וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטרינג לאירוח ביתי - אתם לא צריכים לעבוד קשה

בשיתוף דלי'ס - מגשי אירוח, בשיתוף דלי'ס - מגשי אירוח

27.5.2020 / 9:25

ארוחת חג בין אם אינטימית או המונית עשויה להיות קשה להכנה ומעייפת. אתם יכולים לחסוך מעצמכם את העבודה וליהנות ממזון משובח מוכן

דליס. יח"צ,
דליס/יח"צ

חג השבועות בפתח ורבים מאתנו אוהבים לחגוג עם בני המשפחה, עם חברים ועם ידידים. האורחים תמיד נהנים, האוכל טעים, מגוון ואסתטי, האווירה נהדרת, אבל מאחורי ההצלחה עומדת אישה, לפעמים גם הבעל ובני משפחה נוספים, מותשת ועייפה מעבודה, מהתור הארוך בסופרמרקט, משעות של עמידה על הרגליים בבישולים ומערימת הכלים שמחכה לנו בסיום החגיגה.

אנחנו בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" עושים את הכול כדי שאתם תוכלו לארח בקלות, בכייף ובהצלחה. הזמנה של קייטרינג חלבי לאירוח ביתי בחג השבועות תאפשר לכם לארגן בראש שקט ובהנאה את כל הפרטים שמרכיבים את האירוח ולהגיע לשולחן החג, רעננים, נינוחים ולגמרי לא עייפים.

בעבר הרחוק זה היה מקובל להכין את האוכל לבד או עם עזרה משפחתית, אך בשנים האחרונות תעשיית הקייטרינג פרשה כנפיים וזה הפך כבר לטרנד, משפחות רבות נעזרות בשירותי קייטרינג ולא רק לאירועים גדולים, גם באירועים קטנים וביתיים, בימי החגים או בסתם יום של חול שבו אתם מארחים חברים או בני משפחה.

הצטרפו גם אתם אל דויד מתל אביב, אל חנן מרעננה, אל גידי מפתח תקווה ועוד אינספור בעלים שרצו שגם נשותיהם ייהנו כאשר הבית מתמלא באורחים ופנו אל קייטרינג "דליס - מגשי אירוח" שעשה עבורם את העבודה, ובהצלחה!

דליס. יח"צ,
דליס/יח"צ

איך אירוח ביתי קטן ואינטימי יכול להפוך לאירוע חגיגי ויוקרתי?

החיים של כולנו מלאים בהרבה אירועים, שבת חתן, בר מצווה, ימי הולדת, מסיבות אירוסין, חינה מסיבת רווקים ורווקות ועוד, ולא תמיד אנחנו רוצים לחגוג אותם כאירוע המוני באולמות או גני אירועים. לא אחת אנו מעדיפים לחגוג אירועים שונים באווירה אינטימית, בסביבה המוכרת לנו, בין כתלי ביתנו, בסלון, בגינה או על הגג. גם האירועים הקטנים והאינטימיים, לא צריכים להיות שגרתיים ומשעממים. חברת קייטרינג ייחודית ומקורית תצליח להפוך כל אירוע שגרת ואפור לאירוע יוקרתי, עם הרבה שמחה ובעיקר עם הרבה אוכל טעים.

ההבדל בין אירוח המוני של אורחים לבין אירוח אינטימי באווירה ביתית הוא באיכות האוכל. באירוע קטן אפשר להתמקד במתכונים ייחודים, באוכל יצירתי, להשקיע בבישול, באפייה ובעיצוב המנה ולתת לכל אורח חוויה מעוררת חושים, חוויה של טעמים, ריחות, צבעים ושכרון חושים. זה הזמן והמקום להשקיע במתכונים ייחודים, לכבוש את לב האורחים ולהעניק להם חוויה מיוחדת מלווה באוכל ביתי, טעים ומיוחד.

לא תמיד האוכל שאנחנו מכינים לבד בבית הוא יותר זול מהכיבוד שאנו מזמינים מחברת הקייטרינג. אם ניקח בחשבון את כל הפרמטרים כמו עלות חומרי הגלם, זמן יקר וריצות, הוצאות חשמל, מים וגז ושעות עבודה ארוכות ומפרכות, לא בטוח שהזמנת קייטרינג חלבי לאירוח או למסיבה תעלה לנו הרבה יותר. וגם אם היא תעלה קצת יותר, חשבו היטב כמה כסף הייתם מוכנים לשלם כדי שגם אתם תוכלו ליהנות במסיבה שלכם.

קייטרינג לאירוח ביתי מציע לכם מגוון עצום של מנות איכותיות וסגנונות הגשה שונים כדי שאתם תוכלו לבחור את סגנון המנות ואת סוג האוכל בדיוק לפי הטעם שלכם. תוכלו לבחור בין תפריט בשרי, תפריט חלבי, תוכלו לבחור בסגנון הגשה אישי, במזנון או באפשרות של מגשי אירוח הכול בהתאם לאופי האירוע, לשעת האירוע, למספר האורחים ולגיל האורחים.

הזמנתם אורחים צעירים בגילם או צעירים ברוחם, ואתם חולמים על אירוע קליל, אירוע שבו האורחים יוכלו לפגוש אחד את השני, ליהנות משיחה מרתקת ומאוכל טעים, לכו על מגשי אירוח. קייטרינג "דליס - מגשי אירוח" היה הראשון שהציעו סגנון הגשה באמצעות מגשי אירוח, והיום זה הפך להיות טרנד לוהט.

מגשי אירוח אלו מגשים המכילים שפע של מאכלים מסוגים שונים, המגשים צבעוניים, מעוצבים ואין צורך להשקיע בעיצוב השולחן. מגשי האירוח כבר עושים את העבודה, ובהצלחה יתרה, המגשים המעוצבים והצבעוניים מכילים מאכלים מסוגים שונים, תוכלו לבחור בין מגשים עם ירקות מעוצבים מגשים עם כריכים בטעמים שונים, פלטות גבינות, מגשי פשטידות, מאפים, מיני מתוקים, מנות חלביות, מנות בשריות, צמחוניות ועוד. אתם תניחו את המגשים המפתים על השולחנות וכל אחד מהאורחים יוכל לבחור את האוכל שאותו הוא אוהב.

במגשי אירוח תוכלו לבחור מגוון גדול של מאכלים שיתאימו לכל אחד. אם בין האורחים שלכם יש אנשים הרגישים לגלוטן, הם יוכלו למצוא מגש עם מאכלים ללא גלוטן, מי שרגיש לחלב, יוכל ליהנות ממגשים עם סלטים, מאפים, פשטידות ועוד וגם הצמחונים והטבעונים ימצאו את המאכלים המתאימים, בדיוק את המנות שאותן הם אוהבים.

פינגר פוד אלו מנות קטנות וטעימות, מנות בגודל של ביס. פינגר פוד זהו סגנון הגשה שכולם אוהבים. את האוכל הקטן והטעים אפשר לאכול בעמידה, לא צריך צלחת, סכין או מזלג, אפשר לאכול באלגנטיות, בידיים ותוך כדי האכילה לנהל שיחה ערה עם חברים, לנופף לשלום למכרים ותיקים, לגשת אליהם, עם האוכל, להמשיך לאכול ולפתוח בשיחה.

יש אנשים שהכשרות חשובה להם מאוד ויש אנשים שלא, אך גם אם אתם לא שומרים על כללי הכשרות, מרב הסיכויים כי גם באירוע הקטן והאינטימי שלכם יהיו מספר אורחים המקפידים על כללי הכשרות. אם לא תרצו לגרום להם אי נעימות, לשבת באירוע ולא לטעום דבר, כדאי לכם להזמין קייטרינג כשר. אנחנו בקייטרינג דליס מוכיחים כי אוכל כשר הוא אינו אוכל פחות טעים. לא כללי הכשרות הם הקובעים את רמת האוכל ואת טעמו, אלא חומרי הגלם, הידע, הניסיון בבישול והאהבה שבה אנו מתבלים כל מנה שיוצאת מהקייטרינג שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דליס. יח"צ,
דליס/יח"צ

בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" מחכים לכם, בואו לנסות ולהיווכח בעצמכם!

אירוח מוצלח בחג השבועות או בכל הזדמנות אחרת הוא אירוח שבו האורחים, אכלו ונהנו מחוויה קולינרית מפתיעה. קייטרינג "דליס - מגשי אירוח" הוא מילה נרדפת לקייטרינג יוקרתי ומיוחד. אם אתם רוצים לשדר יוקרה באירוע שלכם ולחגוג באווירה אינטימית כדאי לכם להזמין אותנו! אנו נכין עבורכם את האוכל הטעים ביותר, נעצב אותו ונספק לכם ולאורחים שלכם הנאה מחוויה קולינרית מיוחדת ובלתי נשכחת.

לקראת חג השבועות אנו מציעים קייטרינג חלבי, ותפריטים נוספים, מתוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים וטריים, המטבח שלנו מצויד בטכנולוגיה החדישה והעדכנית ביותר, את המנות אנו מכינים סמוך לאירוע והשף שלנו מעודכן בכל סוגי התפריטים והמנות. הוא מרבה בנסיעות לתערוכות אוכל ומביא משם, היישר אליכם, את המילה האחרונה בתחום הקולינריה.

המוניטין שלנו חשוב לנו ואנו עושים הכול כדי לשמור עליו. כל מנה היוצאת מהמטבח עוברת בדיקה קפדנית כדי שהיא תגיע אליכם טרייה, טעימה ורעננה. את כל הלחמים אנחנו אופים במאפיה הביתית של דליס, שומרים על רמת היגיינה גבוהה, יש לנו רישיון יצרן של משרד הבריאות ותעודת כשרות מהדרין של בד"ץ בית יוסף.

הזמנתם אורחים לחג השבועות? הם מצפים לאוכל מיוחד ומפתיע, ואנחנו נצליח להפתיע אותם עם קייטרינג חלבי מפתיע, מרשים ומשביע. באירוע שלכם הם ייהנו פעמיים, בפעם הראשונה כשהם יראו את המנות המעוצבות, האסתטיות והצבעוניות ובפעם השנייה כשהם יטעמו אותם.

אם אתם מעוניינים באירוח יוקרתי המשלב אוכל טעים עם הרבה שיק ואלגנטיות, תנו לנו לעזור לכם. אנו מתמחים בכל סוגי האירועים, באירוח ביתי, באירועים קטנים וגדולים, באירועים עסקיים ואירועים משפחתיים. בכל סוג של אירוע נדע לאפיין את האורחים ולהציע לכם תפריט וסגנון הגשה מתאים.

צרו קשר באמצעות האתר של דלי'ס או בשיחת טלפון: 03-5600274 למרכז ההזמנות הארצי

בשיתוף דלי'ס - מגשי אירוח, בשיתוף דלי'ס - מגשי אירוח
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully