:00-16:00

מספר טלפון: 039228774


רחובות- רחוב היצירה 6

א'-ה' 8:00-17:00

ו' 8:00-13:00

מספר טלפון: 08-9468227


פייסבוק

וויז יפת 88

וויז הכורזי 1

וויז רחובות היצירה

בשיתוף צמיגי אנטון חנניה, בשיתוף צמיגי אנטון חנניה
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully