וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצב מבלי לקרוע את הכיס

בשיתוף אמבין, בשיתוף אמבין

26.5.2020 / 14:40

מתכננים להעניק לבית שלכם חיים חדשים בדמות עיצוב חדשני? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך זה נציג את הטיפים הטובים ביותר לצורך עיצוב מושלם, מבלי לקרוע את הכיס

מטבח. יח"צ,
מטבח/יח"צ

עיצוב באופן חסכוני - כך תעשו זאת

תהליך עיצוב הבית הוא תהליך משמעותי אותו יש לקחת בכובד ראש, וזאת בשל העובדה כי נדרשת מצדכם השקעה כספית משמעותית. עם זאת, בשנים האחרונות החלו יותר ויותר אנשים להבין כי ניתן ואף רצוי לעצב את הבית בהתאמה אישית לטעם, וזאת מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים. כיצד תעשו זאת? במדריך הבא נציג בפניכם את הטיפים הטובים ביותר לצורך עיצוב הבית, עם חשיבה מדוקדקת על כל חלל וכן שימוש בפריטים קיימים אשר יאפשרו לכם לחסוך לא מעט כסף. מוכנים? בואו נתחיל.

תכנון מוקדם לצורך חיסכון כספי

על מנת שתוכלו לחסוך בהוצאות העיצוב, מומלץ לכתוב בטבלת אקסל את כל ההוצאות הנדרשות, והתקציב אותו אתם מוכנים ויכולים להקדיש בעבור כל חלל. הסתובבו בבית ובחרו אזורים ספציפיים בהם תרצו להשקיע, ובמידה ואתם צפופים בתקציב - בחרו להתמקד במספר חדרים בלבד ולא בכל הבית, כך שתהליך העיצוב יתבצע באופן מסודר. בנוסף, טיפ מנצח בו נעזרים לא מעט מעצבי פנים הוא קיר השראה. מדובר בקיר אותו תוכלו לעצב בעצמכם, באמצעות אפליקציות כמו pinterest אשר נחשבת לאפליקציה מצוינת לצורך קבלת השראה במגוון תחומים, ובעיקר בתחום עיצוב הבית. זכרו כי עיצוב בתקציב מצומצם מצריך תכנון, ולכן לפני שאתם מתחילים ברכישות - קחו מדידות והתמקדו בחדר אחד או שלושה לכל היותר, כך שתהליך העיצוב יתנהל בצורה מדויקת.

עיצוב חדר הרחצה

חדר הרחצה מהווה את אחד החדרים החשובים ביותר בבית, כמו גם מרחב בו ניתן לתת דרור לדמיון. למעשה, מדובר בחדר אשר חשוב מאוד להשקיע בו, כך שהשהייה בו תהיה נעימה אך עם תחושה יוקרתית - ממש כמו בבית מלון. מומלץ להתחיל ולעצב את חדר האמבטיה ראשון, וממנו לעבור לשאר החדרים. ראשית כל, חשוב לבצע חשיבה אודות קונספט העיצוב שלכם. האם אתם מעדיפים סגנון כפרי? מודרני? בוהו? רק לאחר שתקבלו השראה דרך אתרים מתמחים תוכלו לדבוק בעיצוב ובכך להקל על עצמכם בתהליך העיצוב.

שדרוג קל ופשוט של חדר האמבטיה יכול להתבצע באמצעות רכישה של ארונות אמבטיה מעוצבים אותם תוכלו לרכוש במגוון רחב של עיצובים, ובכך לשדרג באופן קל ופשוט את חדר הרחצה. ארונות מעוצבים הם רהיטים לכל דבר, ומשום כך חשוב לבצע את הרכישה באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המענה הנדרש מבחינת התאמה למידות המדויקות של חדר הרחצה וכן איכות חומרי הגלם, בעיקר בשל העובדה כי מדובר בחלל עם לחות גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עיצוב הסלון

הסלון הוא החדר המרכזי של הבית ומשום כך תהליך העיצוב שלו הוא מורכב יותר. על מנת לחסוך בעלויות מומלץ להשתמש ברהיטים קיימים, ולשדרג אותם. כך לדוגמא, תוכלו לשלוח את הספות והכורסאות לרפד מקצועי אשר ירפד מחדש את הספות, ובכך יעניק להן חיים חדשים. שימוש בפריטי טקסטיל כמו כריות מעוצבות, שמיכות ושטיח ישדרגו את החלל באופן קל ופשוט, אולם גם כאן מומלץ להיצמד לעיצוב ברור בכדי למנוע מראה מבולגן ולא קוהרנטי של הסלון.

עיצוב המטבח

המטבח הוא לב הבית ולכן העיצוב שלו הוא יקר יותר, בעיקר בשל איכות חומרי הגלם. שימוש בטפט אותו ניתן להדביק על המשטחים מהווה דרך מצוינת לעיצוב מנצח בזול, כמו גם רכישה של כלים סניטרים מעוצבים.

המאמר בחסות סוכנות דיגיטל STG

בשיתוף אמבין, בשיתוף אמבין
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully