וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות נעמי, שושלת משפחתית של מעדניות בוטיק

בשיתוף חוות נעמי, בשיתוף חוות נעמי

21.5.2020 / 14:57

לשולחן עורך מערכת המומחים הגיע מידע על רשת מעדניות משפחתית שבקרוב מאוד עומדת לפתוח שלושה סניפים נוספים, "חוות נעמי"

חוות נעמי. יח"צ,
חוות נעמי/יח"צ

מפיק חבר המערכת יצא לסניף הדגל של חוות נעמי בגבעתיים לראות במה מדובר, הוא חזר עמוס בחוויות לאחר מסע קניות שכלל מספר גבינות מובחרות מרחבי העולם, נקניקי בוטיק מעולים וביצי חופש איכותיות במיוחד.

הסיפור של "חוות נעמי" מתחיל אי שם בשנות ה 50 וכולל בתוכו מספר גלגולים, מחנות מכולת קטנה בסלמה ג' ברמת גן זו התפתחה להיות למעדנייה שכונתית אהובה, לאחר מכן שינתה את פניה והפכה להיות למוקד שיווק של ביצי משק והיום מדובר באימפריה משפחתית של יבוא מזון וניהול מעדניות.

אור ובן חנוכה, שני אחים והדור השלישי של "חוות נעמי" פישטו עבורי את הדברים: "אבא ודוד שלנו הם דור המייסדים ואנחנו הדור המפתח" ולא סתם דור מפתח, בבעלות המשפחה נכון לעכשיו שני סניפים מצליחים, הראשון והמרכזי באזור התעשייה כורזין 5 בגבעתיים, השני במרכז המסחרי בשכונת בורכוב, היכן שהיה מגרש הכדורגל "המכתש".

חוות נעמי. יח"צ,
חוות נעמי/יח"צ

סניף שלישי החל לפעול בתקופה האחרונה בעיר פתח תקווה, ברחוב מרדכי בן דרור 4 ובשלבי הקמה נמצאים הסניפים הבאים, ברעננה מאחורי קניון רננים באזור התעשייה בעיר, ברחוב המלאכה 18 ובמתחם שוק האיכרים החדש בקריית אונו.

המומחיות העיקרית של הרשת היא בגבינות וביצים, עד כדי כך שצמד האחים מפקחים באופן ישיר על הנעשה בלולים של התרנגולות, על כך הסביר לי אור: "לפני כשנה וחצי החלטנו להתמקד ולעבוד עם מספר לולים גדולים ורציניים, לולי חופש וזה אומר להיות מעורבים בכמה אספקטים. בראש ובראשונה בתנאי הגידול של התרנגולות, זה לא רק שהן חופשיות אלא אנחנו שמים דגש על רווחת העופות, על התזונה שמקבלות, זו עשירה בחלבון ובסידן, כי לכל אלו יש השלכה ישירה על איכות המוצר.

"בנוסף, בזכות הקשר הישיר שיש לנו עם אותם חקלאים, אנחנו מוודאים כי מקבלים את הביצים של מטילות איכותיות, עם דגש על הניקיון של הביצים שנכנסות למיון, על איסוף בתדירות גבוהה כך שרמת הטריות תהיה מקסימלית, למעשה יוצא לנו לסגור לול שלם שממנו רק אנחנו מקבלים את הביצים".

הופתעתי לגלות כי בהתחשב באיכות של ביצי החופש אותם הם משווקים, המחיר הוא מהנמוכים בשוק אם לא הנמוך מכולם, רק 1.23 שקלים לביצה בגודל L בעוד במקומות אחרים המחיר נע סביב שני שקלים, מדובר בהוזלה משמעותית ביותר.

מתוך מחלקת היבוא של הרשת ניתן למצוא גבינות מובחרות מכמה מוקדמים בעולם, ספרד, איטליה, פינלנד, אירלנד ובנוסף מיוון הם מייבאים זיתים מכמה זנים מיוחדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חוות נעמי. יח"צ,
חוות נעמי/יח"צ

למדתי כי לאחרונה ל"חוות נעמי" נכנס מותג חדש של לחמים מאיטליה מרשת Morato הידועה, בין היתר ניתן למצוא במעדניות לחמניות המבורגר, לחם טוסטים, לחם ללא החלק קשה, לחמי בריוש, לחמניות חלב ובקרוב מאוד אל המדפים של כל המעדניות יגיעו גם סדרה של פסטות, רביולי וריזוטו באיכות שלא נראתה קודם לכן בארץ.

חוות הדעת שנכתבו על ידי הלקוחות השונים באתרי הביקורת באינטרנט לא משאירים מקום לספק, "חוות נעמי" היא רשת מעדניות ששמה דגש על שירות יעיל ויחס אישי שהופכים את הביקור במעדניה לחוויית קנייה מיוחדת ונעימה.

אנחנו כבר סקרנים לראות את המעדניות החדשות שעומדות לקום, לכן נמשיך לעקוב ולדווח.


מספר טלפון: 077-5640445

פייסבוק

אינסטגרם

אתר חוות נעמי למשלוחים

בשיתוף חוות נעמי, בשיתוף חוות נעמי
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully