וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

David's Bakery, בית קפה ומאפייה עם סיפור מעורר השראה

בשיטוף David's Bakery, בשיטוף David's Bakery

24.5.2020 / 8:46

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק צומחים, הגענו גם ל " "David's Bakery מאפייה ובית קפה מיוחד בעיר בת ים בהם נמכרים מאכלים גיאורגים מסורתיים בטעמים יוצאים מגדר הרגיל

דיוויד בייקרי. יח"צ,
David's Bakery/יח"צ

מפיק ומפיקה, חברי המערכת, יצאו למסע טעימות והגיעו ל David's Bakery אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

David's Bakeryהחלה את דרכה כמאפייה לפני כחמש שנים, כאשר מי שמנהלת אותה היא רבקה יוסבשוילי ביחד עם אביה. לאחר שנתיים הם שידרגו את המקום כשהוסיפו לו נדבך נוסף בזכות בית קפה מהיר שבו ניתן לקחת את אחד מהמאפים הטעימים ביחד עם כס קפה איכותי.

רבקה היא הרוח החיה מאחורי העסק, רק בת 27 וכאשר שמענו על התגלגלות האירועים שהובילו לפתיחת העסק, לא יכולנו שלא להזיל דמעה מהתרגשות על בחורה צעירה וחזקה, היא סיפרה לנו: "עליתי לארץ בשנת 2010, אני מגיעה ממשפחה מסורתית ולכן בתחילה הייתי די בהלם כשהכרתי את עולם חדש בישראל. אחד הקשיים הגדולים שהיו לי בתחילת הדרך היה כמובן השפה, בארץ לא אישרו לי את מבחני הבגרות שעשיתי בגיאורגיה ולכן הייתי צריכה להתחיל הכל מחדש.

דייויד בייקרי. יח"צ,
David's Bakery/יח"צ

"לאחר שנתיים שבהן למדתי במכללת לוינסקי והשלמתי את כל הבגרויות ביקשתי להמשיך וללמוד באוניברסיטה, מבחינתי ומבחינת המשפחה שלי זו היתה הדרך להשיג מקצוע ומשם פרנסה טובה, אבל לאחר המבחן הראשון שעשיתי במסגרת לימודי מנהל עסקים וכלכלה, המרצה שלי ניגשה אלי ואמרה לי בפשטות כי ממני לא ייצא שום דבר ושכדאי לי לעזוב את הקורס ואת הלימודים".

רבקה אכן עזבה את הלימודים ופנתה לעבודה במספר בתי מלון שם ביצעה את כל התפקידים ההתחלתיים, תוך כדי תנועה במלון שרתון שאליו הגיעה, היא עברה מספר השתלמויות שונות של עולם הניהול, כיצד לשמור על סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לאוכל, ניקיון ושירות.

בשלב מסויים אביה של רבקה שעבד בבית קפה גרוזני בעיר מצא את עצמו מפוטר והשניים קיבלו החלטה אמיצה, לשלב ידיים ולפתוח מאפייה כאשר כל אחד מהם הביא את הניסיון שצבר.

"אצלנו במשפחה לאורך השנים עברו מתכונים סודיים של המתכונים הגיאורגיים השונים, אבל החלטנו לעשות לזה סוויץ', לקחת את הבסיס המסורתי אבל לכיוון יותר אירופאי, פחות שומני או חריף", סיפרה לנו רבקה והוסיפה, "ההצלחה היתה גדולה ואיתה הגיעו בקשות של עוד ועוד לקחות, כולל צמחוניים וטבעוניים ולכן גם עבורם פיתחנו מספר מנות מיוחדות".

טעמנו גם אנחנו מספר מאכלים, בין היתר את החצ'פורי, צ'יבורקי וחינקלי המפורסמים, החריפות היתה עדינה בצורה מופלאה, אי אפשר שלא היה להרגיש את הטריות של כל המרכיבים והטעמים פשוט גן עדן, כיף גדול שהתעצם כאשר למדנו כי ניתן לרכוש מנות קפואות שנעשות במקום ולקחת הביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוויד בייקרי. יח"צ,
David's Bakery/יח"צ

מה לגבי המשך הדרך? רבקה השיבה לנו: "בשנה הבאה אנחנו מתכננים לפתוח עוד שני סניפים של David's Bakery, האחד בראשון לציון והשני באשדוד".

ועל תפיסת עולמה רבקה סיפרה: "יש אלפי סטודנטים שמקבלים טראומה מיחס מחפיר של מרצים בדיוק כפי שאני חוויתי על בשרי, אבל אסור להיבהל או להישבר בגלל אף אחד אלא להאמין בעצמך, ביכולות ושכל ישר. את התואר הראשון במנהל עסקים וכלכלה עשיתי בעצמי בשטח, בפתיחת עסק לכל דבר ולא רק על הנייר, לכן אפשר להגשים חלומות, זה תלוי בכל אחת ואחד מאיתנו ולא במה אחרים חושבים או אומרים".

רבקה היא אשה של מעשים ואת תפיסת עולמה היא מגשימה בשבוע הבא גם דרך מרכז לקידום עסקים Big Boss - Business Center. המרכז נועד לתת הדרכה מעשית וכלים לכל מי שמבקש להגשים את חזונו העסקי.

המרכז ממוקם ברחוב רוטשילד 44 בבת ים.

"David's Bakery", מאפייה ובית קפה מקסימים עם מאכלים טעימים ביותר, תודות לבחורה מרשימה שלא נשברה למרות קשיי קליטה קשים בארץ ועל כך אנחנו מורידים בפניה את הכובע ואומרים כל הכבוד.

מספר טלפון: 054-425-5752

בשיטוף David's Bakery, בשיטוף David's Bakery
  • עוד באותו נושא:
  • מאפים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully