וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ענק האופניים כפר סבא", כל המותגים במחירים מפתיעים

בשיתוף ענק האופניים, בשיתוף ענק האופניים

25.5.2020 / 14:06

ענק האופניים כפר סבא נחשבת לאחת מחנויות האופניים המובילות והזולות בישראל כבר למעלה מ 22 שנה ואליה מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, בזכות שירות אדיב ותפיסת עולם כלכלית שאומרת בצורה חד משמעית: לא צריכים לקרוע את הכיס עבור אופניים איכותיות

ענק האופניים. יח"צ,
ענק האופניים/יח"צ

מפיק חבר מערכת "המומחים" קפץ לרחוב המוביל 1 באזור תעשייה בכפר סבא מאחורי קניון G, לחנות ענק האופניים. הוא מצא שם מגוון עצום של אופניים לכל הגילאים, וציוד עזר מכל הסוגים ובמחירים אטרקטיביים.

מכלוף אוטמזגין בן 66 הוא הרוח החיה שעומדת מאחורי "ענק האופניים", חנות מרהיבה ומזמינה. כאשר הגעתי לפגוש אותו באחר צהריים אחד באמצע השבוע מצאתי סביבי עשרות הורים וילדים, סבים וסבתות ונכדים, צעירים וצעירות שהגיעו מכל רחבי הארץ בשביל להתחדש ולהצטייד באופניים חדשים ואביזרים שונים.

ענק האופניים. יח"צ,
ענק האופניים/יח"צ

ב 1998 מכלוף פתח את החנות הזו ועל השתלשלות האירועים הוא סיפר לי: "למען האמת עולם האופניים היה רחוק ממני קודם לכן. הייתי נהג משאית לאורך שנים ולאחר מכן היתה לי מסעדה באזור התעשייה גם כן. המחשבה על פתיחת עסק לאופניים עלתה לי בזכות חבר שבעבר היה לו בוטקה קטן שבו תיקן אופניים וחשבתי שזה יכול להיות תחום שיתאים לי, במיוחד כשראיתי כיצד אזור התעשייה הזה מתפתח ואליו מגיעים אלפי אנשים בכל יום".

מכלוף יצר קשר עם חנות שמייבאת אופניים לישראל ובמשך כמה שבועות שהה בה כאשר למד להכיר מקרוב את כל סוגי האופניים והציוד. לאחר שהרגיש כי הוא מוכן לצאת לדרך הזמין מספר זוגות אופניים למכירה וההצלחה לא איחרה להגיע, "למדתי את השוק וראיתי כיצד במקומות אחרים גובים כסף על הדברים הקטנים ביותר", סיפר לי מכלוף והוסיף, "לא הבנתי מדוע לקוח צריך לשלם על שמנפחים לו את הצמיג באוויר או על קצת שמן וכיוון של הילוכים, אני מאמין בתפיסת עולם חברתית-כלכלית אחרת ואותה אני מיישם מהיום הראשון, שירות בסיסי חינמי שכל עסק בעל שם טוב, צריך לתת ללקוח ללא כל תמורה או עלות כספית. לא תמצאו מקום זול ואם מישהו יראה לי שבחנות אחרת יש מחיר טוב משלי, אני אהייה מוכן להוזיל עוד יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ענק האופניים. יח"צ,
ענק האופניים/יח"צ

תפיסת העולם המרגשת הזו של יחס אישי ומחירים הוגנים שמכלוף מעניק מקבלים גיבוי במאות חוות דעת אוהדות באתרי הביקורת השונים באינטרנט מצד לקוחות, אחת מהן, אלונה גלבוע כתבה: "אחלה חנות אופנים, אני מאוד ממליצה. שירות התיקונים הוא מידי על המקום, עלויות תיקון לרוב בחצי מחיר לעומת חנויות האופניים האחרות, הכל מסודר בצורה יפה ומקצועית, יש חלקי חילוף בכל הרמות, צמיגים, שרשראות, מעבירי הילוכים ומשאבות והכל במחירים שפויים".

גם קציני משטרה וקציני צבא רבים מגיעים לענק האופניים כי יודעים שיקבלו את השירות והמחיר הטוב ביותר, אחד מהם מושיק רחמים, קצין משטרה אמר: "מכלוף איש בעל לב ענק שמוכן לעזור לסייע בכל דבר, מבחר גדול של אופניים החל מאופניים לילדים ועד אופניים מקצועיות למבוגרים במחירים נוחים ושירות מקצועי ומהיר".

ב"ענק האופניים" מצאתי את כל הדגמים המובילים בשוק: ,Marin ג'מיס, ,Polygon רמבאו, גי.טי, מרידה, xds ועוד כולל אופניים חשמליים מסוג EXTREME, קונינג ואחרים, קורקינטים, לצד אופניים שאין להם שם מפוצץ אבל עושות את העבודה, כנ"ל לגבי ציוד נלווה של קסדות, מגנים, משאבות, בקבוקי מים, שמנים וכד'.

ענק האופניים. יח"צ,
ענק האופניים/יח"צ

מחוץ לחנות יש רחבה גדולה כך שאפשר לרכוב ולעשות סיבוב על האופניים לפני הרכישה.
הגישה עצמה ל"ענק האופניים" נוחה כאשר יש חנייה גדולה בחינם מסביב כאשר שעות הפעילות שלה הם לאורך כל השבוע.
בימים א' עד ו' בין השעות 07:00 עד 18:00 ובימי שבת החל מ 07:00 עד 20:00.

בכל שאלה ניתן להתקשר למוקד זמין במשך 24/7 למספר טלפון: 09-7655300, כאשר ישנו שירות משלוחים עד הבית במקרה הצורך.

"ענק האופניים", חנות גדולה של איש מקסים ומקצועי שמעבר ליחס האדיב ושירות מהיר, מחזיק במלאי את כל סוגי האופניים בשוק במחירים נמוכים מהרגיל.


דף הפייסבוק ענק האופניים כפר סבא


עוה"ד דניאל אוטמזגין - מנהל שירות לקוחות

בשיתוף ענק האופניים, בשיתוף ענק האופניים
  • עוד באותו נושא:
  • אופניים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully