וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק של כוכבים: השכרת לימוזינה לכל אירוע

בשיתוף סטייל לימוזין, בשיתוף סטייל לימוזין

27.5.2020 / 13:31

מחפשים את הדרך המושלמת להגיע לאירוע בסטייל ששמור לכוכבים? השכרת לימוזינת פאר היא הפתרון האידיאלי עבורכם

סטייל לימוזין. יח"צ,
סטייל לימוזין/יח"צ

צוות מדור המומחים מתרגש לקראת החתונה המתקרבת של אחד העורכים הבכירים במערכת ביוני הקרוב. לקראת היום המיוחל, צוות העורכים החליט לארגן לו כניסה מיוחדת לגן האירועים באמצעות נסיעה בלימוזינה מפוארת, השמורה לכוכבים הגדולים באמת.

לצורך כך, ערכנו בדיקה מקיפה של החברות בארץ המציעות שירותי הסעה לאירועים בלימוזינה מפוארת. מהבדיקה שערכנו עולה כי ישנו מגוון רחב של שירותי השכרת לימוזינות, אך לצערנו התחום פרוץ ולעיתים ישנן חברות שמנצלות את זה ומפזרות הבטחות שמתבררות כהבטחות שווא. כך קורה למשל בעניין ההבטחה למראה הלימוזינה והאורך שלה, שבמקרים רבים שונים מהתיאור שהובטח בשיחה עם החברות. בנוסף, מתברר שחלק מהלימוזינות המוצעות להשכרה לא מורשות להסיע נוסעים בשכר, מדובר במחדל בטיחותי.

ממצאים אלו הובילו אותנו לחפש חברת שירותי השכרת לימוזינות לאירועים שתהיה אמינה, מקצועית ובעלת רישיונות והיתרים הקבועים בחוק.

אחת מהחברות המובילות בתחום, שנחשבת לפורצת הדרך בשירותי הסעה בלימוזינה בישראל, היא חברת ''סטייל לימוזין'', המספקת נסיעה שכולה יוקרה לכל אירוע משמח. החברה פועלת מעל עשר שנים בתחום, במהלכן שירתה אלפי לקוחות מרוצים. בחברה מעניקים שירות לכל המגזרים בכל חלקי הארץ. בשל השוק הפרוץ חשוב מאוד להתרשם מבעוד מועד מהרכבים בטרם רוכשים את השירות. ברכישת שירותי הלימוזינות של חברת ''סטייל לימוזין'' ניתן להינות מנסיעה בלימוזינות המפוארות בישראל.

לחברת ''סטייל לימוזין'' מספר יתרונות משמעותיים המציבים אותה בראש רשימת החברות לשירות השכרת לימוזינות.

איכות ברמה הגבוהה ביותר

בחברת ''סטייל לימוזין'' ישנו צי של לימוזינות מפוארות מכל הסוגים, בייבוא בלעדי מאירופה וארה''ב, בעלות אורך של 10 מטר בצבעים שחור ולבן. מדובר בלימוזינות המפוארות והארוכות ביותר בישראל בעלות מראה יוקרתי במיוחד.

סטייל לימוזין. יח"צ,
לימוזינה מפוארת ''סטייל לימוזין''/יח"צ

שירות אדיב ונהג צמוד

אחד היתרונות הבולטים של סטייל לימוזין הוא השירות. בייחוד ביום המאושר בחייכם, רצוי שתבחרו בחברה שתספק לכם את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל, על מנת שתוכלו ליהנות בראש שקט מחוויית הנסיעה. ב''סטייל לימוזין'' הלימוזינה שבחרתם תגיע עם נהג מקצועי ומוסמך אשר ילווה אתכם מהבית, לצילומים וכל הדרך לאולם.

סטייל לימוזין. יח"צ,
לימוזנית נשיאותית מפוארת ''סטייל לימוזין"/יח"צ

אבזור משודרג

כל הלימוזינות מגיעות עם WiFi חופשי, מסכי LCD ומערכות מולטימדיה אנדרואיד, קריוקי , תפריט בר עשיר ועוד מגוון פינוקים ברמת 5 כוכבים.

מחירים נוחים וביטוח נוסעים בשכר

בסטייל לימוזין מחכים לכם מגוון מבצעים, פינוקים והפתעות במחירים נוחים ואטרקטיביים. בנוסף, סטייל לימוזין היא אחת מחברות השכרת הלימוזינות היחידות בישראל המספקת ביטוח נוסעים בשכר - לחוויית נסיעה בראש שקט.

במסגרת השירות, בני זוג שמזמינים לימוזינה ליום החתונה נהנים מליווי מלא לאורך כל היום, ושירותי הסעה החל מפגישת החתן והכלה, דרך אתר הצילומים ועד לכניסה חגיגית לאולם.

הלימוזינה היא אטרקציה נהדרת גם באירועי בר ובת מצוות ובעיקר בנשפי הסיום. לקראת עונת הנשפים, במהלך יוני ויולי, צעירים רבים בוחרים להיכנס לנשף ב''שואו'' מיוחד ושיק הוליוודי ומזמינים שירותי הסעה בלימוזינה. ברכב המפואר ימתין לצעירים שמפניות קרות, שתייה קלה ומערכת שמע שיספקו להם נסיעה שהם לא ישכחו לעולם.

סטייל לימוזין. יח"צ,
סטייל לימוזין/יח"צ

על אף השירות היוקרתי, המחירים של השכרת לימוזינה לאירועים לא מצריכה שבירת תכנית חסכון. תוכלו ליהנות מהשירות במחירים נוחים לכל כיס. המחירים נעים החל מאלף שקלים לנשף ולבר מצווה ועד אלפים בודדים לאירוע חתונה.

''סטייל לימוזין''

להזמנת שירותי השכרת לימוזינה חייגו 0506515151 או 0523744477

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף סטייל לימוזין, בשיתוף סטייל לימוזין
  • עוד באותו נושא:
  • לימוזינה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully