וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרונות השונים שיכניסו לכם שקט לחיים

בשיתוף אקוסטריקס, בשיתוף אקוסטריקס

25.5.2020 / 13:00

נמאס לכם מהרעש של השכנים? זקוקים לסביבה שקטה בחדר הישיבות של החברה? מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם, אקוסטיקה שעושה את העבודה ושומרת על שקט, המון שקט

אקוסטריקס. יח"צ,
אקוסטריקס/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ייחודיים, הגענו אל "אקוסטריקס - פתרונות אקוסטיים", חברה אשר מייעצת, מתאימה ומתקינה פתרונות אקוסטיים למגזר הפרטי והעסקי כבר למעלה מ 11 שנה. מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את בעלי החברה דרור שיש, ממנו הוא למד על פתרונות מגוונים וחדשניים.

דרור שיש בן 45, תושב קיבוץ בארי. אל עולם האקוסטיקה הוא נכנס בזמן לימודיו באוסטרליה, שם ביצע מחקר על אקוסטיקה של חללים קטנים כאשר מי שליווה אותו בתהליך הוא פרופסור אנג'לו פרינה האיטלקי, אחד השמות הגדולים בתחום.

את ההכשרה המעשית הגדולה שלו עשה דרור בארה"ב בחברת Softwalls, שם התמקצע בין היתר בתחום מתיחת הבד.

השאלה הראשונה שהפנתי אליו היתה מהו מטרד הרעש השכיח ביותר בארץ, הוא השיב: "בעיית רעש מהשכנים, זו התלונה העיקרית שאני שומע עליה מצד לקוחות. זה קורה בעיקר בבניינים ישנים משום שאלו נבנו לפי תקנים ישנים ומחמירים פחות, אולם למרבה ההפתעה גם בבנייה המודרנית לא תמיד שמים דגש על התקנים ולכן אנו נתקלים בבעיות מסוג זה בכל יום, ויש צורך למצוא פתרונות יצירתיים ולהשתמש במוצרים שונים".

אקוסטריקס. יח"צ,
אקוסטריקס/יח"צ

מעבר למתן ייעוץ ראשוני, ליווי פרוייקטים בבנייה ותכנון אקוסטי אדריכלי, "אקוסטריקס" מציעה מספר מוצרים בתחום הבידוד האקוסטי.

מתיחת בד - שיטה פופולרית של ספיגה אקוסטית זו נעשית על ידי מתיחת בד על גבי קירות ותקרות כאשר ניתן לבחור את הבד בכמה צבעים וטקסטורות, כך שאפשר להרוויח שיפור משמעותי ברמות התהודה והרעש בחדר או בחלל פתוח וגם ליהנות מעיצוב מודרני.

"מאחורי הבד יש חומר סופג רעש" סיפר לי דרור והוסיף, " מבחינת נראות זה חיפוי ברמה גבוהה מאוד, רבים ממשרדי ההיי טק השונים ביצעו הזמנות של המוצר הזה, גם מעצבים ואדריכלים לוקחים אותו בחשבון באופן בולט. רק לאחרונה ביצענו חיפוי במתיחת בד בכל משרדי חברת אמאזון שבתל אביב".

מוצר בולט נוסף הוא וילון אקוסטי מבודד רעש אותו מייצרת החברה פה בארץ. דרור עובד מול מספר מתפרות שונות שתופרות עבורו את הוילונות מבודדי הרעשים.

וילון הפנים עשוי משכבות של בד כותנה ושילוב של חומר פלסטי (ויניל) חוסם רעשים, בנוסף יש וילון חיצוני המיוצר משכבות בד סינטטי עמיד למים. וילונות הפנים מבודדי הרעש הם אסטתים ומתאימים לבתי עסק ולבתי מגורים, בעוד הוילונות החיצוניים הם יותר תעשיתיים ועמידים בתנאי מזג אויר קשים.

מוצר נוסף הוא טפט אקוסטי לבידוד רעשים. מדובר בטפט עשוי מספוג דחוס עם שכבת למינציה חיצונית, נועד להדבקה ישירה על גבי קירות קיימים כדי לשפר את כושר הבידוד שלהם. לאחר ההדבקה ניתן לצבוע את הטפט בכל צבע סטנדרטי לקירות או להדביק עליו טפט דקורטיבי.

המוצר הרביעי הוא פאנל מבודד להתקנה על גבי קירות בלוק. הפאנל מגיע בלוחות בגודל מטר על מטר ועשרים, הלוחות עשויים משילוב של גבס, ספוג אקוסטי וגומי והם מותקנים על גבי קיר קיים. הרכב החומרים הייחודי של הפאנלים הללו מספק בידוד אקוסטי מקסימלי ביחס לעובי שכבה קטן.

היתרון הגדול בעבודה מול דרור הוא העובדה שהוא לא רק מספק מוצרים ומבצע התקנות אלא גם מעניק שירותי ייעוץ מקדימים, ובכך הוא משלב את הידע התאורטי שלו עם נסיון עשיר בעבודה בשטח. הכרתו עם החומרים השונים ואופן היישום שלהם בפועל מבטיחה ללקוח מענה פרקטי בהתאם לצרכים האישיים שלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אקוסטריקס. יח"צ,
אקוסטריקס/יח"צ

ביקשתי מדרור לתת לי הסבר מקצועי לדוגמה והוא שמח לפרט: "כשאני מגיע ללקוח מסויים אני קודם כל מקשיב לצרכים שלו ומאבחן את הבעיה האקוסטית אותה יש לפתור. אח"כ אני עוזר לו להגיע אל המוצר שהכי מתאים לסיטואציה שלו מבחינה טכנית אסטתית וכלכלית.

"ללקוח אחד יכול להתאים הטפט האקוסטי אותו הוא גם יכול להתקין בקלות בעצמו ולקוח אחר יצטרך התקנה של פאנל מבודד רעש ע"י בעל מקצוע מיומן. אם אני נפגש עם אדריכל או מעצב אז צריך להיכנס לראש שלו ולהציע לו חומרים שיתאימו לעיצוב הכללי וישתלבו בסביבה אותה הוא מעוניין ליצור".

היתה לי פגישה מעניינת עם איש מקצוע מדופלם, אם גם אתם סובלים מרעש של שכנים או מבקשים לייצר סביבה שקטה ונעימה במקום העבודה, ב "אקוסטריקס - פתרונות אקוסטיים" יעניקו לכם את כל הפתרונות המתקדמים ביותר.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

בשיתוף אקוסטריקס, בשיתוף אקוסטריקס
  • עוד באותו נושא:
  • אקוסטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully