וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבת שני קלעי מביאה בשורה אל עולם תכשיטי האופנה

בשיתוף שני קלעי, בשיתוף שני קלעי

21.5.2020 / 10:35

התכשיט הפך ממזמן להיות חלק בלתי נפרד מהסטייל ומהקו האופנתי של נשים רבות. אם בעבר התכשיטים היו ממותגים כמוצרי יוקרה, כיום עולם התכשיטים משלב תכשיטי אופנה, המאפשרים טווח מחירים נוח ומראה עדכני שניתן להחלפה באופן יום-יומי

שרשרת "גלאם" + צמיד ''גלאם" שני קלעי :. יעל בר כהן,
שרשרת "גלאם" + צמיד ''גלאם" שני קלעי :/יעל בר כהן

מעצבת התכשיטים שני קלעי, בוגרת המחלקה לסטיילינג בשנקר, מתמחה בקו עיצובי ייחודי של תכשיטי אופנה, שנועד לאפשר ללקוחותיה להתאים כל תכשיט ללוק העכשווי שלה.

שני החלה את צעדיה הראשונים בעולם העיצוב לפני כשמונה שנים. לצד לימודיה האקדמיים, היא החלה להתעניין בעולם האופנה ורכשה ידע מקצועי שקשור בנושא, החל מתפירה, סטיילינג ועיצוב פנים "את כל עולם התכשיטים למדתי וחקרתי בעצמי", מספרת שני. "מאוד רציתי ליצור והבנתי שכדי לעשות זאת אני צריכה ללמוד את התחום היטב. עם הזמן התחלתי לעצב תכשיטים ולשווק אותם תחילה במכללה שבה למדתי, בהפסקות בין השיעורים, ובמכירה בנקודות שונות ברחבי הארץ, הביקורות החיוביות שקיבלתי הניעו בי את הרצון להמשיך ולפתח את זה."

לאחר מכירת התכשיטים בקניונים ובאירועים שני ניפצה את תקרת הזכוכית, וכעת מותג התכשיטים שבבעלותה משווק לרשתות אופנה וחנויות בוטיק ברחבי הארץ. שני שומרת על קשר הדוק עם לקוחותיה דרך עמוד האינסטגרם, הפייסבוק וחנות הסטודיו , ברחוב לבונטין 4 תל אביב. את מגוון התכשיטים תוכלו לראות ולרכוש בחנות האינטרנטית שברשותה.

שרשרת ''מוב'' + צמיד ''מוב" שני קלעי. יעל בר כהן,
שרשרת ''מוב'' + צמיד ''מוב" שני קלעי/יעל בר כהן

שני מתארת את הרעיון מאחורי מותג התכשיטים שלה "מעבר לתשוקה שלי לעיצוב ולתכשיטים בפרט, המטרה שלי היא לאפשר לכל אישה למצוא בין הקולקציות את התכשיט שמתאים לסטייל האישי שלה, ובו זמנית מאפשר לה לחדש ולצאת מהקופסה."

במהלך השיחה, שני מספרת שהיא מאוד מאמינה בכוח נשי. תכשיט יפה שמשלים את הלוק הכולל יכול לשדרג באופן משמעותי כל הופעה ובכל בגד, ויכול לתרום לתחושת העצמה , הערכה עצמית וחיוך רחב על הפנים."

שני מספרת על הקו העיצובי שמאפיין אותה "התכשיטים שלי משלבים קווים גיאומטריים לצד מראה חדשני, אסתטי ואלגנטי. ההשראה שלי לעיצוב נובעת מעולם התוכן שלי ומהטרנדים האופנתיים של התקופה. בכל קולקציה אני משתדלת להתחשב בטרנד העכשווי ולהביא לו את האינטרפטציה שלי."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרשרת "דאנס פנינה" + עגילי "מוב" שני קלעי. יעל בר כהן,
שרשרת "דאנס פנינה" + עגילי "מוב" שני קלעי/יעל בר כהן

המחירים הנגישים של התכשיטים באתר נועדו לאפשר לכל אחת לרכוש את התכשיט שמתאים לה, ובעיקר לחדש את התכשיטים שברשותה על מנת להתאים אותם ללוק באופן יום יומי.

לשני היה חשוב במיוחד להדגיש כי "הדבר הכי חשוב לי אחרי ליצור תכשיטים, הוא שכל לקוחה שבחרה לענוד את התכשיט שלי תהיה מרוצה. אני רואה בכל אחת מהלקוחות שלי עולם ומלואו, וכל אחת יודעת שהיא תמיד יכולה לפנות ולהתייעץ בכל שאלה. בסופו של דבר, אני יוצרת עבורן, וזה מרגש בכל פעם מחדש לראות מישהי עונדת את התכשיטים שלי."

השירות הייחודי של שני בא לידי ביטוי גם במערך המשלוחים. בכל הזמנה באתר, ניתן לקבל את התכשיט באמצעות שליח עד פתח הבית. גם במקרה של החלפת מוצר או מידה, שליח מגיע ללקוחה ומבצע את ההחלפה. כן ירבו.

עורכות מערכת המומחים של וואלה! חובבות תכשיטים עם אופי ואמירה, והתרשמו מאוד מהקולקציה של שני קלעי, והתחברו במיוחד למבחר המרשים ולאפשרות של כל אחת למצוא לעצמה את הפריט שהיא חלמה עליו.

Shani kalay - SK Jewelry

לחנות הדיגיטלית

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שני קלעי, בשיתוף שני קלעי
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully