וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הובלות שהרשימה אותנו במיוחד במעבר דירה

בשיתוף הובלות הישראלים, בשיתוף הובלות הישראלים

25.5.2020 / 12:00

חוזה חתום מראש, מהירות ויעילות ואדיבות. הכל נמצא שם אבל סוד ההצלחה של הובלות הישראלים הוא האהבה למקצוע

הובלות הישראלים. יח"צ,
הובלות הישראלים/יח"צ

לפי הנתונים שפורסמו ברבים, בין 250 ל 300 אלף משקי בית עוברים דירה בכל שנה, כאשר שיא העונה מתקיים בחודשי הקיץ החמים אך הנוחים להובלה. לאור נתון זה, במערכת המומחים החלטנו לפתוח בסדרת כתבות על חברות ההובלה המובילות.

אחת כזאת היא "הובלות הישראלים" הפועלת כבר שנים רבות בתחום ולה צוות עובדים אדיב ומקצועי, כאשר גם בעל הבית מפשיל שרוולים ונותן יד לצוות שלו ובנוסף דואג ומפקח על מנת להעביר את הלקוחות בצורה חלקה ובבטחה.

שני מפיקים חברי המערכת הצטרפו לאחת ההובלות על מנת להביא לכם ישירות מהשטח חוות דעת על טיב השירות והעבודה ולראות מקרוב כיצד מעבירים דירה.

"את הובלות הישראלים הקמתי לפני כעשור", סיפר לנו איציק הבעלים כאשר פגשנו אותו בבוקר יום חמישי רגע לפני שיצאנו לדרך עם צוות המובילים שלו. "חבר שלי נכנס לתחום ההובלות ואני הייתי מגיע לעזור לו במכירות, בשרות ובשיווק העסק, מדי פעם גם מצטרף פיזית לעבודה ומשם נתפסתי בחיידק ההובלות.

הובלות הישראלים. יח"צ,
הובלות הישראלים/יח"צ

"תחושת הסיפוק והאחריות לתת שרות ועבודה מקצועית ללקוחות באחד מהימים החשובים והלחוצים שיש בחיים זה בהחלט ממכר, הכיף הזה להוביל חיים שלמים של אנשים, את כל התכולה שלהם שנכנסת לתוך המשאית ומשם יוצאת ביעד חדש ובדרך חדשה עבורה האנשים והמשפחה".

איציק הגיע לתחום ההובלות עם ניסיון רב בעולם השיווק והמכירות, משם הביא עימו את האדיבות והסובלנות וזה בהחלט ניכר משיחת הטלפון הראשונה שבה איציק בעצם דואג לקבל את כל המידע הנחוץ על מנת שההובלה תתבצע לשביעות רצונם של הלקוחות. "לאנשים היום חשוב עם מי הם עוברים, בכל זאת אנחנו נכנסים ללב הבית, לכן חשוב לתת את ההרגשה שיש על מי לסמוך ושהכל יעבור בצורה חלקה".

בנוסף הכניס איציק נהלי עבודה חדשים לתחום הכוללים הזמנת עבודה וחוזה מסודר דרך מייל שבו כתובים כל פרטי ההובלה והשרותים הנלווים. "חשוב לי שהלקוח שלי יהיה רגוע ביום ההובלה, נוכחתי לדעת שאנשים אוהבים שהכל כתוב ומסודר כמו שסגרנו, כך אין הפתעות ושינויים של הרגע האחרון, זה מבהיר לחלוטין להם כי בחרו בחברה אמינה וטובה למעבר דירתם".

כאשר הגענו לבית הלקוח בראשון לציון צוות המובילים מיד החל במלאכת העטיפה של הריהוט ועטיפת הציוד.

הם תמיד ערוכים לפנצ'רים שיכולים לקרות ובאותו הבוקר זה כלל לא מעט ציוד שלא היה ארוז כמו שצריך, לכן סייעו במהירות וביעילות לארגן את הכל על מנת שיהיה אפשר להעמיס ולצאת לכיוון חולון.

"במקרה כפי שראיתם היה דרוש שרות SOS שבו נדרשנו לעזור ולארוז את מה שלא הספיקו, אבל לא מעט לקוחות יודעים שיש לנו שרות אריזה מקצועי שבו משאירים לנו את הבית AS IS והצוות שלנו דואג לאריזה של כל תכולת הבית בארגזים. אנשים בדרך כלל מתפלאים על המהירות שלוקח לנו לארוז דירה ותמיד אומרים שאם היו צריכים הם לארוז זה היה לוקח להם לפחות שבועיים", סיפר איציק.

תהליך הורדת הרהיטים והתכולה מהדירה בראשון לציון, העמסה על המשאית ופריקת כל הציוד בדירה אליה הגענו בחולון הייתה חוויה אחת גדולה. הצוות אדיב מאוד ונענה בחיוך לכל מה שביקשו הלקוחות בזמן ההובלה, כאשר גם הרהיטים והציוד כבר עברו מיד ליד במהירות מרשימה, החבר'ה תיקתקו את כל העבודה תוך מספר שעות בודדות.

"זה הכיף האמיתי" אומר איציק, "שכל הריהוט ממוקם בדירה החדשה, פשוט כיף להסתכל ולהתפעל מזה כל פעם מחדש".

נפרדנו מצוות המובילים והם כבר היו בדרכם להובלה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הובלות הישראלים. יח"צ,
הובלות הישראלים/יח"צ

שאלנו את איציק איך כל תהליך המעבר שנראה בהתחלה כמשהו קשה ומסורבל עבר בצורה כל כך מרשימה? הוא הסביר: "כל אחד בצוות יודע בדיוק את המשימה שלו והכל עובד ממש כמו בצבא. בנוסף לכך עבודת התחקיר המוקדמת ולשאול את כל השאלות הנכונות, כך בעצם אני לומד את הקשיים והמגבלות שעלולים להיות בהובלה".

הייתה לנו חוויה מרשימה לראות מקרוב כיצד מעבר דירה מתנהל דרך עיני הלקוחות והמובילים עצמם, ואלו של "הובלות הישראלים" הרשימו אותנו בצורה מיוחדת במינה.

לכל שאלה ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-5060517 /050-7770787

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף הובלות הישראלים, בשיתוף הובלות הישראלים
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully