וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפרות שימו לב, הקונספט החדש של Makeup Land הולך להקפיץ אתכן קדימה

בשיתוף Makeup Land, בשיתוף Makeup Land

24.5.2020 / 14:29

חייבות להגיע לאירוע ממש עוד מעט? קונספט חדשני מאפשר לקבל איפור מושלם במהירות שיא

מייק אפ לנד. יח"צ,
Makeup Land/יח"צ

כחצי שנה בלבד שבזכרון יעקב פועלת לה חנות לאיפור מקצועי בעלת קונספט ייחודי וזו כבר הספיקה לעורר הדים בתעשייה כולה, בזכות שיטת פעולה מחוץ לקופסא, מוצרי איפור מקצועיים ושירות מהיר, גבירותיי תכירו, Makeup Land.

נשים רבות שוברות את הראש לפני אירוע חגיגי, כיצד ניתן להתאפר כמו שצריך בפרק זמן קצר ושזה יהיה מדוגם. בדיוק לנישה הזו נכנסה Makeup Land, מי שהחליטה להציב את עולם האיפור בחלון הראווה המרכזי מבלי להתפשר על הפחות מהטוב ביותר.

אחת מחברות מערכת "המומחים" נתקלה באותה בעיה כשהיתה צריכה להיות מוכנה לאירוע חתונה של בת משפחה לאחר יום עבודה ארוך ומעייף, במקרה ממש היא קיבלה טיפ מחברה על השירות המהיר אשר ניתן בזכרון יעקב, שיחת טלפון והסבר על הבעיה סידר לה תור SOS ממנו יצאה מאופרת כהלכה ומוקסמת ממי שעומדת מאחורי הקונספט החדשני, זוהי אלכס זילברשר טרק וזהו סיפורה.

מייק אפ לנד. יח"צ,
Makeup Land/יח"צ

אלכס היא מאפרת שהחליטה לשנות את התפיסה ולהציב בפני הנשים כולן את האפשרות לקבל איפור מקצועי מהיר וקרוב לביתן. השרות נקרא "איפור אקספרס" וניתן להתאפר על בסיס מקום פנוי או בתיאום מראש, ממש כמו לעשות פן במספרה. על כך היא סיפרה לנו: "איפור הוא חלק בלתי נפרד מהנשיות ויופי שלנו, איפור מקצועי ומדויק מעניק מקום של כבוד ליופי של כל אחת, מחזק את הביטחון העצמי כאשר יש לו אמירה, אני כאן, יפה ומטופחת."

העיצוב בסטודיו של Makeup Land מזכיר יותר חנות קטנה של מותג אופנה חדשני מחו"ל, אבל בלחיצת כפתור ברגע אחד חלל החנות הופך לסטודיו לאיפור מואר ומקצועי שמאפשר גישה למעלה מ- 100 גוונים שונים של צלליות במרחק נגיעה.

ב Makeup Land ניתן להשיג את המוצרים המובילים והאיכותיים ביותר בתעשיית האיפור המקצועי ואף לקבל הסבר על התאמה אישית של כל מוצר.

בין השמות הבולטים של המותגים השונים ניתן למצוא את עדה לזורגן, בועז שטיין, יוסי ביטון, מלו ווילז, דה וינצ'י ומונקו, על כך אלכס סיפרה: "יש הבדל גדול בין מוצר איפור מקצועי למוצר איפור קוסמטי. במוצר מקצועי החשיבות העליונה היא איכות הפיגמנטים והמינרלים שמחזירים את קרני האור בגוון הרצוי בצורה מושלמת ולאורך זמן. לעומת זאת במוצר קוסמטי תמיד תמצאו חומרי לחות, בישום ועוד מרכיבים שפחות עוזרים לנו לקבל תמונה משפחתית מושלמת בסוף האירוע.

למרות שרוב הנשים אינן מחפשות לקנות מוצרי איפור מקצועי, ישנן לא מעט נשים שכן מחפשות זאת. גם אני בתור מאפרת מקצועית תמיד מצאתי קושי לקנות איפור מקצועי כי זה לא נמכר בחנויות הקוסמטיקה רגילות, אלא בדרך כלל אצל מאפרים שעובדים כבר עם מותג אחד מסוים או במחסנים של אותה החברה וזה לא נוח.

ב Makeup Land גם המאפרים שעובדים בתעשייה ימצאו כל מה שצריך לתיק האיפור המקצועי שלהם, במקום אחד ובמחיר מאפר (לבעלי תעודת מאפר).

"יש עוד סיבה טובה לקנות כאן", סיפרה לי אלכס, "בעידן שבו כל-כך מפתה לקנות איפור באינטרנט בגלל המגוון הרחב והמחירים הנמוכים, ישנה סכנה של רכישת איפור מזוייף. הבעיה היא שרוב הנשים לא יצליחו לאבחן זאת וישתמשו בחומרים מסוכנים על עור הפנים מדי יום, בעוד שכל המוצרים שמגיעים ל Makeup Land מגיעים ישירות מהמותגים עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מייק אפ לנד. יח"צ,
Makeup Land/יח"צ

ב Makeup Land ניתן לקנות סדנת איפור אישית או שובר מתנה, בנוסף ניתן להזמין יום כיף של הדרכת איפור לחברות או אמא ובת.

גם ילדים ימצאו דברים מגניבים Makeup Land, כמו תעתועים - קעקועים זמניים של המעצבת נוית שם, מוצרי איפור אפקטים כמו דם מלאכותי, שעווה פיסולית לפצעים, לטקס נוזלי ושיער קרפה, בנוסף יש מגוון רחב של צבעי מים לציורי פנים וגוף, אגב, לא מדובר רק באיפור לחג פורים אלא הם זמינים לרכישה לאורך כל השנה.

מאפרות מקצועיות שימו לב, אם גם אתן חושקות בהקמה של סטודיו לאיפור, זו ההזדמנות שלכן לאחד כוחות ולהקים סניף עצמאי נוסף של Makeup Land, חנות איפור נוחה ואיכותית שמעניקה איפור אקספרס.

https://shop.makeup.land/

בשיתוף Makeup Land, בשיתוף Makeup Land
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully