וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המכבסות שמציבה סטנדרט אירופאי בישראל

בשיתוף המכבסה, בשיתוף המכבסה

25.5.2020 / 11:01

אחרי שקנו מכבסה כושלת הקימו ניצן תלם ורונן דלח רשת של 2 מכבסות המתנהלת ביעילות ודייקנות וצוברת לקוחות מרוצים רבים

המכבסה. יח"צ,
המכבסה סניף הרצליה/יח"צ
המכבסה פתח תקווה. יח"צ,
המכבסה פתח תקווה/יח"צ

לפני כ-16 שנה נפתח הסניף הראשון מתוך שניים של "המכבסה", רשת המתמחה במגוון שירותים של מחלקות שונות כך שמכסים מכף רגל ועד ראש את כל עולם הטקסטיל בבית. בשבועות האחרונים בזמן משבר הקורונה, כאשר בתי עסק רבים נשארו סגורים כתוצאה מהחלטות הממשלה, רשת "המכבסה" המשיכה להעניק שירות באופן רגיל לקהל הלקוחות שלה, בזכות עבודה מול שני בתי חולים אשר אפשרו להם להתנהל כמפעל חיוני.

אחד המפיקים חבר מערכת "המומחים" יצא לבדוק מקרוב כיצד מתנהלים הסניפים שבהרצליה ופתח תקווה, הוא חזר מוקסם מצוות מנצח שעובד בצורה מדוקדקת וקפדנית.

"המכבסה" היא רשת מכבסות ותיקה אשר מנוהלת על ידי ניצן תלם ורונן דלח. בתחילת דרכם המשותפת השניים שימשו כמתווכי כביסה כאשר היו נוהגים לנסוע בין לקוחות שונים ברחבי הערים, לוקחים ומחזירים כביסה ממספר בתי עסק בתחום עד שהחליטו לקפוץ מדרגה, כשרכשו מכבסה שהיתה פעילה ברחוב בני בנימין 10 בהרצליה ומאז לא הסתכלו לאחור.

המכבסה. יח"צ,
המכבסה/יח"צ

"זו היתה מכבסה די כושלת והבעלים דאז חיפש למכור אותה", סיפר לי ניצן והוסיף, "כך שחיכתה לנו עבודה מרובה להחזיר לקוחות, לרכוש את אמונם ולהוכיח כי השירות שלנו שונה לגמרי ממה שקיבלו קודם לכן".

השינוי שביצעו השניים הציב רף חדש בתחום המכבסות, בכל הנוגע לשירות וניקיון וההצלחה הגדולה הובילה גם לפתיחתו של הסניף השני ברחוב שטמפפר 73 בפתח תקווה.

השירות של רשת המכבסות כולל בתוכו ייבוש, גיהוץ וקיפול כשאין דבר שהם לא יכולים לנקות, החל מכביסה ביתית רגילה, ניקוי יבש, שמיכות, שטיחים ווילונות, מעילי עור, בגדי יוקרה וסריגים ועד שמלות כלה וערב.

"בכל הנוגע לשטיחים ומעבר לניקוי רגיל אנחנו מבצעים תיקון ושחזור לכל סוגי השטיחים, כולל שטיחים מעבודת יד ולשם כך נעזרים במפעלים מקצועיים ברחבי הארץ, אלו מתמחים בתיקונים מיוחדים כגון פרנזים, קנטים, אשפרא, גב חדש, טיפולים לאחר הצפה, שריפה וכדומה, ובנוסף הם מבצעים חיטוי מריחות לא נעימים של כל השטיחים" סיפר לי רונן.

למדתי כי גם בנוגע לוילונות השירות של "המכבסה" מתחיל בא' ונגמר בת', כשהם מגיעים לבית הלקוח בעצמם, להוריד בזהירות את הוילונות ולהרכיב אותם בחזרה במקום לאחר שעברו טיפול יסודי הכולל ניקוי כתמים, תיקוני תפרים, החלפת סיכות וגיהוץ עד לרמה מושלמת.

מעבר למאות אנשים פרטיים, "המכבסה" עובדת גם מול עשרות מסעדות באזור המרכז, מוסדות שונים, בתי ספר, בתי מלון ושני בתי חולים, ובתקופת הקורונה השירות שהעניקו היה חיוני ביותר כשהיה עומס בצורך של ניקוי וחיטוי מגבות ומצעים נקיים ומחוטאים במיוחד.

כאשר שאלתי את ניצן ורונן על מה מייחד אותם לעומת מכבסות אחרות הם סיפרו לי כי לא מתפשרים ולו לרגע אחד על אמינות, דיוק ושירות אישי. זו אומנם יכולה להישמע כמו עוד קלישאה שחוקה, אולם מבט מהיר על מאות חוות הדעת שהעניקו להם אלפי לקוחות באתרי האינטרנט ועמודי פייסבוק שונים לא משאיר מקום לספק, מדובר בשירות אחר לגמרי.

כשסיפרתי על הפרגון שהם מקבלים ברשתות הם לא הופתעו, רונן וניצן הסבירו לי: " אנחנו מקפידים לבצע סקרי שוק ומשתדלים להישאר על המחירים הנמוכים ככל האפשר מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה ביותר.

המכבסה. יח"צ,
המכבסה/יח"צ

"לצורך כך אנחנו לא משתמשים בחומרי ניקוי זולים אלא המובחרים בתחום, מסיבה זו אנחנו עובדים מול מספר ספקים שונים ומכל אחד לוקחים את המוצר האיכותי ביותר שהוא יכול לספק.

"מעבר לזה מקפידים לעמוד בלוח הזמנים כמו חיילים, בין אם מדובר במשלוחים של איסוף או החזרה של כביסה או כל דבר אחר, כל אלו הביאו לנו את ההכרה של לקוחות ואנחנו מחוייבים לשמור על כך".

היתה לי פגישה מאוד מהנה ולימודית עם בעלי רשת המכבסות אשר מפיצה ריחות נעימים ומעניקה שירות נקי, מהיר ואמין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הזמנות ראשי: 1-800-40-50-90

סניף פתח תקווה: 077-3012402

סניף הרצליה: 09-9549405

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף המכבסה, בשיתוף המכבסה
  • עוד באותו נושא:
  • כביסה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully