וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות החיות המיתולוגית של אילת: שירות אישי ומחירים חסרי תקדים

בשיתוף דוג סנטר, בשיתוף דוג סנטר

23.6.2020 / 13:35

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק עם סיפור מרגש מאחוריהם, הדרמנו כל הדרך לעיר השמש הנצחית הלוא היא אילת, לחנות חיות מיתולוגית בעיר, "דוג סנטר" שמה

במשך כמעט 20 שנה חנות זו נוהלה על ידי רמי קריגל וב-1.1.2019 הוא העביר את המושכות לשתי אחיות שביחד עם משפחתן הרחבה, מקדישות את חייהן עבור בעלי החיים השונים.

שני מפיקים חברי המערכת קפצו לראות מה חדש בחנות שחרטה על דגלה את המחירים הכי נוחים בעיר, הם חזרו נרגשים לאחר שחוו מקרוב שירות אישי יוצא מגדר הרגיל שאותו מקבלים הלקוחות.

דוג סנטר. יח"צ,
דוג סנטר/יח"צ

לאורך כמעט כעשור, קוראל ריאל היתה עובדת מן המניין בחנות החיות "דוג סנטר", אולם לא היתה זו עבודה רגילה עבורה, כאשר מערכת היחסים בינה לבין הבעלים רמי קריגל לא היתה של בוס ועובדת אלא כזו של אב ובתו. לכן, כאשר החליט רמי כי הגיע הזמן לצאת לפנסיה לא היה לו ספק וגם לא לרגע כי את המושכות ובעלות על החנות תיקח קוראל וכך אכן קרה בשטח. מי שהצטרפה לקוראל היא אחותה קארין וכיום שתיהן ביחד שומרות על רף שירות גבוה.

"עד היום רמי משמש עבורנו כמנטור", סיפרה לי קוראל והוסיפה: "השירות שאנחנו מעניקות הוא שירות אישי מעבר לרגיל. אילת זו חממה אחת גדולה שבה רבים מכירים האחד את השני ולכן גם אנחנו משתדלות להכיר את כל הלקוחות באופן אישי כי חשוב לנו שחוויית הקנייה תהיה מיוחדת במינה, בנינו לנו פה מעין משפחה ובסופו של דבר זה עושה את ההבדל עבור הלקוחות וגם עבורנו".

חוות הדעת של גולשים באתרי האינטרנט השונים מדרגים את החנות בציון גבוה וגם התגובות בעמוד הפייסבוק של החנות מפרגנות מקיר לקיר. בין היתר דניאלה אורטנר כתבה: "חנות עם לב לחיות. לא מוכרים חיות בחנות שזה פלוס ענק. אוכל איכותי ביותר ושירות מקצועי עד לבית".

עומר וייצמן החמיא גם כן: "אחלה מקום, צוות נהדר עם שירות לקוחות מעולה, ומחירים נוחים. אחזור!"

דוג סנטר. יח"צ,
דוג סנטר/יח"צ

מעבר לשירות האישי, דבר נוסף מאפיין את "דוג סנטר", זו חנות שעובדת עם מספר עצום של ספקי מזון ושאר מוצרים נלווים לכלבים, חתולים, מכרסמים וציפורים. על הסיבה לכך ותפיסת עולמן הכלכלי סיפרה לנו קארין: " אנחנו עובדות מול 25 חברות שונות בכל הנוגע לאוכל של כלבים וחתולים ויש עוד חברות שמולן אנחנו מקבלות את הציוד לציפורים ומכרסמים, הסיבה היא פשוטה, אנחנו לא רוצות להתחייב לאף אחד על מנת שנוכל להעניק את המיטב לצרכנים שלנו ולא כדי לקדם מוצרים ספציפיים, הדבר שעומד לנגד עינינו קודם זה הרצון להתאים לכל בעל חיים בדיוק את מה שמתאים לו לפי צרכיו המיוחדים, לכן אם יש צורך במזון כזה או אחר, אנחנו יכולות להתאים אוכל שלא תהיה איתו בעיה, לבעל החיים או למי שסובבים אותו.

בכל הנוגע לצד הכלכלי, אנחנו פועלות לפי תפיסת עולם שבו קונים בכמויות וכך אפשר למכור הרבה יותר בזול, בדיוק כפי שנעשה בסופרמרקטים וכל מי שיעשה השוואת מחירים בינינו לבין אחרים ימצא הבדלים מהותיים לטובתנו לפחות ב 90% מהמוצרים".

למדנו כי השירות האישי והמחירים האטרקטיביים גורמים לכך שלא רק תושבי העיר אילת נמנים על לקוחות החנות אלא שיש לה קהל נאמן וקבוע מכל רחבי הארץ, כאלו שמגיעים על בסיס דו שנתי או אחת לשלושה או ארבעה חודשים, כי בנוסף למחירים הזולים יש גם את היתרון של רכישה ללא מע"מ.

דוג סנטר. יח"צ,
קארין ומולאן/יח"צ

מעבר לחנות עצמה הדבר שהכי מאפיין את קוראל וקארין זו הנתינה לבעלי החיים, ביחד עם שאר בני המשפחה הרחבה, אחים ודודים, הם נוהגים במשך שנים להאכיל, לטפל ולחסן חתולי רחוב בכל רחבי העיר.

החנות עצמה משתפת פעולה עם מספר עמותות לחיות, בין היתר עם אילת אנימלס, אילת אוהבת חיות והחתוליה של נטליה מיכאלוב, בנוסף ב "דוג סנטר" נערכים ימי אימוץ של חיות והן גם מארגנות ערבים לטובת הלקוחות, כמו אירוח והרצאה של וטרינרית שמגיעה ומעניקה טיפים בכל הנוגע לגידול בעלי חיים בבתים.

"דוג סנטר", חנות לבעלי חיים עם נשמה אמיתית, מגוון עצום של אוכל ומוצרים נלווים במחירים שווים תוך כדי הענקת שירות משפחתי אמיתי ואוהב.


*משלוחים לכל רחבי העיר*
האנפה 1, מרכז מור, אילת

שעות הפעילות:
ימים א' - ה': 20:00 - 08:30
ימי ו': 14:00 - 08:30

טלפון :
08-6341095 | 050-5222236
אימייל:
dogcentereilat@gmail.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/dogcentereilat

בשיתוף דוג סנטר, בשיתוף דוג סנטר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully