וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפוי קירות פנים - מסתכלים על הקיר בצורה שונה

בשיתוף אסטילו, בשיתוף אסטילו

25.5.2020 / 15:35

אם פעם היינו מכסים את הקירות בטפטים ובהמשך עברנו להעדיף את הצבע הלבן, האופנה האחרונה היא קירות קונספט שונים - עיצוב אליו אפשר להגיע באמצעות חיפויי קיר

חיפוי קירות פנים. אורן תורג׳מן,
חיפוי קירות פנים/אורן תורג׳מן

עיצוב הבית בכל עשור מושפע במידה רבה מהטרנדים האופנתיים. אם נביט חמישה עשורים לאחור נזהה את הטפטים מודבקים בכל חדר. לאחר מכן, הגוונים הלבנים הנקיים שלטו בקירות וכעת אנו עדים למגמה החדשה: שילוב קירות קונספט הכוללים טקסטורה מיוחדת. בתחילה, קיר הקונספט היה נצבע בצבע שונה, עם טכניקות צביעה שהעניקו לו מראה תלת ממדי. כיום, מעצבים רבים מעניקים לקיר זה מראה מרהיב באמצעות חיפוי הקיר באריחים שונים. אילו אפשרויות עומדות לרשותכם?

חיפוי קירות: יוצרים על הקיר

מעצבי הפנים מסתכלים על קיר הקונספט כקנבס באמצעותו יוכלו להעניק אווירה שונה ומיוחדת לכל אחד מחדרי הבית. בסלון, נפגוש בדרך כלל את העיצוב הדרמטי ביותר. חיפוי קירות פנים יכול להיות עשוי מחיפוי פיברגלס, אריחי PVC או אריחי בטון. יש המשתמשים באריחים בעלי צורות גיאומטריות מורכבות המעניקות לחלל מראה מודרני. אחרים, יוצרים מראה אורבני־תעשייתי באמצעות אריח המזכיר בצורתו מתכת תעשייתית.

חדרים רטובים כמו האמבטיה והמטבח, יזכו לחיפוי קירות מחומרים עמידים בפני רטיבות. במרבית חדרי האמבטיה נפגוש את אריחי השיש או החרסינה היכולים לעצב את הקיר. במטבח, לעומת זאת, ניתן לבחור קיר קונספט מרוחק מהכיור וליצור טקסטורה מרתקת מכל חומר. חיפוי קירות מטבח יהיה בדרך כלל שונה מחיפוי הקירות בחדרי השינה ויעניק ללב הבית תחושה חמימה וביתית.

עיצוב הקיר במתחמי יוקרה ומשרדים

במתחמי יוקרה ומשרדים ניתן להשתמש גם בסוגים נוספים של חיפויים העשויים מבריקי אבן או אריחי עץ. בדרך כלל איכות החומרים האלה תהיה גבוהה יותר וכך גם מחירם. האפשרויות בתחום הזה הן כמעט בלתי מוגבלות. ניתן לבחור אריחי עץ המזכירים את המבנה של בתי העץ באזורי הקאנטרי בארה"ב או מתחם פרובנס הצרפתי. אפשר לבחור אריחי אבן המעניקים למשרד תחושה של מבנה עתיק עשוי אבן, מתחם וינטג' עתיק שבו הקירות חשופים מעט או מתחם יוקרתי עם אריחי שיש מרהיבים.

העיצוב התלת ממדי מעניק אשליה של חלל השונה ממידותיו בפועל. אם תביטו בקיר בגוונים בהירים המחופה בבריקי אבן, תגלו כי אתם חשים כאילו אתם עומדים בתוך חלל רחב ידיים. לעומת זאת, חללים גדולים עם תקרות גבוהות המחופים באבנים בגוונים כהים, יעניקו לכם תחושה חמימה של מקום קטן יותר ומזמין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תנו לדמיון לפרוח - אין ספור אפשרויות

הביטו כעת בקיר של החדר שבו אתם נמצאים ותנו לדמיון שלכם לפרוח. דמיינו את הקיר עם בריקי עץ חמימים או אריחי אבן מרשימים. החליפו את הקיר הזה בעיצוב שונה, גוונים נוספים וטקסטורות מודרניות. האפשרויות העומדות לרשותכם הן בלתי מוגבלות. באמצעות שינוי של קיר אחד בלבד בבית או במשרד, תוכלו לשוות לחלל כולו אוירה שונה לחלוטין, ומראה מעוצב בהתאם לטעמכם האישי.

כל זאת באמצעות אחד העיצובים המופיעים בקטלוג המגוון של אתר ESTILO.

בקרו באתר עכשיו ומצאו את העיצוב שלכם.

www.estilowall.co.il

בשיתוף אסטילו, בשיתוף אסטילו
  • עוד באותו נושא:
  • חיפוי קיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully