וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב הפירות האומנותי שמסעיר את המסיבות ואירועים

בשיתוף Fruits Art, בשיתוף Fruits Art

27.5.2020 / 13:51

במערכת "המומחים" אנחנו אוהבים לגלות ראשונים את הכוכבים הבאים של עולם העסקים בישראל ומי שתפס לנו את העין בחודשים האחרונים הוא גיא שקורי, רק בן 24 אבל כבר מנהל עסק משגשג של מגשי פירות מעוצבים למסיבות ואירועים חגיגיים, Fruits Art

Fruits Art. יח"צ,
Fruits Art/יח"צ

מפיק חבר המערכת פגש את גיא שקורי מנהל Fruits Art לשיחה תוך כדי עבודה, הוא הוקסם מבחור יצירתי בעל חשיבה מחוץ לקופסא.

הקיץ בפתח וזה אומר שכבר אפשר ליהנות מפירות עסיסיים ומתוקים, אבטיח, מלון, ענבים, אננס, מנגו, אפרסקים ואחרים, ומי שלקח את עולם הפירות כמה צעדים קדימה הוא גיא שקורי הבעלים של ,"Fruits Art" זו מארגנת מגשים, שולחנות ומשלוחי פירות מעוצבים בצורה אומנותית לכל דבר.

את תורת החיתוכים והגשה של פירות מעוצבים גיא למד מאביו, על כך הוא סיפר לי: " העסק המשפחתי שלנו הוא סופרמרקט בירושלים עיר מגוריי, באופן טבעי עבדתי שם ותמיד נמשכתי למחלקת הפירות והירקות בזכות הצבעים וריחות, מבלי לתכנן שיהיה זה עסק עתידי שלי, היה זה אבי שהחל את עניין החיתוכים כשהציב על הדלפקים השונים פירות מעוצבים, ממנו למדתי את טכניקת החיתוך וכאשר ראיתי את ההתלהבות של הלקוחות נפל לי האסימון כי אפשר לפתח את זה כעסק לכל דבר".

Fruits Art. יח"צ,
Fruits Art/יח"צ

לאחר שחזר מטיול בן חצי שנה בדרום אמריקה גיא החל לעצב סלסלאות ומגשים ועליהם פירות העונה, בתחילה שלח זאת לחברים ומכרים ללא תמורה רק כדי לחוש את השטח, הפידבקים שקיבל היו מפרגנים והצעד הבא שעשה כלל בתוכו תכנית עבודה מסודרת ויציאה לדרך עם השקעה כספית לא קטנה, על הימים הראשונים גיא סיפר: "כמו כל עסק חדש גם לי לקח מספר חודשים עד שהתחלתי לראות פירות תרתי משמע, גם כשלא הגיעו הזמנות לא התייאשתי, למרות שהיה קל לקפל את הזנב ולחזור לעבוד בעסק המשפחתי בחרתי להתמיד ולשכלל את העיצובים שלי".

הרצון וההתמדה של גיא החלו להשתלם זמן קצר לאחר מכן, כיום יומן העבודה שלו מפוצץ בלקוחות שמבצעים הזמנות של מגשי פירות בגדלים שונים לאירועים משמחים, מסיבות ימי הולדת, ערבי חברה, מתנות לחג וגם סתם פינוק משפחתי אישי לסוף השבוע.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
Fruits Art. יח"צ,
Fruits Art/יח"צ

על תפיסת העולם שלו גיא סיפר: "אני כל הזמן מנסה לחשוב מחוץ לקופסא, מבחינתי מגשי פירות זה לא סתם לפזר כמה פירות על מגשים אלא מדובר בעולם ומלואו שיש בתוכו עומק ומחשבה.

הצורה שבה מניחים ומסדרים את הפירות, השילוב של הצבעים וטעמים שונים, יש להם משמעות כשיכולים לגרום לתחושה של גירוי והתרגשות, לכן אושר ממלא את ליבי כשהתגובה הראשונה שיוצאת מהפה של הלקוחות שלי כאשר רואים את המגשים זה וואו אחד גדול".

אחד הדברים שמייחדים את סגנון העבודה של גיא הוא שהוא מקפיד על טריות מירבית, לכן רק בבוקר של אירוע הוא קונה את הפירות בשוק, שום חיתוך לא נעשה קודם לכן ושום דבר לא נשמר במקרר כאשר העבודה עצמה מתחילה לפני האירוע, כך שהפירות שמונחים על המגשים ושולחנות מושלמים מבחינת נראות וטעמים.

תוך כדי שיחה שלי עם גיא הטלפון שלו לא הפסיק לצלצל, לקוחות הודו לו על שארגן עבורם מגשים שכיכבו במסיבה שלהם, חלק מהם היו סלבריטאים מוכרים אבל גיא לא נתן לי אישור לפרסם את השמות כאשר שומר בקנאות על פרטיות הלקוחות שלו.

על המשך הדרך והמטרה הגדולה גיא סיפר לי: "השלב הבא הוא האירועים הכי גדולים, חתונות, אני מרגיש שאני כבר בשל לכך ובטוח שזה רק עניין של זמן עד שאעשה שם את צעדיי הראשונים".

,"Fruits Art" אנחנו נמשיך לעקוב אחר הכוכב העולה של עולם הפירות המעוצבים בישראל.


בפייסבוק


באינסטגרם

בשיתוף Fruits Art, בשיתוף Fruits Art
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully