וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אביה שיווק מזון ומעדנים": החברה שראתה במשבר הזדמנות

בשיתוף אביה שיווק מזון ומעדנים, בשיתוף אביה שיווק מזון ומעדנים

24.5.2020 / 9:15

אביה שיווק מזון ומעדנים פעלה בעיקר מול המגזר העסקי. משבר הקורונה גרם לחברה להתרחב גם לשוק הפרטי וכעת גם אתם יכולים להנות ממוצרי המזון האיכותיים שהיא מייבאת

רוטב הסריראצ'ה של "הוי פונג". אביה שיווק מזון ומעדנים,
רוטב הסריראצ'ה של "הוי פונג"/אביה שיווק מזון ומעדנים

אין ספק כי משבר הקורונה הוא נקודת משבר עבור המגזר העסקי, והוא היווה עבור כל בעל עסק אתגר כבד משקל. בחברת "אביה שיווק מזון ומעדנים" החליטו להיענות לאתגר וביצעו שינוי ארגוני בעסק, שעסק קודם לכן בעיקר בשיווק מוצרי מזון לשוק המוסדי, והקימו אתר מכירה ללקוחות פרטיים, שהופך לאופציה מצוינת לרכישת מוצרי מזון איכותיים עד לבית הלקוח עבור הציבור בישראל.

חברת "אביה" נוסדה ב-2005 כחבירה בין שתי חברות שפעלו בנפרד בתחום המזון כבר מ-1996. בתחילת הדרך פעלה החברה בעיקר בשוק המוסדי וסיפקה חומרי גלם למסעדות ולחברות קייטרינג המובילות בארץ.

בחלוף הזמן נכנסה החברה לתחום היבוא של מותגי איכות, בעיקר מאיטליה וארה"ב. בין המוצרים המובילים שהחברה מייבאת: שימורי עגבניות, שימורי ארטישוק, אורז לריזוטו, קמח תירס לפולנטה, פסטה "ארטיג'אני", משקה סויה ומשקה אורז, כולם מהיצרנים הטובים ביותר באיטליה. מוצר הדגל של ''אביה'' הוא הרוטב החריף המפורסם בעולם, רוטב הסריראצ'ה של "הוי פונג" מקליפורניה.

אביה שיווק מזון ומעדנים. יח"צ,
''אביה שיווק מזון ומעדנים''/יח"צ

בנוסף למוצרים שהחברה מייבאת ניתן למצוא בסל את כל סוגי התבלינים, האגוזים, הגרעינים, הפירות היבשים, הקטניות והדגנים, חומצים ושמנים מיוחדים, מוצרים אסייאתים, חומרי גלם לקונדיטוריה ועוד.
בסך הכל החברה משווקת 500 מוצרים המרכיבים כמעט את כל מה שצריך למסעדות או לחובבי הבישול הביתי.

מאז הוקמה, אבני היסוד של אביה היו ונשארו מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, שירות מעולה ואמינות ללא דופי. בשיחה עם יפתח וגיל, בעלי החברה, הם מספרים על התאמת העסק למגזר הפרטי - "הרבה זמן אנחנו מדברים על שיווק ישיר ללקוח הפרטי, בנוסף לשוק העסקי והמוסדי ומכל מיני סיבות זה לא יצא לפועל. כעת, עם האתגר שזימן לנו משבר הקורונה, כשכמעט כל לקוחותינו סגרו את העסקים ונשארנו כמעט ללא עבודה, החלטנו לא לבכות על מר גורלנו, ולראות בקושי הזדמנות. ועשינו ממש מעכשיו לעכשיו את כל ההתאמות הנדרשות בעסק. הקמנו אתר ייעודי ידידותי ונוח, בו יוכלו הלקוחות לבצע הזמנה בקלות, ולקבל את המוצרים עד לפתח ביתם, עם שירות משלוחים יעיל במיוחד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביה שיווק מזון ומעדנים. יח"צ,
''אביה שיווק מזון ומעדנים''/יח"צ

השותפים מספרים כי כעת מושקעים מאמצים גדולים בחברה לשמר את החוזקות של החברה במגזר העסקי, כך שגם הלקוחות הפרטיים יוכלו ליהנות מהן: "אנו שמים דגש על איכות וטריות המוצרים. כמשווקי מוצרים למסעדות הטובות ביותר בארץ, חומרי הגלם שלנו חייבים להיות מהמעלה הראשונה. את אותם חומרי הגלם הצרכן הפרטי יכול לקבל ישירות מאתנו, וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת במחירים טובים. ובכל הנוגע לשירות - אנחנו מנסים ללמוד מטעויות של אחרים. שמענו, בעיקר לאחרונה את הביקורת הרבה לגבי שרותי המשלוחים בחלק מרשתות השיווק - לגבי זמני אספקה ארוכים, חוסרים, אי התאמה בין ההזמנה לבין מה שסופק בפועל ואנחנו משתדלים מאוד שאצלנו זה לא יקרה. לכן האתר שלנו מתעדכן באופן יום-יומי וכל מוצר שחסר במלאי מיד מורד מהאתר. אם קרה ובכל זאת לקוח הזמין מוצר שחסר, אנו מעדכנים אותו מידית ובמידה וקיים מוצר חלופי מציעים לו. בנוסף, אנחנו מקפידים מאוד על הצד האסתטי והלקוח מקבל את הכל ארוז בצורה יפה ומסודרת".

השירות החדש של ''אביה שיווק מזון ומעדנים'' חושף בפני הציבור הרחב מוצרים ומותגים שעד היום היו שמורים למגזר העסקי והמוסדי בלבד. כעת, גם הלקוחות הפרטיים יכולים להינות מאותם המוצרים האיכותיים שהמסעדות המובילות בארץ נהנות מהם.


''אביה שיווק מזון ומעדנים''

לאתר

טלפון - 04-6525911

בשיתוף אביה שיווק מזון ומעדנים, בשיתוף אביה שיווק מזון ומעדנים
  • עוד באותו נושא:
  • מזון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully