וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדנים מהים: ''תן דג'' חנות הדגים המובילה בתל אביב

בשיתוף תן דג, בשיתוף תן דג

21.5.2020 / 14:03

מה קורה כששני מומחי דייג עם ניסיון משפחתי של עשרות שנים בתחום מחליטים לפתוח חנות למכירת דגי עילית? לא קשה לנחש את התוצאה - חנות בוטיק למכירת דגי עילית טריים שמושכת אליה קהל חובב דגים נאמן

תן דג. יח"צ,
תן דג/יח"צ

שלושת השותפים ניר מרגליות, דן בילו וניתאי גלוזמן הם מייסדי קבוצת בילו דגים בע''מ. לרשות החברה ספינות דיג מסחרי שפורקות בנמל יפו את הסחורה, כאשר רובה משווק לשוק הסיטונאי ביפו, ודגי העילית מתוכה נבחרים בקפידה ומשווקים לצרכנים בחנות הבוטיק של ''תן דג''.

החנות ממוקמת ברחוב ‏ישה חפץ 9‏ בתל אביב. לאורך תקופת פעילותה החנות הפכה למותג בקרב תושבי תל אביב והאזור, וכיום נחשבת לשם דבר בקרב חובבי דגי העילית.

בשיחה עם ניר, הוא מגולל בפנינו את הסיפור המשפחתי שבעקבותיו נדבק בחיידק הדייג ובאהבה לדגים "האהבה שלי לים ולדגים בפרט הגיעה בעקבות סבא שלי, עולה מקזבלנקה, בה עבד כדייג. אני זוכר עד היום איך כילד הייתי שומע את סיפורי הגבורה שלו כיצד היה דג את הדגים ונושא אותם על הכתפיים עד לביתו, ולאחר מכן מפלט אותם עבור סבתי לקראת הכנת הארוחה. כשגדלתי, הייתי עדיין מבקר את סבא שלי בשוק מחנה יהודה. הייתה לו באסטה קטנה של קלטות וידאו, כאשר הייתי מגיע לבקרו הוא היה מכסה את הבאסטה ולוקח אותי לטיול לבאסטות של הדגים. בכל פעם הייתי זוכה לשמוע הסבר על דג אחר. כך התחיל הרומן שלי עם הדגים."

כאשר ניר עבר למרכז, הוא החל לעבוד במטבחים של מסעדות שמתעסקות עם דגים, ולאחר שהחל לעבוד עם ספקי דגים, הוא הכיר את שותפו, דן, שנחשב לאחד מהדייגים הטובים בישראל, והשאר היסטוריה.

''תן דג'' היא חנות בוטיק ייחודית שמתמחה בדגים טריים מדייג מקומי ודגים מיוחדים בייבוא ממדינות אירופה. בחנות משווקים את כל הדגים המובילים ומקפידים מאוד על טריותם. בשל התחלופה הגבוהה בחנות, הדגים מתקבלים על בסיס יום יומי. המבחר של הדגים בחנות רחב בהיקפו, וכולל דגי ים טריים מדייג מקומי, חקלאות ימית, וכן דגי יבוא מרחבי אירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תן דג. יח"צ,
תן דג/יח"צ

במבט ראשוני על החנות, לא ניתן להבחין כי מדובר בחנות דגים. הניקיון והסדר בחנות עלול לבלבל ולחשוב כי אתם נמצאים בחנות תכשיטים. גם בתקופת הקורונה, עמדות חיטוי מוצבות כבר בכניסה לחנות על מנת לאפשר ללקוחות החנות להתמגן בהתאם.

כל הדגים ב''תן דג'' מטופלים לעילא ולעילא. בחנות מומחים בכל צורות החיתוך האפשרויות, ומפלטים את הדג במיומנות השמורה לדייגים בעלי ניסיון רב שנים. הדגים מתקבלים באריזות ואקום מיוחדות, כאשר ישנה אפשרות לאריזה בשקית טרמית ללקוחות שמגיעים מרחוק.

תן דג. יח"צ,
תן דג/יח"צ

בנוסף לסניף בתל אביב, לאחרונה השיקו ב''תן דג'' חנות דיגיטלית לרכישת דגי העילית של החנות. בנוסף, באתר תוכלו למצוא מוצרי בוטיק נוספים כגון חמוצים, פסטות, שמנים ושימורים. את ההזמנות ניתן לקבל במשלוח עד לבית הלקוח לאזור תל אביב, הרצליה ורמת השרון.

ואיך אפשר שלא לקבל טיפ להכנת דג מושלם? ניר סיפק לנו את המתכון הסודי שלו, שלמרבה ההפתעה פשוט מאוד להכנה "בדג טרי לא נוגעים יותר מידי. אני ממליץ לקבל דג טרי, ולעשות לו שני חריצים משני הצדדים. לאחר מכן למרוח עליו שמן זית, מלח גס ופלפל שחור גרוס. להכניס לתנור על 200 מעלות עד שהעור הופך מצבע כסף לזהב. בהוצאה מהתנור, לוקחים לימון ומגרדים לו את הקליפה על הדג. סוחטים את הלימון על הדג, ויחד עם טחינה לבנה קרה בצד, סלט קצוץ עם נגיעת חריף ונענע, שתי כוסות אוזו, ושיהיה בתיאבון."

"תן דג"

להזמנות 039197734

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף תן דג, בשיתוף תן דג
  • עוד באותו נושא:
  • דגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully