וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאוויר, הים והיבשה: כך תפיקו סרטון תדמית מושלם

בשיתוף WiseBears production, בשיתוף WiseBears production

26.5.2020 / 10:22

אריק אוסטרובסקי וארתור גייבישל מתמחים בהפקה מקצועית של סרטוני תדמית לחברות - ואין דרישה של הלקוח שהם לא יכולים לעמוד בה

WiseBears production. יח"צ,
WiseBears production/יח"צ

עם התחושה החזקה של הקיץ שנחת עלינו ועם הרבה רוחות של אופטימיות בימים האחרונים, נראה שכל בעל עסק הבין שהוא חייב להיות חזק ברשת כדי להתקיים. כמעט שאין צורך להסביר עד כמה הנושא הוויזואלי חשוב בימינו, והפקת סרטוני תדמית עבור העסק שלכם עשויה לחולל פלאים בכל הקשור לאיתור לקוחות חדשים, העלאת אחוזי סגירת עסקאות ועוד. חברת WiseBears production עוסקת בהפקת סרטוני תדמית לעסקים גדולים וקטנים, עבור חברות הזקוקות לתכנים וויזואליים וכדומה.

אריק אוסטרובסקי וארתור גייבישל, הבעלים של חברת ההפקות, מגיעים לחברה עם צוות צילום מקצועי, שדואג לצלם ולהפיק סרטוני תדמית מוקפדים שמאפיינים היבטים שונים של העסק, והכל על פי בקשתכם. החלטה לצאת לדרך עם שני הבחורים הללו תציג את העסק שלכם בגאווה על גבי סרטונים מקצועיים באיכויות מהגבוהות בתעשייה.

WiseBears production. יח"צ,
WiseBears production/יח"צ

אחד הלקוחות שהחליטו לתת לארתור ואריק את האופציה להפיק עבורם הוא ''רילויז'ן''. עובדת החברה, מאיה אמרה לנו: "הם היו מאד מקצועיים. כשהגעתי הם כבר היו אחרי שלב ההתארגנות. היינו במזג אויר ותנאי שטח לא פשוטים, אבל הם התאימו את עצמם לתנאים שהיו במקום, היה מאד מאתגר עבורם אבל הם נענו לכל מה שביקשנו, כולל נסיעה ברכב עם דלת אחורית פתוחה הכוללת רתמות, קשירות והרבה אקסטרים. אריק וארתור היו איתי ברכב וצילמו מכל זווית, איכות הצילום והתוצאה הסופית היו נהדרים - זה היה מאד מרגש. שניהם היו מאד אופרטיביים, בכל מה שביקשנו הם עזרו ואפילו מעבר. הייתי מאד מרוצה מהשירות בפועל ובמבחן התוצאה הם שיחקו אותה".

השאיפות של WiseBears production הם להתקדם במהרה. בשיחה שערכנו עם ארתור הוא אמר: "אנחנו רוצים לעבור לסטודיו, שהוא מעבר רק לחדר עריכות שיש לנו עכשיו. שואפים לעבור למקום שבו נוכל לתת שירות לימודי, להעביר קורסים, להשכיר לצלמים, לבנות מערך גדול של שירותי הפקה, שלא נהיה רק שניים אלא עשרים עובדים". אריק הוסיף: "העין שלנו מתרשמת תוך מספר שניות מאנשים אחרים ומבעלי עסקים שאנו מעוניינים לשכור את שירותיהם. חוות הדעת, אותה הלקוחות מגבשים לאחר כניסה לאתר של בעלי העסקים, היא מהותית כבר מהקליק הראשון על השם. סרטוני תדמית בהחלט עשויים להעניק מגוון תחושות ללקוח הצופה בהם, ומנסה להבין באם לשכור את שירותי בעל העסק או לא''.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
WiseBears production. יח"צ,
WiseBears production/יח"צ

את סרטון הפרסומת הראשון הם עשו לחברת ''קפיטל מוטורס'' אבל הצמד חולם לצלם סרט כאשר בינתיים קהל היעד שלו הוא חברות גדולות ובינוניות. החל מארגונים, סוכנויות רכב, סטארט-אפים, מסעדות, לוגיסטיקה, עולם האוכל, אמנות, יוצרים ועוד. WiseBears production היא חברה עתירת ניסיון ובקיאה בכל הכרוך בהפקת סרטוני תדמית שמאפיינים עסקים ומתמקדים בהיבטים החשובים בפעילות שלהם. ''כשאנחנו עוסקים במלאכה של הצילום, אנו תמיד שמחים לערוך סיעור מוחות עם הלקוח. אנו יכולים גם לקחת את המושכות, להבין ולאפיין את העסק על ידי סקירה מקצועית, לצלם ולהפיק סרטון תדמית שיבליט ויבדיל אותו משאר המתחרים בתחום'' סיכמו השניים.

בחברת ההפקה ניתן לצלם ולהפיק סרטוני תדמית ייצוגיים, הסברתיים, מכירתיים ועוד. התדמית, בשוק רווי מתחרים, חשובה מאד ואין ספק כי הפקת סרטון תדמית מקצועי עשויה לחולל את כל ההבדל בין גולשים שנשארים באתר של בעל העסק ומחליטים לבצע הזמנה, לבין לקוחות שפשוט לא מצליחים להתרשם כהלכה ממה שבעל העסק מציע.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם


טלפון : 0539233715
שעת פתיחה: א-ה 9:00 - 20:00
יום שישי: 9:00 - 14:00

בשיתוף WiseBears production, בשיתוף WiseBears production
  • עוד באותו נושא:
  • סרטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully