וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטלטור הכל יכול של תל אביב - אורן רדה

בשיתוף אורן רדה אינסטלציה, בשיתוף אורן רדה אינסטלציה

24.5.2020 / 14:47

עם מאות לקוחות מרוצים וציונים קרובים למושלמים באתרי ההמלצות השונים אין ספק שהחברה של אורן רדה היא חברת האינסטלציה המובילה בתל אביב

אורן רדה איסטלציה. יח"צ,
אורן רדה איסטלציה/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר נותני השירות המצטיינים בתחומם, אנו עורכים מספר בדיקות מקבילות על מנת לקבל תמונה מלאה על השירותיות אותה הם מעניקים. מי שתפס לנו את העין בתחום האינסטלציה היא חברת "אורן רדה אינסטלציה בע"מ", באתר מדרג היא קיבלה כ-1,500 חוות דעת מפרגנות עם ציון כולל של 9.9 ובאתר מקצוענים העניקו לה 300 לקוחות ציון הקרוב לשלמות גם כן, 9.7.

מפיק חבר המערכת יצר קשר עם בעלי החברה, אורן רדה, הוא התרשם עמוקות מהאינסטלטור הבכיר של העיר תל אביב. אורן רדה בן 42 חי ונושם את עולם האינסטלציה מאז גיל 16, אז כשעשה רישון על קטנוע הוא החל לקחת עבודות מאביו שהיה אינסטלטור בעצמו, היום 26 שנה אחרי, הוא נחשב לאיש המקצוע הבכיר ביותר בתל אביב.

החברה בבעלותו מחזיקה בשני מחסנים ברחבי העיר הגדולה, בדרך נמיר וברחוב בזל פינת יהושע בן נון, בהם הוא מחזיק את הציוד הכי מתקדם וחדשני בתחום, ציוד מאובזר לפתיחת סתימות, איתור נזילות, ברזים מכל הסוגים, מנגנונים שונים וגומיות, פשוט בית מרקחת קטן של עולם האינסטלציה.

אורן רדה איסטלציה. יח"צ,
אורן רדה איסטלציה/יח"צ

על תפיסת עולמו בעבודה אורן סיפר לי: "לתקן נזילה פשוטה יודעים לעשות גם 80 אחוז מהאינסטלטורים, אבל בחלק גדול מהמקרים לאחר ביצוע של עבודה יש צורך לחזור ללקוח יום או יומיים לאחר מכן כדי להגיע ל 100 אחוז פתרון של הבעיה וזו בדיוק הנקודה שעליה אני מקפיד, לקוח ששילם לי על עבודה שנעשתה חשוב לי יותר מלקוח שאמור לשלם, לכן אני מרגיש אחריות כלפי הלקוח עד שיכול להיות בטוח שהתיקון שביצעתי מושלם מכל זווית".

למדתי כי 90% מהפעילות של "אורן רדה אינסטלציה בע"מ" מתרחשת בתל אביב, כאשר מעבר ללקוחות פרטיים היא מתחזקת את משרד ראש הממשלה, את כל עמדות האבטחה של השב"כ ואח"מים בעיר, את רשתות בתי קפה הגדולות כמו קפה ג'ו, ארומה, ארקפה ובנוסף היא מתחזקת חברות ניהול חיצוניות של ועדי בתים של הבניינים השונים, החל משלוש וארבע קומות ועד המגדלים רבי הקומות.

"אנחנו עובדים בשיטת שדר ושכח" סיפר לי אורן והוסיף, "בגלל שחלק נכבד מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים שכבר מכירים את האמינות ויכולות שלנו, לא פעם אנחנו מגיעים לדירה שאף אחד מבני המשפחה לא נמצא שם ובפעם הבאה שהלקוח שומע ממני זה כאשר מקבל מייל או הודעת וואטסאפ עם הודעה על סיום העבודה בצירוף של חשבונית".

כאשר אורן אומר אנחנו הוא מתכוון לצוות עובדים מנוסה ומקצועי שמקיף אותו, מדובר בשבעה עובדים נוספים, חלקם נמצאים איתו כבר 20 שנה, הם מחולקים בארבע ניידות שירות, כולל צוותי חירום שעובדים בסופי שבוע ובחגים על מנת לתת שירות SOS.

הדברים היו נכונים גם בימי הקורונה האחרונים כי הנזילות וסתימות לא לקחו פסק זמן רק בגלל וירוס באוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אורן רדה איסטלציה. יח"צ,
אורן רדה איסטלציה/יח"צ

חוות הדעת השונות באתרי הביקורת באינטרנט מפרגנות ל"אורן רדה אינסטלציה בע"מ" מקצה לקצה, על אמינות ללא דופי, מקצועיות ממדרגה ראשונה, על שמגיעים בזמן ועומדים בלוחות הזמנים שנתנו מראש ומחירים הוגנים.

"בתחילת הדרך שלי בתחום אבא שלי לימד אותי דבר יקר ערך, תעשה עשרה אנשים מרוצים ביום זכות שירות אמין ומחיר סביר מאשר לנסות ל"התביית" על שני לקוחות ולנסות בכוח למצוא שם תקלות מתחת לרצפה רק כדי להרוויח יותר" סיפר לי אורן.

אורן רדה אינסטלציה בע"מ", אם אתם תושבי תל אביב ועדיין לא מכירים, תעשו צילום לכתבה הזו ובפעם הבאה שתהיה לכם בעיית אינסטלציה תדעו לפנות לטובים ביותר בסביבה.

ליצירת קשר ניתן להתקשר למספר: 052-2923939.

לאתר הבית של אורן רדה - אינסטלטור בתל אביב

https://www.plumber-telaviv.co.il/

בשיתוף אורן רדה אינסטלציה, בשיתוף אורן רדה אינסטלציה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully