וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטוקיד, נוהגים כמו גדולים במחירים של ילדים

בשיתוף מוטורקיד, בשיתוף מוטורקיד

21.5.2020 / 9:21

ילדים שאוהבים מכוניות בגיל צעיר יכולים להתחיל לנסוע על הרכב המועדף עליהם גם בגיל צעיר - בגירסא מתאימה לילדים כמובן

מוטורקיד. יח"צ,
מוטורקיד/יח"צ

אחד המפיקים של מערכת "המומחים" ביקש את עצת חברי המערכת בדבר מתנה שמבקש לקנות לבנו שמתקרב לגיל 5. כאשר שאלנו אותו מה הילד אוהב יותר מכל, הוא ענה מיד - הוא משוגע על מכוניות עד כדי כך שהגננת סיפרה לו כי בכל יום בגן הוא נעמד בחצר ומעביר הרצאה לכל הילדים, על דגמי כלי רכב שונים מרחבי העולם, כולל רכבי אספנות, כאשר הוא יודע להצביע במומחיות רבה אחר פרטים קטנים ומעניינים על כל אחד מהם.

מה הבעיה זרקה לו אחת העורכות? גש למוטוקיד, מדובר בגן עדן למכוניות לגילאים הקטנים. המידע הזה עורר את סקרנתנו של עורך המערכת והוא ביקש שנכין לו כתבה על החנות, לכן שני מפיקים יצאו לדרך, לחנות אשר ממוקמת ברחוב עמיאל רוז'נסקי 28 ברחובות, אלו הרשמים שהביאו מהמקום.

כבר בכניסה למוטוקיד נדהמנו. עשרות דגמים ממונעים שונים של מכוניות, אופנועים, ג'יפים שמותאמים לילדים ובני נוער.

מוטוקיד. יח"צ,
מוטורקיד/יח"צ

אחד הלקוחות שהסתובב נפעם ביחד איתנו היה שרון רצבי, בן 32 מנס ציונה. הוא סיפר לנו, "אני מחפש מתנה לאחיין שלי בן ה 4, אני נוהג על רכב מרצדס והוא אמר לי כי החלום שלו שגם לו יהיה רכב כזה, אז עד שיגדל וינהג על הדבר האמיתי, אני מחפש לו תחליף הולם. הבנתי שבמוטוקיד אפשר למצוא את כל הדגמים ובמחירים הכי נמוכים, אז באתי להתרשם ולקנות".

לא רק דגמי מרצדס אפשר למצוא במקום, אלא גם מזראטי, בנטלי, יגואר, דוקאטי, ויש גם מותג מיוחד, XTM, מותג זה מתמחה בטרקטורונים ואופנועים חשמליים.

מוטוקיד פעילה כבר כשבע שנים והיא מנוהלת על ידי הבעלים עוז שבתאי. הוא סיפר לנו כי הלקוחות שלו מתפרשים על הארץ כולה, כולל קריית שמונה מהצפון ואילת בדרום, זאת משום שכולם יכולים לבצע הזמנות גם דרך אתר הבית של החנות, שירות המשלוחים דואג להביא כל מוצר עד דלת הבית.

ביקשנו הסבר מקצועי מצד אחד העובדים במקום בדבר דגמים חדשים לשנת 2020, הוא העניק לנו מידע מפורט על שני דגמים חדשים במיוחד, ימאהה טימקס לילדים 12V במחיר השקה מיוחד של 799 שקלים בלבד, מבדיקה שערכנו במקומות אחרים מצאנו כי שם המחיר ממריא לעלות של 1099 שקלים.

טרקטורון 12V אחר, תוצרת ספרדית, מצאנו במחיר מדהים של 549 שקלים בלבד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוטורקיד. יח"צ,
מוטורקיד/יח"צ

למדנו כי הסיבה למחירים הנמוכים יותר במוטוקיד לעומת כל השאר, היא כי מוטוקיד משמשת כיבואנית בלעדית לרוב רובם של המותגים וכלי הרכב השונים, כך שבחנות אין פערי תיווך והלקוחות נהנים ממחירים סיטונאים.

מוטוקיד, המקום שבו הילדים שלכם ילחצו על הגז בפעם הראשונה. שירות אדיב, מגוון כלי רכב הגדול במדינה ובמחירים נמוכים, שווה לקפוץ לבקר או להציץ בעמוד האינטרנט.

טלפון: 0542201058

פייסבוק

אתר בית

בשיתוף מוטורקיד, בשיתוף מוטורקיד
  • עוד באותו נושא:
  • רכבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully