וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמקול שקוע iQ6 - הרמקול השקוע הטוב בעולם, חווית שמיעה מעולם אחר

עמית כהן בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

24.5.2020 / 15:54

לקחנו לבדיקה את הרמקול שקוע iQ6 של חברת Helmer& Klark הנחשבת לחברה מאחת הטובות בתחום, ויצאנו מופתעים מכל הבחינות. כל הפרטים

רמקול שקוע iQ6. יח"צ,
רמקול שקוע iQ6/יח"צ

ראשית, חשוב לציין, דגם iQ6 של חברת Helmer& Klark הוא אחד מהדגמים הפופולריים ביותר בעולם האודיו, דגם זה נחשב לרמקול השקוע הטוב ביותר בעולם. רמקולים שקועים אלה יכולים לעבוד בפני עצמם או להיות חלק ממערכת הסאונד שלכם. כך או כך, תשמחו מהביצועים ומהמחיר שלהם.

איכות

רמקולים שקועים אלה נשמעים נהדר, הם מפיקים צליל מלא ועשיר בזכות קונוס המורכב פולימרים ובעל איזון דינאמי באורך של 8 אינץ' ומסביבו מחובר גומי המותיר את המכשיר אטום לגמרי. חשוב לציין, מערכות היקף מגומי מחזיקות מעמד לאורך זמן ארוך יותר, ותורמות לפיזור קול טוב יותר. עוד דבר שתורם לפיזור הקול בדגם זה הוא הטוויטר המותקן הניתן לכיוונון בכל זווית אותה תרצו.

לחץ כאן למבצעי רמקולים שקועים

יתרונות

טובים השניים מן האחד - מומלץ להשתמש במינימום עם זוג רמקולים דו כיווניים. צמד הרמקולים הזה הוא בדיוק הדבר הדרוש לכם אם אתם מחפשים רמקולים ברמה גבוהה.. אם אתם מחפשים רמקולים שקועים בתקציב דל, כנראה שהוא לא בשבילכם...

עיצוב - מה שגורם ל iQ6 להתבלט על פני רמקולים שקועים אחרים הוא המראה. השילוב של השחור והכחול הופכים את הרמקולים האלו לקלים להבחנה ומושכים מיד את תשומת הלב של העוברים והשבים. הם יוסיפו עיצוב מודרני וייחודי לבית שלכם. עם זאת, יש בסדרה זו גם דגמים בצורה מלבנית ובצבע לבן אשר לא שמים לב אליו אפילו, הכל עניין של טעם.

מצבים שונים - בדגם זה תמצאו סיפוק שמע מירבי, החל מרמקול שקוע שיכול להתאים לקריוקי ואז לאיכות של מערכת קולנוע ביתית. הרמקולים מגיעים בעוצמה מקסימלית של 160 וואט ורגישות גבוהה של 88DB, מה שיוצר סאונד רך ונעים. ה iQ6 הוא בעל רכיבים מתקדמים וניתן להתאים את המצב בו לפי הגדרות המכשיר, התקנת ההגדרות מאוד פשוטה לכל גיל.

ביטחון - בדגם זה קיים הדבר הבסיסי שאמור להיות קיים בכל רמקול בעולם, אבל מעטים מחזיקים בו. רמקולים אלה עברו בדיקת איכות מקפידה על ידי מומחים תוך שימוש בחומרים עמידים (וופר סיליקון). המכשיר לא יוצא מהמפעל ללא הביקורת הזו, ועובר עוד ביקורת כאשר הוא מגיע לארץ כדי לבדוק שלא נוצרו פגמים במהלך היבוא.

איכות - מבחינת צליל iQ6 הוא הטוב ביותר בעולם, הבס שלו עוצמתי והצלילים הגבוהים נשמעים חדים ומדוייקים. ההתקנה שלו מאוד פשוטה ולא דורשת ידע רחב מדי בטכנולוגיה. רמקול שקוע צריך להיות מאוד איכותי ומאוד מדויק בצלילים שלו, המבנה שלו קריטי. לעיתים רמקולים שקועים נשמעים עמומים… דגם זה נשמע פנטסטי כשהוא מחובר בשקע הקיר, ההפעלה שלו אפשרית ממרחק, ניתן לשנות מצבים באמצעות שלט רחוק, יש לו את כל החיבורים הנדרשים, בלוטוס, AUX ועוד (ראו במפרט הטכני). רק לאחר שמשתמשים בדגם זה מבינים למה הוא נחשב לטוב ביותר בעולם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רמקול שקוע iQ6. יח"צ,
רמקול שקוע iQ6/יח"צ

מפרט טכני

דגם: iQ6-S עגול

עוצמה: 160W

אלמנטים: 6.5 אינצ'

מידת חיתוך: 20.9 ס"מ

רגישות: 88DB

התנגדות: 8 אום

משקל: 1 ק"ג

לסיכום

חברת Helmer& Klark נחשבת לחברה מאחת הטובות ביותר בתחום הסאונד. בצדק הדגם הזה הגיע לראש רשימת הרמקולים השקועים הטובים ביותר לשנת 2020. גם לאחר הדירוג הגבוה, והביקוש הגבוה, החברה לא העלתה מחירים. המחיר עומד על רק 1,385 ש"ח עבור יחידה של רמקול שקוע. חשוב לציין, יש היום הרבה חיקויים לדגם זה, מומלץ ואף חובה להגיע לחנות המתמחה אך ורק במוצרי סאונד והגברה.

עמית כהן הוא יועץ ומומחה סאונד ביתי ומקצועי.

המוצרים לסקירה סופקו באדיבות ע"י: מרכז הסאונד - יבואני רמקולים שקועים |

https://www.projector-audio.co.il/

עמית כהן בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully