וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוהנת היופי והקוסמטיקה מירושלים

בשיתוף פרסי קוסמטיקה, בשיתוף פרסי קוסמטיקה

26.5.2020 / 15:36

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר נשים חזקות ומעוררות השראה שעשו לעצמן שם גדול בקהילה העסקית בישראל, הגענו אל חני שירז שרף ימיני, הבעלים של מכון קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית מצליח בירושלים "perssi "ובעלת קו מוצריי טיפוח יחודיים H.Banana

פרסי קוסמטיקה. יח"צ,
perssi/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קפצה לעיר הבירה לפגוש את חני שירז וללמוד מקרוב על פועלה, אלו הם הרשמים שהביאה עמה מהפגישה.

חני שירז בת 39, ירושלמית, נשואה ואמא לשלושה. פגשתי אותה במכון הקוסמטיקה שהקימה ברחוב אחד העם 12 בשכונת טלביה בירושלים.

ברגע שנכנסתי ל "perssi " הבנתי שמדובר במקום יוצא דופן, מקום מעוצב מלא בשיק, פלייליסט משובח, ריח רענן ונקי , קפה בכוס פורצלן וחיוך רחב וחם בכניסה. קשה שלא להבחין מיד בנוכחותה המרשימה ומאירת הפנים של חני שירז היפיפייה ובחיבור החזק שלה לשליחות שלה.

את תחילת דרכה המקצועית חני החלה מיד עם שחרורה מצה"ל, היא החלה לעבוד כאחראית משמרת ב רשת סטודיו C , במהרה גילו שם את הכישרון העסקי שלה והיא החלה מטפסת לתפקידים ניהוליים בכירים. בגיל 26 כבר הקימה וניהלה 2 סניפים של הרשת במרכז הארץ, לאחר מכן עברה להיות מנהלת שיווק אזורית של חברת רונית רפאל.

לאחר שצברה ניסיון וידע רב בעבודתה עם נשים ובתחום האסתטיקה, הרגישה חני כי בוערת בה תשוקה גדולה ותחושת שליחות להקים את מכון היופי שלה. לפני 7 שנים הקימה את המכון אליו הביאה את כל הניסיון שצברה ואת האני מאמין האישי שלה ופתרונות מעשיים לצד חווית טיפוח.

פרסי קוסמטיקה. יח"צ,
H.Banana/יח"צ

על הצעד האמיץ שעשתה היא סיפרה לי: "במשך השנים למדתי תוך כדי תנועה ניהול שיווק, פרסום קוסמטיקה ורוקחות טבעית ובעיקר למדתי להבין נשים לעומק, את התשוקות שלהן, רצונות וצרכים. עבור כל אלו התאמתי מקום שהוא מעבר לעוד מכון יופי אלא כזה שמחכים לבוא אליו להירגע ולהתחדש, שמאחד את כל השירותים ב one stop shop, שכל חברות הצוות בו הקוסמטיקאיות, הרופאות והפדיקוריסטיות נבחרות בקפידה, עוברות הכשרה קפדנית ומייצגות את המותג בכבוד, מכון שהפך להיות מעין מועדון נשים לכל דבר".

בזמן שהותי במקום שוחחתי עם כמה לקוחות, אחת מהן, טליה זוהר סיפרה לי: "הטיפולים פה הם ברמה הכי גבוהה שאני מצאתי לאורך השנים, אנשי מקצוע טיפ טופ בתוספת שירות אדיב, אבל מעבר לטיפולים עצמם, לחני יש יכולת מדהימה למצוא את הדבר הקטן הזה שישדרג לי את המראה מבלי לשנות את עצמי. בזכות המקום הזה יצרתי מספר חברויות עם נשים אחרות כך שעבורי ההגעה לפה היא מעבר לטיפול היופי אלא מפגש חברתי של קהילת נשים חזקות וכמו שאת רואה, מגיעות לכאן כל המי ומי בירושלים".

מגוון השירותים במכון כולל בתוכו טיפולי פנים מתקדמים, קוסמטיקה טבעית, רפואה אסתטית פדיקור, מניקור, מספרה צמודה ולאחרונה התווספה גם רופאה נוספת ,מומחית עור המשלימה את האבחונים של הקוסמטיקאיות ומעניקה שירות של פילינגים עמוקים הזרקות למילוי קמטים, בוטוקס, מילוי נפחים ועוד.

הפרויקט האישי השני אותו הקימה חני הוא ""H.Banana - קו מוצרי טיפוח טבעיים יחודיים, על הדרך שהובילה אותה היא סיפרה: "הכל התחיל מפילינג קפה לגוף שרקחתי לעצמי במטרה להפטר ממעט צלוליט שנשאר לי לאחר לידת ביתי , רקחתי פילינג גוף על בסיס גרגרי קפה , קוקוס חמאות ושמני הזנה והתחלתי להשתמש. נדהמתי מהתוצאות המהירות ומהמראה והתחושה של העור לאחר השימוש, ישר ייצרתי כמות קטנה לקהילת הלקוחות שלי שאני סומכת על חוות דעתן הכנה והתגובות היו פשוט היסטריות . פשוט התמכרו, משם הכל התקדם במהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרסי קוסמטיקה. יח"צ,
perssi/יח"צ

כיום הליין של ""H.Banana כולל 12 מוצרים: "אני שואפת תמיד לייצר את הבלתי רגיל מתוך הרגיל, אז אני לוקחת אלמנטים שמוכרים אבל בכך שאני שמה אותם יחד בשילוב שעדיין לא נראה, אני מייצרת את הבלתי רגיל.

"מוצר טוב צריך להיות פונקצינאלי, ייעודי ולמלא מטרה אך גם חייב להיות מפתיע,מעורר חושים, ארוז יפה ובעל ריח שמתאהבים בו ברגע הראשון. אלו המוצרים של בננה" .

המוצרים נמכרים במכון היופי שלה וכרגע באתר מרמלדה מרקט כשנשים מכל רחבי הארץ מבצעות הזמנה.

בקרוב מאוד יעלה לאוויר אתר חנות און ליין של "."H.Banana

אני אישית לא התאפקתי ורכשתי פילינג גוף RICO על בסיס קפה וקוקוס, הוא הגיע בקופסא מהודרת ומרהיבה ואפקט ה"וואו" רק התעצם כאשר פתחתי את הקופסא, ריח משכר ומפנק סחרר אותי לגמרי, פשוט להתאהב.

היה לי את העונג לפגוש אשת חיל שבשתי ידיים הקימה לעצמה אימפריה לנשים, מכון קוסמטיקה ווליין של מוצרים טבעיים אישי,

חני שירז ימיני, כוכבת עולה בעולם העסקים הישראלי.

לינק לפייסבוק המכון

לינק לאתר h.banana מרמלדה

לינק לפייסבוק בננה

בשיתוף פרסי קוסמטיקה, בשיתוף פרסי קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully