וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביבת העבודה בעולם היא כבר לא עוד שולחן ונייר

בשיתוף pulp shop, בשיתוף pulp shop

21.5.2020 / 10:05

מה כבר אפשר לחדש בתחום הנייר? תתפלאו. ביקור ב-pulp shop יפתח לכם את העיניים בכל הנוגע לשולחן המשרדי

פאלפ. יח"צ,
pulp shop/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ייחודים, הגענו גם אל Pulp Shop, מותג מצליח ששינה מקצה לקצה את התפיסה של רבים בכל הנוגע לעולם הנייר, בזכות פיתוח, ייצור ועיצובים יוצאים מגדר הרגיל שהופכים את שולחן העבודה למוצר בוטיק נחשק.

כדי להגיע לשורשים שהקימו את Pulp Shop, מותג מוביל של עולם הנייר בישראל, צריך ללכת ל 1929 למשפחת יעקבי בבולגריה, זו היתה בעלת כריכייה מצליחה וכאשר עלו לארץ ישראל הביאו עימם את ציוד העבודה כולל מכבש כבד מברזל שעדיין עומד לתצוגה בבית המלאכה אשר משלב חנות בדרום תל אביב.

מי שכיום מניעים את החנות הם בני הדור השלישי של המשפחה, זיו יעקבי, מעצב תעשייתי בהכשרתו ביחד עם בת זוגו חגית כספי.

פאלפ. יח"צ,
pulp shop/יח"צ

מפיק חבר המערכת פגש את חגית בחנות אשר ממוקמת ברחוב דיזנגוף 147 בתל אביב, הוא חזר נרגש לאחר ששאף לריאותיו את הריחות הנפלאים של הדפים החדשים ושאר עיצובים מרהיבים.

סביבת העבודה בעולם השתנתה ללא היכר בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר אנשים עובדים מהבתים, בתי קפה וגם מי שנשארו במשרדים מבקשים לעבוד בסביבה זוהרת ויפה, לצורך כך החליטו חגית ובן זוגה להתיישר עם הקדמה, ייצרו ליין רחב ומגוון של מוצרי נייר ואליו הוסיפו אקססוריז מדוגמים.

השאלה הראשונה שהפנתי לחגית היתה, נייר, מה כבר אפשר לחדש בו? היא חייכה ואמרה: "תתפלא עד כמה אפשר לחדש, מוצרי נייר זה כבר לא רק מחברות שאנחנו מכירים מפעם אלא אנחנו עושים עיצוב מחדש עם נייר. מוצרים ייחודיים שמשלבים פונקציונליות ויופי. בנוסף אנחנו משתמשים בחומרים ברמת איכות גבוהה וגם שומרים על הסביבה לכן בחרנו לעבוד עם נייר אקולוגי עבורו לא צריך לכרות עצים מהטבע והוא עומד בכל התקנים האקולוגים האירופאים."

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
pulp shop. שי הנסיב,
pulp shop/שי הנסיב

לאחר שקיבלתי את ההסבר התפנתי להציץ במדפים בסביבת החנות, זו היתה חווייה שלא ציפיתי לה, לרגעים הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים כשזו שינתה עבורי את כל התפיסה כיצד שולחן עבודה יכול וצריך להיראות.

בלוקים לשולחן עבודה בצבעים וצורות שהפכו את העניין לאומנות ממש, גם מבחינת נראות וגם בכל הנוגע לנוחות שבה כל המוצרים הנלווים מסודרים, החל מעפרונות, מחקים ומחדדים, עטים ומקום לכרטיסי ביקור תוך כדי התמקדות בעבודה עם אמנים מקומיים ועם בעלי מקצוע מסורתיים מהארץ ומחו"ל שפועלים באהבה גדולה לנייר, לאמנות, לאיור, לעיצוב ולדפוס.

מה שתפס לי את העין במיוחד היו קוביות ממו פד, קוביות מאויירות על ידי אומנים ישראלים בכל מיני דוגמאות וצבעים, במקביל לפדים מיוחדים לעכבר, פלנרים, אורגנייזרים שונים לשולחן, מחברות ועוד.

חלק מהמוצרים משלבים עבודת יד מסורתית עם טכנלוגיה חדשנית כולל קוביות ממו פד תלת מימד שבתום השימוש בפתקים נשארת דמות או אייקון שמעניקים יופי נוסף לסביבת העבודה.

"בדיוק כפי שבסלון הבית של כל אחד יש חשיבות לנראות, כשרוצים שליד תמונה יפה על הקיר תהיה מנורה מסוגננות שתתאים לנוף, כך גם שולחנות העבודה כיום הפכו להיות עם סטייל לכל דבר, מעוצבים לפי אופי וערכים" סיפרה לי חגית והוסיפה, "לכן מעבר למוצרים שאנחנו פיתחנו, אנחנו עובדים עם הרבה חברות שלהם שמבקשים את המוצרים שלנו עם פרייבט לייבל אישי שלהם".

pulp shop. שי הנסיב,
pulp shop/שי הנסיב

שוחחתי גם עם זיו יעקובי המעצב הראשי של Pulp Shop הוא סיפר לי על תפיסת עולמו: "בעיני המרכיבים של שולחן העבודה צריכים לייצר איזור של נוחות והשראה, כדי שהיצירתיות והפרודוקטיביות תוכל לפרוח בכל תחום עיסוק שהוא".

בין הלקוחות הרבים של Pulp Shop ניתן למצוא חברות הייטק רבות וגם אדריכלים ומעצבים רבים, משום שהם יכולים לקבל פתרון הוליסטי שלם גם בפריטים דקורטיבים לקיר כמו פרינטים, מסכות מעץ ומנורות בעיצוב ישראלי, כך שכל אחד יכול לבנות את סביבת החלומות האישית שלו.

במקביל לחנות בדיזנגוף 147 ולחנות המשולבת בכריכיה ובית מלאכה בברזילי 11 ת"א ישנה חנות און ליין https://pulp-shop.co.il

כך שתוכלו להציץ, להתרשם ולהזמין גם אם אינכם מגיעים לתל אביב.

Pulp Shop, חנות ובית מלאכה שמשלבים קלאסיקה וחדשנות של מוצרי נייר ומוצרים משלימים שהופכים את סביבת העבודה לנוחה ואופנתית בצורה ייחודית.


לאתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף pulp shop, בשיתוף pulp shop
  • עוד באותו נושא:
  • נייר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully