וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

R&R: חברת ההובלות שתעניק לכם ראש שקט במעבר הדירה

בשיתוף R&R הובלות, בשיתוף R&R הובלות

27.5.2020 / 12:21

לכבוד עונת מעברי הדירות הבאה עלינו לטובה, צוות המומחים מצא עבורכם את חברת ההובלות המומלצת ביותר, שתעניק לכם הובלה בטוחה, שקטה ומקצועית - חברת R&R

R&R הובלות. יח"צ,
R&R הובלות/יח"צ

הדרך לדירה חדשה עוברת דרך חברת ההובלות. המעבר לדירה חדשה מצריך מאתנו למצוא חברת הובלות מקצועית ואמינה שתספק לנו שירותי הובלות שיאפשרו לנו לעבור את תהליך המעבר בצורה שקטה. עם זאת, רוב חברות ההובלות מציגות את עצמן כמנוסות ביותר ובעלות מוניטין עתיר שנים, הדוגלות באמינות ומקצועיות עבור לקוחותיהן. עם זאת, שוק ההובלות בישראל פרוץ לחלוטין, וכמעט כל אדם עם טנדר יכול לספק שירותי הובלה. לאור זאת, מערכת המומחים החליטה לחסוך מכם את הטרחה בחיפוש אחר חברת ההובלות שתזכה באמונכם, באמצעות המלצת המערכת על חברת הובלות שזכתה למאות המלצות בקרב גולשי המדור - R&R הובלות.

מובילי החברה הינם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום ההובלות, שיעניקו לכם שירותי הובלה במקצועיות שכמעט ולא תרגישו את המעבר. בחברה מבצעים מגוון של שרותי הובלה: הובלות דירות וכל התכולה בפריסה ארצית ללקוחות פרטיים, לחברות, עסקים ומשרדים, הובלת מוצרי חשמל, שירותי אחסון חפצים לטווח קצר וארוך, שירותי אריזה ופירוק ארונות ומיטות, בחברה מבצעים גם הובלות קטנות של ריהוט מוצרי חשמל ומתמחים גם בשירותי הובלה עם מנוף. בחברת R&R מבצעים הובלות לכל חלקי הארץ, בזמינות מסביב לשעון.

בצוות החברה ישנם מובילים מיומנים ויעילים המבצעים את עבודתם בשקט ובאסתטיות. כל המוצרים להובלה נאספים ונארזים היטב, הציוד נשמר בצורה הרמטית על מנת למנוע נזקים במהלך ההובלה. בחברת R&R משתדלים להעניק לכל לקוח חוויית מעבר מיטבית ללא דאגות.

R&R הובלות. יח"צ,
R&R הובלות/יח"צ

בשיחה עם רוסטם, בעל החברה, הוא מבהיר כי כל עובדי החברה נבחרים בקפידה בטרם מתקבלים לעבודה כמובילים. "הדבר הכי חשוב לי בבחירת העובדים זה האמינות. לצערי הרב, תחום ההובלות מושך אליו אנשים לא אמינים שמנצלים את העובדה שהלקוחות מפקידים בידי המובילים את הרכוש היקר שלהם ומבצעים גניבות לעיתים. אני מקפיד על כך שבחברת R&R דברים כאלו לא יקרו לעולם. כל עובד בחברה נבדק היטב ורק כאשר אני סומך עליו ועל אמינותו הוא זוכה להצטרף לצוות המובילים בחברה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
R&R הובלות. יח"צ,
R&R הובלות/יח"צ

המקצועיות של עובדי חברת R&R אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות רבים ששכרו את שירותי ההובלה של החברה, כך למשל מספרת מישל כהן "רוסטם והצוות היו אצלנו היום והעבירו דירת 4 חדרים במקצועיות, במהירות ועם חיוך באו ותיקתקו לנו את כל הדברים מהר, ריפדו רהיטים שהיו צריכים הגנה, ניילנו וכרכו את כל הציוד, פירקו לנו "צ'יקצ'אק" ארון והעמיסו במהירות. אחר כך העבירו לדירה החדשה פיזרו כל ארגז לחדר המתאים בנו והזיזו ארונות שהיינו צריכים- בקיצור עבדו עם כל הלב ובאווירה נעימה וטובה ובמחיר הוגן ביותר. רוסטם מקסים ולבבי והצוות שלו גם מובחרים אחד אחד- מומלצים בחום."

בנוסף, למערכת המומחים נודע כי בחברה מסייעים גם לאוכלוסייה במצוקה. כך מספרת מריה "רוסטם התגייס לעזור לחברה שלי שהייתה במצב כלכלי קשה לאחר שהייתה במקלט לנשים מוכות. רוסלן ביצע עבורה הובלה במחיר סמלי, כמה טוב לדעת שיש אנשים כאלה עם לב כל כך טוב."

מקצועיות המובילים היא בנפשו של רוסטם, לכן בשנה האחרונה הוא מפתח פרויקט חדשני - איגוד המובילים המקצוענים והאמינים בישראל תחת קורת גג אחת. בחירת המובילים שיזכו לקחת חלק באיגוד תהיה קפדנית ביותר, רק למובילים מומלצים ובעלי ניסיון תינתן האפשרות להצטרף ולהוות חלק מאיגוד המובילים המקצוענים בישראל.

R&R הובלות. יח"צ,
R&R הובלות/יח"צ

לסיכום, ביקשנו מרוסטם טיפ מנצח לבחירת מוביל איכותי, מקצועי ואמין "למוביל טוב יהיו המלצות רבות. אני ממליץ לחפש המלצות ברחבי הרשת על חברת ההובלות שברשותו. בנוסף, לא להתפתות למחירים נמוכים המעוררים חשד - ברוב המקרים מה שנראה זול עולה ביוקר. הצעת מחיר שבולטת במחירה הנמוך משמעותית לעומת הצעות מחיר ממובילים אחרים, צריכה להדליק נורה אדומה - יתכן ומדובר בשרלטן או באדם שעלול לגנוב את הציוד שלכם."

עורכי מערכת המומחים של וואלה! נערכים למעבר למשרדים חדשים בקרוב. בקרב חברי המערכת ישנה תמימות דעים בנוגע לחברת ההובלות שתהיה אמונה על המעבר - חברת R&R.

R&R שירותי הובלות

להזמנת הובלה 0524450468

לדף הפייסבוק

בשיתוף R&R הובלות, בשיתוף R&R הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully