וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכיני מטבח מקצועיות - לא רק לבעלי מקצוע

בשיתוף היקארי, בשיתוף היקארי

26.5.2020 / 15:16

סכיני שף מקצועיות אינן עוד נחלתם הבלעדית של שפים מומחים - כיום גם חובבי בישול ביתי מרשים לעצמם להשקיע בתחביב

סכין. יח"צ,
סכין שף/יח"צ

שלושת הדברים המשותפים גם לשפים מקצועיים וגם לחובבי הבישול הביתי הם אהבתם לבישול, לחומרי הגלם ולכלי העבודה המצוינים שלהם. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נכנסים לעולם הבישול, עם הרבה תשוקה ואהבה לאוכל ורצון ללמוד טכניקות בישול ממש כמו השפים המקצועיים. בשנים האחרונות נפרץ המחסום בעולם סכיני השף למטבח, שעד לא מזמן שימשו ככלי עבודה השמור לשפים מקצועיים, והיום נהפכו למצרך מבוקש גם אצל חובבי הבישול הביתי. כיום יש הרבה בשלנים שמוכנים להשקיע ברכישת סכיני מטבח מקצועית לצד ציוד איכותי נוסף, כדי לשפר את חווית הבישול הביתי. אם כך, מה טמון בסוד הקסם של סכין שף?

כיצד נזהה את הסכין האולטימטיבית?

לעיתים נדמה לנו כי רכישה של סכין מטבח מקצועית עשויה להיות השקעה יקרה, כשניתן לקנות כמה סכיני מטבח פשוטות וזולות יותר שבעזרתן אפשר לעשות את רוב עבודות המטבח בבית, אך כשבפועל במקום להתפשר על סכין זולה ופשוטה ניתן למצוא כי ישנם יצרנים ומותגים רבים בשוק אשר משפיעים על ההיצע והמחיר וכן הכדאיות בהשקעה על סכין מטבח יציבה ועמידה לטווח הארוך.

ביצוע של מחקר שוק בתחום סכיני המטבח ובדיקה של עד כמה טוב הסכין חותכת, לכמה זמן היא תישאר חדה וכמה קל לחדד אותה יסיעו לכם להבין שסכין מטבח איכותית שווה את ההשקעה לטווח הארוך ומשפרת את כל חוויית הבישול.

אז מהו סוד הקסם של סכיני המטבח?

הסוד הראשון טמון בנוחות ויעילות

השקעה בסכינים למטבח היא פשוט חובה לכל אוהבי הבישול לא משנה אם מקצועיים או חובבנים. הסיבה היא שסכיני שף הן פשוט נוחות ויעילות מכל סכין אחרת שאיננה סכין מטבח מקצועית הנחשבת לסכין שף. באמצעות סכין מטבח מקצועית אנו יכולים לבצע פעולות בפשטות רבה, במהירות ובדיוק רב ללא מאבק מיותר בזמן החיתוך, הקיצוץ, הקילוף, ההפרדה והפריסה של חומרי הגלם השונים.

עוד בנוגע לעניין הנוחות אפשר לקחת לדוגמה את ידית האחיזה הנוחה, משקלה הקל, רמת הדיוק וחיבור חזק ויציב בין הלהב לידית האחיזה אשר הופכים אותה לשימושית ויעילה עבור כל אחד מאיתנו שנמצא זמן רב בעשייה במטבח ויצירת טעמים קולינריים מיוחדים בשביל המשפחה והחברים הבאים להתארח. נוסף על כך, הסכינים היום עשויות מחומרי פלדה מתקדמים כמו פלדת אל חלד או פלדות פחמן אשר מעניקים לכל סכין מטבח חוזק ויציבות לאורך שנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הסוד השני טמון בהתנהלות בטוחה בסביבת המטבח

בסביבת העבודה שלנו במטבח, בטיחות ואחריות הינם תנאים הכרחיים. כשאנו נמצאים שעות רבות בעשייה של בישול ויצירת מאכלים אהובים ומיוחדים, הקפדה על מרחק סביר בין הלהב לאצבעות וכן ידיים נקיות ויבשות בזמן השימוש יבטיחו הגנה ושימוש בטוח בסכין. לא פעם עלולות להיווצר תקריות פחות נעימות וחתכים מסוכנים, כמו שבוודאי קרה לכם לא פעם ולא פעמיים בזמן חיתוך לא מוצלח של בשר לקוביות קטנות, קילוף פירות או הפרדה של חלקי דג. השקעה בסכין המיועדת לכל סוגי המזון והתאמה מושלמת בין כף ידכם לגודלה של הסכין תבטיח את רמת הבטיחות שלכם, שמירה על אצבעותיכם ותימנע החלקה מידכם.

הסוד השלישי טמון באופן השימוש והתחזוקה

סכין מטבח מקצועית דורשת תחזוקה שוטפת. למשל, מיד לאחר השימוש בסכין חשוב מאוד לנקות אותה בעדינות רבה עם ספוג רך במים, לייבשה ולאחסן אותה במקום יבש ובטוח על מנת למנוע נזק ושחיקה ללהב. גם בנושא ההשחזה, השחיזו בתדירות גבוהה את סכין המטבח על מנת לשמר את חדותה. סכין שף מקצועית ואיכותית אמורה להחזיק שנים רבות כל עוד יודעים לתחזק אותה בעקביות ועם המון אהבה.

אז לסיכום שווה להשקיע בשתיים שלוש סכיני מטבח מעולות ומקצועיות מסוגים שונים ולשימושים שונים גם במחיר יקר יותר שיאפשרו לכם לבצע ביצועים מדויקים וטובים יותר לבישול מנות קולינריות שישאירו טעם של עוד והכי חשוב בשביל להנות מהבישול והעבודה במטבח.

בשיתוף היקארי, בשיתוף היקארי
  • עוד באותו נושא:
  • סכין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully