וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את כריש הנדל"ן הנתנייתי

בשיתוף מקס הום נדל"ן, בשיתוף מקס הום נדל"ן

26.5.2020 / 12:19

אם נדמה לכם שעולם הנדל"ן בישראל נמצא בתרדמה או שאין בו כדאיות להשקעה פסיבית, כנראה שעוד לא פגשתם את רן קריספל הבעלים של משרד התיווך "מקס הום נדל"ן", מי שהפכו להיות שיחת העיר נתניה כאחראים ישירים לעסקאות הכי מוצלחות בשנתיים האחרונות

מקס הום נדל"ן. יח"צ,
מקס הום נדל"ן/יח"צ

מפיק חבר מערכת "המומחים" יצא לסניף הבוטיק של "מקס הום נדל"ן", שנמצא במרכז עיר היהלומים, ברחוב שמואל הנציב 3, אלו הם התובנות שהביא עימו בחזרה.

לפני שהגעתי לבקר במשרד התיווך "מקס הום נדל"ן" בנתניה חשבתי לעצמי שאמצא משרד מנומנם כפי שדיווחים בתקשורת מספרים על עולם הנדל"ן בישראל, כזה שנמצא בתרדמה, אולם מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה במקום הבנתי שטעיתי בגדול.

ראיתם בסרטים איך נראית קומת המסחר בוול סטריט? כך בדיוק הם פני הדברים במשרד התיווך הכי לוהט בנתניה, טלפונים ללא הפסקה והמולה אחת גדולה כאשר לקוחות שמחפשים לקנות או למכור את דירתם בנתניה מבקשים לעשות זאת דרך הטובים ביותר בשטח.

מי שמנהל את המשרד המדובר הוא רן קריספל, בן 34 ונתנייתי מבטן ולידה. אל עולם הנדל"ן הוא נכנס לפני כ 7 שנים ותוך זמן קצר עשה לעצמו שם מזהיר כשהיה אחד הסוכנים המובילים בחברת רימקס בה עשה את צעדיו הראשונים, לאחר שצבר ניסיון וגיבש את תפיסת העולם שלו בתחום, רן יצא לדרך עצמאית ומאז לא הביט לאחור.

מקס הום נדל"ן. יח"צ,
מקס הום נדל"ן/יח"צ

תוך קצת יותר משנתיים הוא גייס 12 סוכנים רעבים להצלחה ותחת ההדרכה האישית שלו הם פיתחו שיטת עבודה שמביאה תוצאות בשטח, בלי אם ובלי אבל אלא שחור על גבי לבן נתונים מחמיאים על קנייה ומכירה של דירות ובתים בזכות היכולת שלהם להוציא את שני הצדדים, קונים ומוכרים, מרוצים עד הגג.

השאלה הראשונה שהפנתי אל רן היתה מדוע כדאי לקנות נדל"ן דווקא בנתניה. הוא הסביר: " נתניה הפכה להיות הריביירה של ישראל, ממש ניס הקטנה. יש פה את החופים הכי יפים בארץ, מבחינת אחוזי תיירות מדובר בעיר השלישית הכי מתוירת בישראל לאחר תל אביב וירושלים ואני מדבר על תיירות מחו"ל, בחודשי הקיץ אפשר לשמוע את כל השפות במרכז העיר ובכל פינה על החוף, כך שאתה יכול לשכוח מכל הסטיגמות מהעבר.

"גם ראשת העיר מרים פיירברג עשתה פה מהפכה לאורך השנים ויש לזה אפקט ישיר על עולם הנדל"ן, בעיר כבר לא נשארו כמעט מגרשים ולכן המחירים עולים, יש היצע וביקוש ללא הפסקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רן לקח אותי לסיבוב נרחב בנתניה ואחד הדברים הכי יפים בעיר הוא שלכל אזור יש ממש אופי משלו. האזורים החמים ביותר מבחינה נדלני"ת כיום הם באופן טבעי השכונות שנמצאות על קו החוף כמו אזור עין התכלת, נת 600 ועיר ימים וגם הדרישה לדירות במרכז העיר עולה בחזרה.

ההבדל בין משרד התיווך "מקס הום נדל"ן" לבין אחרים הוא שרן הנהיג שיטת עבודה שבה לא מחפשים להתעסק עם מלאי מפוצץ של דירות אלא מקפידים לא לעבור את 60 הנכסים שנמצאים בבלעדיות, על תפיסת העולם הזו הוא הסביר: "אני לא מחפש להיות עם 500 נכסים תחתי כי אז לא אוכל לתת את מלוא תשומת הלב לכל לקוח. ראיתי איך זה נעשה במקומות אחרים, כשיש 500 נכסים מי בכלל זוכר את הנכס ה 100? הוא נקבר לאט לאט בתחתית הרשימה. הגיעו אלינו כבר לא מעט לקוחות שהתאכזבו מהשירות שקיבלו ואנחנו עשינו להם חוויה מתקנת".

חלק מהחוויה הזו היא המקצועיות ממדרגה ראשונה שסוכני התיווך בחברה מעניקים, יחס אישי וניסיון לסגור עסקאות מבלי להעלות את המחירים בכוח עבור עמלה גבוהה יותר.

אחד מסוכני התיווך בחברה סיפר לי על הליווי האישי ותנאי העבודה שרן הנהיג במקום: " עבדתי במשך שנה בחברת תיווך גדולה וסבלתי מכל רגע, אף אחד שם לא ממש התייחס אלי ופה מצאתי בית חם. כל הפרסום שנעשה בכל מדיה אפשרית הוא על חשבון "מקס הום נדל"ן", שום דבר לא יוצא לי מהכיס כמו במקומות אחרים.

"קודם לתחילת העבודה רן שלח אותי לקורס מקצועי ואף העניק לי טיפים שבהם הוא משתמש ויש פה את כל התנאים להצליח, רק צא לעבוד ותרוויח, אני יכול להעיד שאני כמו כל הסוכנים האחרים מצליחים להביא תוצאות מדהימות בזכות המעטפת הגדולה שרן מעניק לנו".

והתוצאות? רק ברבעון האחרון משרד התיווך "מקס הום נדל"ן" סגר 16 עסקאות מוצלחות של דירות שנמכרו בעיר, כך שממשיכים לשמור על ממוצע של 90% הצלחה על הנכסים שנמצאים בבלעדיות.

היתה לי פגישה מרתקת עם איש מקצוע מהמעלה הראשונה, רן קריספל, ואם גם אתם מעוניינים לעשות עסקה נדל"נית בנתניה, הוא הכתובת האמינה.

טלפון משרד: 072-2222-074

אישי: 050-981-9811

ran@max-home.co.il

שמואל הנציב 3 נתניה

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מקס הום נדל"ן, בשיתוף מקס הום נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully