וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל פריים: הדרך שלכם להשגת המשכנתא המשתלמת ביותר

בשיתוף הראל פריים, בשיתוף הראל פריים

25.5.2020 / 11:34

ליווי צמוד ומקצועי במהלך לקיחת המשכנתא יכול לחסוך לכם כסף רב. הראל פריים היא מהחברות המובילות בתחום

הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות. יח"צ,
הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות/יח"צ

המשכנתא היא במרבית המקרים העסקה הגדולה ביותר שאדם עושה במהלך חייו. מדובר בהתחייבות ארוכת שנים, ועם סכום ממוצע של מעל 800,000 ש''ח, ללא ספק ההחלטה החשובה ביותר שאנו לוקחים בחיינו. בהחלטה כזו חשוב שיהיה לצדנו ליווי מקצועי, שיסייע להבין היטב את הצרכים שלנו ויפעל להשגת התנאים הטובים ביותר האפשריים לביצוע העסקה. הכירו את ''הראל פריים'', חברה לייעוץ משכנתאות שתסייע לכם לאורך כל תהליך קבלת המשכנתא.

יועץ משכנתאות טוב יכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים בתמהיל מותאם אישית, יועץ משכנתאות מעולה יוודא שזו העסקה הכדאית ביותר לטווח הקרוב והרחוק כאחד. בחירה בהראל פריים הינה בחירה מושכלת המבוססת על היתרונות המיוחסים לשחקנים וותיקים בתחום המשכנתאות. לאחר כ-10 שנים בענף ואלפי לקוחות, "הראל פריים", מותג מוביל בתחום המשכנתאות מחוזרים על ידי הבנקים השונים, מה שמוביל להשגת הצעות טובות ביותר ותנאים מעולים. היקף אשראי המשכנתאות שהחברה גייסה ללקוחותיה בשנת 2019 עמד על 1.35 מיליארד ש''ח.

כפי שכל חתימה בתחום העסקי, בייחוד כשמדובר על חוזים גדולים, או דיונים בבית המשפט, מלווים בייצוג משפטי, כך ניתן להיעזר בייעוץ משכנתאות מקצועי על מנת לקבל את התנאים הטובים ביותר למשכנתא.

כיום אנו בשביל לקבל החלטה לאיזו חברת סלולר נתחבר או דרך איזו חברת תעופה נזמין את הטיסה, אנו עורכים סקר שוק מקיף והשוואות רבות, ודווקא בהחלטה המשמעותית והגדולה ביותר אנחנו מוותרים וסומכים על איש המכירות בבנק.

הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות. יח"צ,
הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות/יח"צ

החשיבות של ייעוץ משכנתאות

בשיחה שערכנו עם רפאל, מנהל ''הראל פריים'', הוא מסביר "ראשית חשוב להבין כי משכנתא זו כותרת מאוד רחבה. כל הלוואה על שעבוד נכס עונה להגדרה של משכנתא. מדובר בהלוואה כנגד משכון. תמורת שעבוד הנכס הנרכש לבנק, הוא מעניק לכם הלוואה שמאפשרת לכם לרכוש את הנכס או לחילופין לקחת הלוואה על דירה שכבר בבעלותכם לצורך השקעה או סגירת חובות. חלקה מההלוואה לפעמים מגיעה עם ריבית משתנה שיש לצפות ולתכנן את השפעתה שינויה העתידי, כאשר המטרה הכוללת היא להקטין את הסכום שתשלמו על הריבית ככל האפשר.

"ייעוץ מוקדם מאפשר לבנות תכנית מדויקת יותר וכך להבין מה התקציב לרכישת הדירה. כשעובדים הפוך לצערי מתגלים קשיים שהזוג לא צפה כשחתם על החוזה".

התפקיד הראשוני של יועץ משכנתאות מומחה הוא לבדוק עבורכם קודם כל האם העסקה הזו כדאית והאם היא ברת ביצוע. בהראל פריים העסקה נבחנת הן מהצד הרגולטורי והן מהצד הפיננסי. הידע המשפטי של צוות היועצים מעניק ללקוחות הראל פריים ערך מוסף בכל היבט טיב הביטחונות בכלל, ובפן המשפטי של ניהול תיק המשכנתאות מול הבנקים בפרט. העסקה תבחן על פי אמות מידה של כדאיות בהתאם למצבם הפיננסי של הלקוחות על ידי כלכלן בכיר. כמו כן, יינתן ייעוץ מקצועי לבדיקת נושאי המימון השונים תוך מתן הסבר מקיף על מהות העסקה והאפשרויות העומדות בפניכם.

וכהמשך הליווי של הראל פריים הוא ייעוץ לגבי תמהיל משכנתא מומלץ, הן במקרים פשוטים והן במקרים מורכבים ולא פחות חשוב - ניהול משא ומתן מול הבנקים השונים לקבלת ריביות משכנתא הנמוכות ביותר.

חשוב לציין כי גם אדם פרטי שלא בקיא בתחום יכול להסתובב בין הבנקים השונים ולעשות את המשא ומתן עם הכלים שיש לו, אך ברוב המקרים התנאים יהיו פחות אופטימליים מהתנאים אותם ניתן להשיג בליווי של יעוץ משכנתאות, כפי שאנחנו מציעים ב''הראל פריים''.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות. יח"צ,
הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות/יח"צ

הליווי של ''הראל פריים''

החברה פעילה כבר 10 שנים, והיא כוללת סוללת אנשי מקצוע בכירים כגון עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים ויוצאי בנקים. רפאל מציין כי "צוות החברה מכיר היטב את השחקנים, הכללים, את ההקצאות ההון, הוראות השעה מבנק ישראל ומחיר למשתכן. על ידי ניהול של מומחים עם ידע מקצועי נרחב ועם הכלים המתקדמים בשוק אנחנו יכולים ללוות את המשפחה בבטחה בלקיחת המשכנתא. כולל חשיבה לטווח ארוך.

מהם היתרונות שלכם כחברה גדולה?

"אנחנו לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, לכן בחרנו בקפידה את צוות היועצים שלנו הכולל כלכלנים, יוצאי בנקים, רואי חשבון, ועורכי דין בתחום המקרקעין עם ניסיון מוכח, כך שכל תיק עובר בקרת איכות גם של יועץ משכנתאות וגם של כלכלן בכיר. כך למעשה אנחנו מוודאים שהגענו לתנאים הטובים ביותר עבור הלקוח מתוך מגוון האפשרויות הקיים. בנוסף, נפח העבודה המסיבי שלנו הכולל הגשה של עשרות תיקים מידי חודש לאורך שנים מאפשר לנו עמדת מיקוח מעולה מול הבנקים, מה שמתורגם לריביות טובות יותר ולתנאים נוחים עבור הלקוחות. הערובה הטובה ביותר לכך היא ההתחייבות הבלעדית שלנו ללקוח: 'לא חסכת - לא שילמת'. המשמעות היא שבמידה ולקוח מקבל הצעה חסכונית יותר הוא אינו משלם את שכר הטרחה".

תהליך הליווי מתחיל בפגישת היכרות בין יועץ מוסמך לבין הלקוח, אשר מתקיימת במשרדי החברה. בפגישה עוברים על הצרכים של הלקוח, מכירים את אופי ומתווה העסקה המתבקשת, ומתאימים את המשתנים השונים שצריך להתאים עבור הלקוח.

ליועץ המשכנתאות מתלווה כלכלן, והם בונים יחדיו את המסלול המתאים ללקוח - כיצד לפזר את הכסף בין המסלולים השונים ולכמה שנים לפרוס את המשכנתא.

בסיום הפגישה הלקוח מקבל רשימה מסודרת של המסמכים הנדרשים על מנת להציגם בפני הבנק, כדי הבנק יאשר את המתווה המבוקש שהוכן עבורו. לאחר הגשת המסמכים, צוות ''הראל פריים'' מנהל עבור הלקוח מכרז בין הבנקים בנוגע להצעת המשכנתא, כאשר המטרה היא להשיג את ההצעה הטובה ביותר עבור הלקוח. ראוי לציין כי לאורך כל התהליך ב''הראל פריים'' מבצעים את כל התהליך מול הבנקים עבור הלקוח, בכפוף לייפוי כוח.

לאחר השגת העסקה הרצויה מול הבנק הזוכה במכרז, נקבעת ללקוח פגישה עם נציג הבנק וחתימה על ההסכם. גם לאחר מכן ממשיך תהליך הליווי של ''הראל פריים'', כאשר עורך דין מטעם החברה מבצע את המשימות הנדרשות שנותרו מול הקבלן והגורמים הרלוונטיים. למעשה, החל מרגע ההחלטה על רכישת נכס ועד לקבלת המפתחות, צוות ''הראל פריים'' עומד לרשות הלקוח.

הליווי האישי בהראל פריים ממשיך גם לאחר קבלת המשכנתא באמצעות מעקב במשך השנים לאחר נטילת המשכנתא, בבקרה של תנאי ההלוואה בהתאם למצב הנוכחי בשוק. כך שלמעשה בכל רגע נתון לקוחות החברה בטוחים כי יש בידם את העסקה המשתלמת ביותר וכי לרשותם עומד שירות איכותי, זמין ואפקטיבי שיספק מענה לכל שאלה ובקשה.

הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות. יח"צ,
הראל פריים ליווי יעוץ משכנתאות/יח"צ

רפאל מפרט על האג'נדה של ''הראל פריים'' "חרטנו על דגלנו לייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר כדי להשיג עבורו את התנאים הטובים ביותר בעסקת חייו."

הראל פריים מובילה את ענף המשכנתאות עם הדרכת יועצי המחר במכללת "אורין שפלטר" ובהכשרת יועצים בתחילת דרכם.

למערכת המומחים נודע כי החברה פועלת לתרומה לקהילה ממשיכה דרך קבלת תיקי פרו בונו עבור משפחות בקשיים ואנשים שנקלעו למצוקה כלכלית בעקבות הסתבכות עם הבנקים או עם השוק האפור.. ב''הראל פריים'' נרתמים על מנת לחלץ אותם מתוך הבנה שמשכנתא מותאמת אישית ובתנאים טובים הינה הבסיס החשוב ביותר לניהול משק בית יציב. כן ירבו.

''הראל פריים''

לייעוץ משכנתאות מקצועי

03-9362000

בשיתוף הראל פריים, בשיתוף הראל פריים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully