וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינה בהצלחה שקטה: דנה אשכנזי, קצת מעבר לקוסמטיקה

בשיתוף דנה אשכנזי, בשיתוף דנה אשכנזי

24.5.2020 / 13:33

דנה אשכנזי, האישה שעומדת מאחורי הקליניקה לאסתטיקה שהפכה למותג בקרב נשות ישראל, מדברת על ההצלחה ועל הדרך שהיא מקפידה להישאר נאמנה לה

דנה אשכנזי. יח"צ,
דנה אשכנזי/יח"צ

כבר שנים שהקליניקה לאסתטיקה של דנה אשכנזי ברמת השרון, שמתמקדת בטיפול ושיקום עור הפנים והגוף, מצליחה למשוך אליה קהל לקוחות רחב. נפגשנו עם דנה לשיחה מרתקת על ההצלחה, וגילינו אישה עם נשמה גדולה, שפועלת על פי דרך שסימנה לעצמה.

איך הכל התחיל?

"האמת שגדלתי בבית עם אמא מדהימה, עולה מאוקראינה, שמאוד היה חשוב לה שהבת שלה תהיה אקדמאית. לה אני חייבת תודה גדולה משום שהיא זו שהנחילה בי ערכים ודרך ארץ ולימדה אותי שלפני כל מה שאתה בוחר בחיים אתה צריך להיות בן אדם.

"אני מאוד מתחברת לתחום העיצוב, ומתוך רצון לרצות את אמא נרשמתי ללימודי עיצוב ואדריכלות. רצה הגורל ועברתי לגור בגרמניה בגיל 21, שם התגבשה אצלי ההחלטה שהתחום שאני רוצה לעסוק בו הוא קוסמטיקה."

מדוע דווקא קוסמטיקה? מה משך אותך בעולם הזה?

"זה בא מתוך תשוקה עמוקה לעולם הזה. אני נורא אוהבת לעבוד עם נשים. הבנתי שבאמצעות הידע שרכשתי יש ברשותי את הכלים לשנות את החיים עבור נשים מסוימות, שיש עניין שמפריע להן בנראות שלהן, ועבורי זו זכות גדולה".

לאחר שהוסמכה לעסוק בקוסמטיקה בישראל, דנה סיימה בהצלחה לימודי המשך והשתלמויות רבות באירופה, ולפני מספר שנים פתחה את הקליניקה לאסתטיקה ברמת השרון, שהפכה עם הזמן למוקד עלייה לרגל עבור נשים רבות.

"מה שקרה עם הקליניקה זה דבר מדהים. החל מהפתיחה אני כיוונתי לקליניקת בוטיק קטנה, שמעניקה יחס אישי לכל לקוחה שמגיעה אליי. עם הזמן, המקום התפתח ולשמחתי הרבה משפחת הלקוחות שלי רחבה מאוד. עם זאת, אני מקפידה לדאוג שעל אף הביקוש, כל לקוחה שלי תקבל את היחס הכי אישי שיש, ואני משתדלת להעניק את מלוא תשומת הלב לכל מטופלת."

כיצד היחס האישי בא לידי ביטוי בטיפולים?

"כל מטופלת שלי היא עולם שלם מבחינתי. אני מבצעת לגבי כל אחת תחקיר מקיף בהתאם לטיפול, במהלכו אני יורדת לרזולוציות עד רמת התזונה שלה, מתייחסת לכל פרט ופרט שייחודי למטופלת, אם אני מזהה שזו מישהי שלא מסוגלת להתמיד בטיפול מסוים או שמירה על אורח חיים קפדני אני מתאימה תכנית מיוחדת עבורה."

הדברים של דנה מקבלים תוקף באמצעות המלצות חמות מלקוחותיה, ביניהן גם ידועניות רבות כדוגמת אביבה תבורי ומעיין אדם. כך למשל תיארה לנו מעיין את חווית הטיפול אצל דנה: "הייתי בהמון קליניקות בחיי, והקליניקה של דנה היא קליניקה מיוחדת במינה. האווירה במקום היא משכרת, המקום נורא נעים, ריחני, נקי ומתוקתק, בדיוק כמו שאני אוהבת. ומעל לכל, לדנה יש קסם, היא מעניקה לי את התחושה שהיא שם רק בשבילי.

"לא פעם כשאני בטיפול בקליניקה אני נמצאת בתחושה שאין עולם חיצון, הכל בעולם מתכנס לתוך זמן שאת מרגישה שהוא מושקע אך ורק בך וזו הרגשה מיוחדת. כמובן שהייתי מאוד מרוצה מיעילות הטיפול. אני ממליצה במיוחד גם על המוצרים המשלימים של דנה, שאיתם אני משתמשת ביום יום."

מעיין אדם ממליצה על דנה אשכנזי. יח"צ,
מעיין אדם ממליצה על דנה אשכנזי/יח"צ

גם מאביבה תבורי התקבלה תגובה חמה: "דנה היא היחידה שאני נותנת לה לגעת לי בעור הפנים. מדובר באישה מדהימה בתור אשת מקצוע, ולא פחות חשוב - בתור בן אדם."

דנה נרגשת במיוחד כשמדברים על הקשר שלה עם לקוחותיה. "כל לקוחה שלי מקבלת יחס VIP. רוב הלקוחות בקליניקה שלי הן לקוחות קבועות, מדובר במשפחות ובחבורות שלמות של מטופלות. הקשר בינינו הוא קשר מאוד אישי. אני שמחה שהתברכתי בלקוחות מדהימות."

בנוסף לשירות המיוחד, דנה מקפידה על איכות המוצרים בקליניקה, שמגיעים ממיטב החברות המובילות בעולם. "אני מקפידה לעבוד עם המוצרים של החברות הטובות ביותר. כך למשל אני משתמשת במוצרים של חברות כמו ביופפטיקס, ד''ר גרנדל, ד''ר באבור, ד''ר זאין אובג'י, ג'רנטיק ועוד. כמו כן, אני עובדת עם מגוון רחב של מכשירים, אחת החברות האהובות עלי במיוחד היא Venus העולמית.

"אני מאמינה שאסור לעצור במקום ותמיד צריך להתפתח וללמוד, גם בשעות שבהן הקליניקה סגורה, אני מנצלת את הזמן על מנת ללמוד ולקרוא מאמרים מכל העולם כדי להתעדכן ולחדש. אם אתה לא מעודכן אתה לא יכול להוביל בתחום הזה."

אי אפשר שלא להתייחס גם לתקופת הקורונה. על אף שהמשבר לא פסח גם על הקליניקה של דנה, היא המשיכה לעבוד מרחוק ולבצע התאמת תכניות טיפול מרחוק.

"אמנם המשכתי לעבוד בדרך שלי, מרחוק, אך אין לי את הקשר עם הלקוחות, הקשר הישיר והקרוב, שכל כך חסר לי בתקופה הזו. אני מבצעת משלוחים על ידי התאמת המוצרים ללקוחות באמצעות שאלון מקיף ומדויק עליו כל מטופלת מתבקשת לענות. אני לא מנהלת חנות אינטרנטית, מתוך מקום שאני חושבת שכל מטופלת צריכה לקבל תכשירים בהתאמה אישית לכן אני מפעילה עמוד אינסטגרם שיוצר לי ערוץ ישיר עם הלקוחות. אמנם לוקח לי זמן לענות אבל בסופו של דבר אני מגיעה לכולן."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אביבה תבורי בטיפול אצל דנה אשכנזי. יח"צ,
אביבה תבורי בטיפול אצל דנה אשכנזי/יח"צ

איך את מצליחה לשלב בין כל זה לבין חיי המשפחה?

"הרבה בזכות המשפחה המדהימה שלי. יש לי את בן בן, עוד מעט בן 4, ואת דני לי, ילדה שקיבלתי במתנה מנישואיו הקודמים של בעלי. והדובדבן שבקצפת, תומי, האיש שלצידי, שותפי לחיים, לעסק ולעשייה שלי. הוא מכיל את השיגעונות שלי ומייעץ בכל החלטה שלי, תומי מעניק לי רוח גבית להגשים את עצמי ותומך בי באופן מלא".

מהו טיפ הזהב שאת יכולה להעניק לקוסמטיקאית בתחילת דרכה?

"הדרך הטובה ביותר להצליח בעיני זה לעבוד מהנשמה, מהבטן. לקום בבוקר בחיוך ולעשות את הדברים בצורה הכי מקצועית ונכונה עבור הלקוחות. אני ממליצה לשאוף תמיד ללמוד ולהתפתח, ובתוך כל זה למצוא את האני מאמין שלך ולפתח אותו בהתאם."

דנה אשכנזי. יח"צ,
דנה אשכנזי/יח"צ

ומהן התוכניות להמשך? מה היעד הבא שברצונך לכבוש?

"היעד הבא שלי, שבימים אלו רוקם עור וגידים, הוא פרייבט לייבל משלי, ליין מוצרי קוסמטיקה ייחודים, בו אוכל לממש את האהבה הגדולה שלי לכימיה וחומרים."

שמחנו להכיר קומסטיקאית פרא רפואית שפועלת מהלב ומהנשמה, שמפזרת אהבה ומעניקה יחס אישי וקרוב לכל לקוחותיה. כן ירבו.

דנה אשכנזי קליניקה לטיפולים אסתטיים

דף הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דנה אשכנזי, בשיתוף דנה אשכנזי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully