וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמנדה קיי", בגדי ים צנועים לא רק לדתיות

בשיתוף אמנדה קיי, בשיתוף אמנדה קיי

25.5.2020 / 10:25

אחת הבקשות החוזרות ונשנות של עורך מערכת "המומחים" היא שחברי הצוות כולו ימצאו עבורו בתי עסק שהביאו בשורה חדשה לשוק בישראל ובישיבת הצוות האחרונה הוא קיבל את מבוקשו, "אמנדה קיי"

אמנדה קיי. יח"צ,
אמנדה קיי/יח"צ

אמנדה קיי היא רשת בגדים ואביזרים צנועים לציבור הדתי הרחב כבר למעלה מעשר שנים ולאחרונה המעצבת הראשית והבעלים של החנות, אמנדה קרמר, שינתה מקצה לקצה את התפיסה בקרב נשים רבות כי בגדי ים צנועים אינם יכולם להיות אופנתיים.

מפיקת המערכת הראשית פגשה את האשה שהביאה למהפכה של ממש עבור הנשים הדתיות שמבקשות ליהנות מחוף הים והבריכה, בזכות שילוב מרהיב בין אופנה וטרנד עכשווי לצניעות.

אמנדה קרמר בת 43 נולדה וגדלה בבלגיה וכיום מתגוררת בגבעת שמואל וביחד עם בעלה מנהלת את רשת החנויות "אמנדה קיי"המונה שני סניפים, בירושלים וגבעת שמואל.

אמנדה קיי. יח"צ,
אמנדה קיי/יח"צ

לאחרונה התווספה לתמונה גם חנות און ליין ובה ניתן למצוא את כל הדגמים של בגדי הים הצנועים והאופנתיים בנוסף לבגדים צנועים לנשים, ילדות ותינוקות, כיסויי ראש, יודאיקה ועוד.

"מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד היה לי משיכה לעולם האופנה, לבדים וצבעים שונים", סיפרה לי אמנדה והוסיפה, "לכן לאחר שעליתי לארץ הלכתי ללמוד אומנות במכללת אמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אמנדה קיי. יח"צ,
אמנדה קיי/יח"צ

לאחר הלימודים אמנדה התפנתה לגידול המשפחה אולם "חיידק" העיצוב לא הפסיק לבעור בה, במיוחד כאשר ראתה כיצד הדרישה לאופנה צנועה וצבעונית תופסת תאוצה, לכן החליטה לפתוח את החנות הראשונה ומאז לא מסתכלים לאחור.

בתחילת הדרך אמנדה התרכזה בעיקר בפיתוח ועיצוב מחדש של כיסוי ראש מעוצבים וצבעוניים, כך בעצם בנתה את שמה כמעצבת אופנה מובילה במגזר הדתי, לאחר מכן החלה לעצב בגדים, מוצרי יודאיקה כמו תיקי טלית, תפילין וסידורים מעוצבים, מוצרי תינוקות שונים ולקראת הקיץ הקרוב היא ממשיכה לשים דגש על בגדי הים החדשים.

את הליין הראשון לבגדי ים צנועים הוציאה אמנדה לפני מספר שנים, מדובר היה במוצר שהפך להיות לשיחת היום בקרב הנשים הדתיות ברחבי ישראל, בזכות יד מקצועית והבנה של חיי הדת אמנדה הצליחה לשלב בין בגד ים צנוע ונוח ללבוש, כזה שמגן על השמש אך שומר על קו אופנתי עכשווי.

על ההבדל בין בגדי הים המעוצבים שלה לאלו שהיו קיימים קודם לכן בשווקים הסבירה לי אמנדה: "זה לא שלא היו בגדי ים צנועים קודם לכן, אבל רובם ככולם היו ארוכים ובצבע שחור, בלי שום צורה או נוחות. הרגשתי שמדובר בצורך של נשים רבות, אגב, לא רק נשים דתיות, גם נשים חילוניות מכל רחבי העולם. אנחנו מקבלים לא מעט הזמנות גם מנשים מוסלמיות שמבקשות לצאת לחוף הים עם בגד ים יפה שיכסה לפי צרכיהן וכן מנשים שמבקשות לכסות את עצמם יותר לא רק מטעמי צניעות אלא גם מטעמי נוחות וגזרה או הגנה מפני מהשמש היוקדת".

כאשר בחנתי את בגדי הים השונים תפס את ליבי דגם בשם בגד ים צנוע - Pink Floral בצבע ורוד עם פרחים. כמו כל בגדי הים בקטלוג החדש, גם זה מורכב משני חלקים שונים, חלק עליון של חולצה עם חזייה מובנית וחלק תחתון, חצאית וטייץ מחובר כשניתן לרכוש אותו בשני אורכים, קצר וארוך - לחצו כאן

בגד הים הזה קיים ב 5 מידות שונות ולו הייתי רואה אותו בויטרינה של חנות תל-אביבית רגילה, לרגע אחד לא הייתי מנחשת כי מדובר בבגד ים צנוע בלבד אלא בבגד מרהיב ביופיו לכל מטרה.

חידושים נוספים הם בגד ים טנקיני, חצאית קצרה עם טייץ קצר ללא שרוולים וכן בורקיני, בגדי ים המתאימים למוסלמיות. לחצו כאן

בנוסף יצא השנה יש ליין חדש של בגדי ים מגינים מהשמש לילדות בגילאי 4 עד 14. לחצו כאן

אמנדה קיי. יח"צ,
אמנדה קיי/יח"צ

שאלתי את אמנדה מהיכן היא מקבלת את ההשראה לעיצובים השונים, היא סיפרה: "את ההשראה שלי לעיצובים אני מקבלת מהחיים, אני אוהבת להביט לכל עבר ולנסות לראות מעבר למובן מאליו, מכל דבר צבעוני שקיים, וגם מדולצ'ה וגבאנה, הוא אחד המעצבים האהובים עלי".

"אמנדה קיי", היתה לי פגישה נעימה עם מעצבת מוכשרת שהביאה בשורה חדשה לציבור גדול ורחב בישראל, בגדים ומוצרים נלווים מהממים תוך כדי הקפדה ושמירה על ערכי הדת.

אתר הבית:


משלוחים חינם לכל רחבי הארץ בהזמנה מעל 300 שקלים.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אמנדה קיי, בשיתוף אמנדה קיי
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully