וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידוריות S1 PRO Bose - סקירת מוצר

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

26.5.2020 / 9:44

אם אתם מחפשים בידורית מקצועית עם איכות סאונד ללא פשרות, סביר להניח שב- S1 PRO תמצאו את מבוקשכם. כל הפרטים...

בידוריות S1 PRO Bose. יח"צ,
בידוריות S1 PRO Bose/יח"צ

היום נדבר על מוצר מאחת מחברות הסאונד הנודעות והמוכרות בעולם, BOSE, המוצר שנסקור היום הוא מוצר לא כל כך אופייני לחברה, מדובר על בידורית S1 PRO Bose, הבידורית עצמה מצויידת במגבר עוצמתי, מיקסר פנימי בעל 3 ערוצים, Bluetooth, ועוד כניסות ויציאות, אך היתרון העיקרי הוא העיצוב החדשני המאפשר את הצבת הרמקול בארבע פוזיציות שונות המיועדות כל אחת לשימוש שונה, נוסף על כך ישנה אפשרות לסנכרן כמה בידוריות S1 PRO כדי שיעבדו יחד ללא כל בעיה.

אנו מכירים לא מכבר את מוצרי BOSE והחברה מספקת כמעט בכל מוצריה חוויית סאונד בלתי מתפשרת. כל זאת ועוד נבחן היום לגבי הS1 PRO, בידורית ניידת פרימיום החדשה מבית BOSE.

מפרט טכני

סוג מערכת: מערכת PA מופעלת

גודל וופר: 6"

מספר ערוצים: 3

כניסות מיקרופון: 2

EQ: כולל EQ

אפקטים: Reverb

כניסות: 2 x XLR-1/4 "משולבת, 1 x 1/8" (aux)

Bluetooth: כן

הספק כולל: 150 וואט

תגובת תדר: 70Hz-16khz (± 3 db)

חומר מארז: פלסטיק

אפשרויות העמדה: סטנד רמקול, הטיה לאחור, צג רצפה

מקור כוח: סוללה נטענת (זמן ניגון עד 11 שעות), כבל AC רגיל

גובה: 13.1 "

רוחב: 9.4 "

עומק: 11.1 "

משקל: 15.7 קילו.

בידוריות S1 PRO Bose. יח"צ,
בידוריות S1 PRO Bose/יח"צ

פתיחת האריזה

אחד היתרונות העיקריים והידועים של BOSE הוא הסאונד המצוין שמוצריה מצליחים להפיק, אפילו מאלמנטים לא גדולים במיוחד. בפתיחת האריזה אנו מגלים רמקול לא גדול במיוחד, משקלו 7 ק"ג אך נוח לנשיאה, ישנם כמה חיתוכים בעיצוב, בתחתית ובצד הרמקול כדי לאפשר את הצבת הרמקול בפוזיציות השונות, החל במצב הרגיל ועד על הצד כמוניטור או מוטה כלפי מעלה, כמוכן ישנה אפשרות להציב את הS1PRO על כל חצובה סטנדרטית לרמקול. למעלה ישנה ידית אחיזה נוחה מאוד, ויש לציין שכל המערכת מרגישה איכותית ועמידה כמו שהיינו מצפים ממוצר SHURE דבר נוסף שעשו כאן נכון הוא ציפוי התחתית והזווית המקיפה את הרמקול בסוג כלשהו של גומי המיועד למנוע תזוזה בזמן נגינה.

בחזית הבידורית כמו תמיד ישנו הסמל המוכר של BOSE (היכול להתהפך בזמן הצבת המערכת על צידה.) גריל שחור נקי ובאחורי/צד הרמקול נמצאים החיבורים, בקרת השליטה ונורות החיווי, הם כוללים שני כניסות XLR/PL כשלכל אחת מהן יש REVERB, TREBLE, BASS, וחוגת ווליום. מתחתיהן ישנה כניסת aux חיבור Bluetooth ויציאת pl לחיבור לרמקול נוסף. כמוכן ישנו חיבור micro USB המיועד לעדכון תוכנה בS1pro.

קצת מאכזב ש- BOSE הידועה ביכולת ההמצאה שלה וביכולתה לשמור על מוצריה עדכניים בכל שלב, לא מצאה לנכון לצרף לפחות מיקרופון אלחוטי אחד, בהתחשב בכך שרוב האנשים הרוכשים בידורית בארצנו מעוניינים גם כן במיקרופונים האלחוטיים המצורפים בד"כ.

באריזה עצמה ישנו כבל חשמל, חוברת הוראות ואחריות.

בידוריות S1 PRO Bose. יח"צ,
בידוריות S1 PRO Bose/יח"צ

שימוש ראשוני

כל מי שרכש מוצר BOSE מצפה שהסאונד יהיה איכותי ועוצמתי, הדבר הראשון שהחלטתי לבחון הוא חיבור ה Bluetooth. החיבור מתבצע לסמארטפון או כל מכשיר BLUETOOTH אחר בקלות, אחרי כיוון קל התחילה חוויית הסאונד הידועה של BOSE, הצלילים מדויקים מאוד, איכותיים להפליא, הצלילים הגבוהים אינם חורקים ונשמעים באופן אידאלי וכמוכן גם הצלילים הנמוכים מה שנקרא הבאס נשמע באופן מלא, חודר ועוקצני, העצמה אמנם לא מרקיעה שחקים אך גם היא תספק צרכים רבים.

הs1pro מצויידת במיקסר פנימי ויש כאלה המייעדים אותו לחיבור למיקרופון וכלי נגינה, ולהופיע במקומות קטנים, אז גם זאת ניגשנו לבחון, החיבורים הם בתצורת XLR/PL כפולה והעדכנית ובהם ניתן לחבר מיקרופון ובנוסף לו כלי נגינה כמו קלידים או גיטרה , גם כאן לא הופתענו מהסאונד המצויין והחם, המקיף אותנו מכל עבר, הצלילים במיקרופון נשמעים אף טוב יותר כאשר מפעילים את אופציית המיקרופון בכניסה עצמה.

העצמה שוב לא מחרישת אוזניים אך תוכל לספק לזמר /נגן המופיע במקום קומפקטי ואקוסטי או אפילו איזו הופעה בבר או סתם ברחוב או בטיילת.

כמעט הסוף...

אחרי שהתפעלנו מהסאונד ומהחוויה הכללית שסיפקה לנו הבידורית S1PRO החדשה מבית BOSE, לא נותר אלא לבחון את חיי הסוללה. יש לציין שהשימוש שלנו היה אינטנסיבי ותובעני והבחינה התבצעה תוך כדי ניצול כל העוצמה, החיבורים והאפשרויות הרבות שיש לS1PRO להציע.
הסוללה החזירה בגבורה לאורך שעות בבחינה שלנו ורשימה מאוד בהתחשב בגודלו ומידותיו של הרמקול.

מסקנות

חברת BOSE חרטה על דגלה עוד מהיווסדה להסתמך על סאונד איכותי ולא מתפשר, וכך גם כאן, הS1pro- החדשה מספקת סאונד איכותי מלא ומדויק העומד בסטנדרט גבוה מאוד וגם בעל השמיעה הדקדקנית ביותר לא ישמע פגם בסאונד המופק. הסוללה מחזיקה לאורך זמן, הבנייה עמידה, החומרים המרכיבים את הבידורית איכותיים מהמעלה הראשונה כמו שהיינו מצפים בכל מוצר של BOSE.

שני חסרונות שמצאתי במערכת הם חוסר הימצאותם של מיקרופונים אלחוטיים וכמוכן הS1PRO אינה מצויידת בכניסת USB להשמעת תוכן, אך מלבד זאת מדובר על בידורית מצויינת עם סאונד איכותי היכולה להתאים לשימושים רבים כמו הגברה בכיתות, מקומות תפילה, הופעות אקוסטיות קטנות וכמובן גם פשוט להאזנה למוזיקה איכותית.

הכתבה באדיבות: מרכז הסאונד - יבואני ציוד הגברה ובידוריות

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully