וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעת הנכונה לאישה הנכונה

בשיתוף ediamonds, בשיתוף ediamonds

25.5.2020 / 16:26

מצאת את החצי השני שלך, את זו שאהבה נפשך, וכעת הגיע הזמן לבטא זאת במיסוד הקשר, נישואין ואף הקמת משפחה בעתיד. לבחירת ליבך מגיעה טבעת שתתאים ליופייה ואופייה, כל תצלח את המשימה

טבעת אירוסין אלין. אלכס קוצ'רנקוב,
טבעת אירוסים/אלכס קוצ'רנקוב

המסע המשותף שלכם יחד

עם ההחלטה להציע נישואין, מגיעה ההבנה שזו האישה שעימה תרצה לחלוק את חייך. איתה תרצה לבלות, לצידה תבחר להתעורר בכל בוקר והיא תהיה אם ילדייך. כאבן דרך ראשונה עליך לבחור טבעת אשר תסמל את תחילת דרככם כזוג העתיד להינשא.

אין ספק שזוהי בחירה חשובה, שיש לתת בה את הדעת, ולכן תוכל לבחור ממגוון רחב מאד של טבעות אירוסין. כאשר תבחן את הטבעות השונות, חשוב על הסגנון שבת זוגתך אוהבת, האם היא אוהבת יהלומים שקופים או צבעוניים? האם היא אוהבת תכשיטים גדולים ומנצנצים או תכשיטים צנועים? איזה גוון של זהב היא תעדיף: צהוב, לבן או אדום?

נסה למצוא טבעת אשר תתאים לאישיותה ולהעדפותיה של זוגתך, כך מעבר להתרגשות ביום ההצעה, תלווה אותה הטבעת הכי נכונה לשארית ימי חייכם.

יהלומים הם לנצח

בעת בחירת טבעת היהלום, עליך לקחת כמה פרמטרים בחשבון:

1) התקציב שאותו אתה מעוניין להוציא ברכישת הטבעת.

2) סוג צבע הזהב של הטבעת עליה ישב היהלום.

3) גודל היהלום (נמדד בנקודות או קראט).

4) סוג החיתוך שיהיה ליהלום.

נשים רבות אוהבות את המראה הקלאסי של טבעת, שבה חיתוך היהלום הוא עגול והוא יושב על גבי טבעת זהב צהוב או זהב לבן. כמובן שאפשר לשדרג את העיצוב הזה ולהוסיף יהלומים קטנים משני צדי היהלום המרכזי.

חיתוכים וצורות שונות

אם זוגתך איננה חובבת של הסגנון הקלאסי, והיא מעוניינת בטבעת אירוסים עם אמירה ייחודית, תוכל לרכוש עבורה טבעת אשר תביע את הייחוד הזה בדיוק. בין סוגי חיתוכי היהלומים השונים, תוכל למצוא את הצורות הבאות: לב, טיפה, מרובע, משולש, מרקיזה, אמרלד, כרית, אשר, רדיאנט, אובאלי ופרינסס. לכל הצורות הללו ניתן להוסיף טוויסטים בעיצוב הטבעת עצמה ותוספות של יהלומים או אבני חן אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

היהלום הכי נוצץ שיש

יהלומים מגיעים ברמות צלילות (ניקיון) שונות, ועל פי פרמטר זה נקבע חלק ממחירם. ככל שהיהלום נקי יותר, כך הוא נוצץ ויקר יותר. גם לצבע היהלום יש תפקיד חשוב. היהלומים מחולקים לצבעים לפי אותיות כאשר האות D מסמלת יהלום ללא צבע כלל, מול האות Z המסמלת יהלום בצבע צהוב שאינו נכלל בקטגוריית היהלומים הצבעוניים.

ככל שהיהלום נטול צבע, כך הוא יהיה מבריק ונוצץ יותר.

עיצוב אישי הכי מרגש

לעיתים לא תוכל למצוא את העיצוב אשר מתאים לאופייה של אהובתך, במקרה זה, תוכל לעצב עבורה טבעת בעיצוב אישי, המומחים ב- ediamonds ישמחו לעמוד לשירותך ולסייע לך לעצב עבור זוגתך את טבעת החלומות שלה. צור קשר עוד היום עם מומחי היהלומים שלנו, ואנו נלווה אותך בתהליך בחירת הטבעת הנכונה לאישה של חייך.

בשיתוף ediamonds, בשיתוף ediamonds
  • עוד באותו נושא:
  • אירוסים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully