וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריה של מחשבים וסלולר במרכז ישראל

בשיתוף אדם מחשבים, בשיתוף אדם מחשבים

25.5.2020 / 9:25

החנות של חאלד אבו גאבר בכפר קאסם נקראת על שם בנו הלוקה באוטיזם. היא מצליחה בכל האזור בזכות מחירים נוחים ושירות מעולה

אדם מחשבים. יח"צ,
אדם מחשבים/יח"צ

בכל כמה חודשים אנחנו במערכת "המומחים" יוצאים במבצע בו נעזרים באלפי לקוחות קבועים אשר רשומים במערכת על מנת להגיע לבתי העסק המומלצים ביותר. הפעם החלטנו להתמקד בעולם המחשבים והסלולאר, לצורך כך שלחנו לכ- 1,500 קוראים מאזור המרכז שאלון ובו הם התבקשו לדרג את החנויות המומלצות שלהם בתחום זה.

מי שהגיעה בפער עצום למקום הראשון היתה חנות בשם "אדם מחשבים" בכפר קאסם, זו פעילה כבר כ 12 שנה על ידי הבעלים חאלד אבו גאבר.

מפיק חבר המערכת קפץ לרחוב סולטני בכביש הראשי בעיר הסמוכה לראש העין. הוא חזר נלהב ממבצעים ומחירים חסרי תקדים ומוצרים שלא מוצאים בכל מקום.

אדם מחשבים. יח"צ,
אדם מחשבים/יח"צ

"אדם מחשבים" היא חנות גדולה ומרשימה בה מצאתי מגוון גדול ומרשים של מחשבים נייחים וניידים, טאבלטים, עולם הסלולר שכולל בתוכו את כל האביזרים והציוד ההיקפי, קונסולות משחק ועוד.

מי שמנהל את החנות הוא הבעלים חאלד אבו גאבר. את החנות הוא קרא על שמו של הבן שלו אדם, בן 14 שסובל מאוטיזם, אך בצורה מרשימה "טורף" את החיים ומסב לאביו אושר רב: "לפני שלוש שנים אדם יצא למלזיה לתחרות רובוטיקה עולמית, הוא זכה שם במקום הראשון" סיפר לי אדם בהתרגשות.

קודם להגעתי לחנות בדקתי את עמוד הפייסבוק של החנות, הופתעתי לגלות כי מספר העוקבים אחריה הוא למעלה מ 14,000 איש, מספר מרשים בהחלט ומהר מאוד הבנתי את הסיבה, המבצעים שיש על המוצרים הנחשבים ביותר מושכים את הקהל הגדול וכמה לקוחות פגשתי במקום, עדן גבריאלי בן 27 מכפר סבא סיפר לי: "בחיים למדתי כלל, סוס מנצח לא מחליפים, לפני 5 שנים הגעתי לפה ביחד עם חברים לקנות מכשיר אייפון חדש, קיבלתי את המחיר הכי זול שמצאתי בארץ והדבר נכון גם היום, כך שאני לקוח קבוע בכל פעם שצריך משהו שקשור לטלפון או למחשבים".

לקוחה קבועה נוספת, רוזית כהנא מיהוד אמרה: "זה לא רק המחירים אלא גם השירות האדיב, בכל פעם מחדש אני נפעמת איך חאלד יוצא מגדרו ממש כדי שאני אקבל את מבוקשי ואם הוא לא בטוח שמוצר מסויים יתאים לי הוא לא מנסה למכור לי זאת בכוח אלא מבטיח לי שבקרוב מאוד יגיע אליו מוצר אחר ועדיף כי אמתין, אני לא מכירה כזה סוג של שירות בשום מקום אחר, אמין והוגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדם מחשבים. יח"צ,
אדם מחשבים/יח"צ

כל מוצרי הסלולאר בחנות הם מכשירים חדשים ורשמיים מהיבואן. בנוסף ישנה מעבדה לתיקונים בה עובדים שני עובדים מקצועיים ונמרצים שדואגים כי הלקוחות השונים לא יחכו זמן רב עד לתיקון הבעיה.

מה שתפס לי את העין היה אייפון 11 שהגוף שלו עשוי מזהב טהור 24 קארט, "אני מביא אותם באופן עצמאי מנסיעות עסקים שלי לדובאי" סיפר לי חאלד.

גילתי כי הנסיעות של חאלד לדובאי לא קשורות לעולם הסלולר ומחשבים בלבד, אלא בצמוד ל"אדם מחשבים" ישנה חנות נוספת השייכת לו בשם Dubai Beauty"", אליה הוא מביא את כל הבשמים הכי יוקרתיים מהעולם.

"אדם מחשבים", כבר ביקרתי בעשרות חנויות למחשבים וסלולאר ברחבי המדינה, אני חייב לציין כי זו בכפר קאסם הרשימה אותי במיוחד, בזכות השירותיות הנעימה של חאלד, המחירים הזולים למגוון מוצרים חדשני.
לכל שאלה לגבי המוצרים ניתן להתקשר למספר: 052-661-1695
או 03-9321555.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האיסטגרם

בשיתוף אדם מחשבים, בשיתוף אדם מחשבים
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully