וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו זאת בעצמכם: זייפר, ''הלונה פארק'' של בעלי המקצוע

בשיתוף זייפר, בשיתוף זייפר

21.5.2020 / 12:04

המודל האמריקאי של חנויות ''עשה זאת בעצמך'' (DIY) כבש מזמן את השוק בישראל, וכיום ישנן רשתות וחנויות רבות ברחבי הארץ שמספקות שירות דומה. לאוזני עורכי המערכת הגיעו דיווחים על החנות המשתלמת ביותר באזור השרון - הכירו את זייפר

זייפר. יח"צ,
זייפר/יח"צ

זייפר היא חברה מובילה העוסקת ביבוא ושיווק ומתמחה בתחום האספקה הטכנית, חומרי בניין, כלי עבודה, צבע, פרזול, חשמל, גבס ואינסטלציה עבור אלפי לקוחות ממגוון תחומים - מוסדיים, עסקיים ופרטיים - בכל רחבי הארץ.

מדובר בחברה בעלת מוניטין של מעל 60 שנים. הסיפור של זייפר מתחיל בשנות ה50 המוקדמות, כאשר במשפחה מקימים מסגריה קטנה בנתניה שצברה קהל לקוחות רב שעם השנים הלכה והתפתחה לכל תחומי האספקה הטכנית וכיום לזייפר שני סניפים גדולים בנתניה, וחנות אונליין שמספקת משלוחים לכל הארץ.

כיום זייפר נחשבת כמובילת השוק בתחומה, ולאורך השנים נמצאת בתהליך מתמיד של צמיחה והתרחבות. מתחמי הענק של זייפר כוללים בתוכם מחלקות מקצועיות המציעות תחת קורת גג אחת מגוון אינסופי של כלים ומוצרים ממספר רב של יצרנים, וכן מכלול פתרונות מקצועיים הנדרשים הן ללקוחות המקצועיים והן ללקוחות הפרטיים. בסניפי הרשת תמצאו אולמות תצוגה מרווחים ומרהיבים בגודלם. מסיור בסניפים עולה כי המוצרים בזייפר הם בהיקף ובמגוון חסר תקדים בשוק הישראלי.

המבנה הארגוני של זייפר מבוסס על מבנה מטריציוני, כאשר כל מחלקה ומחלקה מתמחה באופן מקצועי בקו המוצרים שלה. המוכרים בכל מחלקה הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר ישמחו לספק ייעוץ ברכישה של כל מוצר ממחלקתם.

זייפר. יח"צ,
זייפר/יח"צ

לדוגמה, במחלקת הגבס וחומרי הבניין תמצאו: חול, חצץ, קירות גבס וחומרי בידוד. במחלקה הטכנית תמצאו כלי עבודה חשמליים וכלי עבודה כבדים לתעשייה, מברגות, מקדחות ופטישונים של מותגים מובילים כגון ''Bosch'' ו''Makita'' וגנרטורים, קומפרסורים ועוד של מותגים כגון "Target". אחת המחלקות הגדולות במתחם היא מחלקת הצבע, עם מבחר אדיר של צבעי טמבור ונירלט ואביזרים נלווים.

גם תחום הביגוד וההנעלה לבעלי מקצוע מקבל מקום של כבוד בזייפר. ניתן למצוא בחנות מבחר גדול של דגמ"חים, סרבלים, ונעלי עבודה של המותגים המובילים כגון נעלי Blundstone ו Redback הפופולריות. במקרה של נעלי עבודה, ישר שמנו לב שהמחירים נמוכים משמעותית מהמחירים של אותם מותגים בחנויות רגילות בקניונים. בנוסף, בזייפר ישנה מחלקת קמפינג וגרילים, בה תמצאו אוהלים, פק"לי קפה, גזיות, גרילי גז ומעשנות.

כמו כן, מעבר למגוון העצום של מוצרי החנות, אהבנו במיוחד את האפשרות של השכרת כלי עבודה המוצעים בזייפר. מדובר בהשכרה על בסיס יומי, במסגרתה לקוח יכול להשכיר במחיר הוגן כלי עבודה וגם ציוד כבד יותר כגון גנרטורים וקומפרסורים.

משיחות שערכנו עם לקוחות זייפר עולה כי עבורם מדובר בגן עדן של ממש. הלקוחות מספרים כי הם נהנים במיוחד מחווית הקנייה במתחמים העצומים בסניפי זייפר, עד שלפעמים נדמה שהם ''הולכים לאיבוד'' בין שלל המוצרים המוצעים למכירה בסניפים. חלק מבעלי המקצוע ששוחחנו איתם מספרים כי מבחינתם זייפר הוא ''הלונה פארק'' שלהם. התחושה שלנו היא שניתן לבלות בחנות שעות מבלי להבחין. מומלץ במיוחד לחובבי הז'אנר.

זייפר בע''מ נתניה

רח' השיש 14 (א"ת הישן)

אריה רגב 17 (א"ת פולג)

לחנות האונליין

בשיתוף זייפר, בשיתוף זייפר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully