וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3DNY PRINTERS LTD - הדפסות בממד אחר

בשיתוף 3dny, בשיתוף 3dny

21.5.2020 / 8:46

טכנולוגיית ההדפסה בתלת ממד שימושית בענפים רבים במשק והיא הולכת וצוברת תאוצה - ולא במחיר גבוה כמו שדמיינתם

תיבת הילוכים של טויוטה שהודפסה במדפסת תלת מימד. יח"צ,
תיבת הילוכים של טויוטה שהודפסה במדפסת תלת מימד/יח"צ

תעשיית מדפסות התלת ממד דינמית וסוערת מתמיד, מתחדשת ותופסת מקום של כבוד בתעשייה, בהייטק, ובמוסדות החינוך. תהליכי התכנון והיצור הפכן פשוטים, ועלויות היצור ומשאבי הזמן להעמדת מוצר מוגמר קטנו משמעותית.

כל זאת באמצעות תוכנה ייעודית ומדפסות תלת ממד משוכללות מתמיד, המלוות במבחר חומרי גלם משובחים בעלות נמוכה.

העתיד כבר כאן, וטכנולוגיית התלת ממד תופסת מקום משמעותי במגוון רב של תחומים. היכולת להדפיס מוצרים שונים שהיום לא ניתן לייצרם או שייצורם יקר מידי, פותחת מגוון אפשרויות לפיתוחים שונים ומעניינים.

מנהלים ומהנדסים של חברות עסקיות גילו את הפוטנציאל האדיר הטמון בטכנולוגיה זו, ומוסדות החינוך פותחות מסלולי התמחות בהדפסות תלת ממד, ומיישמות טכנולוגיה זו בתחומים רבים בהם הנדסה, אדריכלות, אווירונאוטיקה מודיעין אזרחי וצבאי, רפואה ועוד.

אחת מהחברות פורצות הדרך בתחום היא 3DNY 3D PRINTERS. החברה נוסדה בשנת 2015 על ידי יקיר אלקסלסי, אשר זיהה את החדירה של טכנולוגיית התלת ממד לשווקים השונים, והקים את החברה במטרה לתת מענה לביקושים ההולכים וגוברים לטכנולוגיה זו בסקטור העסקי, המוסדי והפרטי.

החברה הממוקמת באזור ההייטק בכפר סבא עוסקת ביבוא ושיווק מדפסות תלת ממד תוך מתן שירותי תמיכה ומעבדה בפריסה ארצית, טיפול בתקלות, הדרכה,גיבוי טכני והדפסות תלת ממד מורכבות.

מגוון האפשרויות למימוש טכנולוגיה זו הוא אין סופי, ומשנה תהליכים קיימים באופן משמעותי. אפשרויות אלה כוללות: הדפסת מודלים אדריכליים, בנית מבנים בשטח ע"י הדפסת חלקים באתר הבניה (בסין בנו באופן זה גשר עצום), רחפנים, ועד ייצור אברים, ואפילו לב אנושי. חומרי הגלם משתנים בהתאם לצורך, מחומרים גמישים ועד חומרים קשיחים ביותר. איכות חומרי הגלם יוצאת מהכלל, ואיכות ההדפסה בהתאם.

פרויקט אדריכלות מודפס שנבנה ע''י החברה הישראלית noyalar group. יח"צ,
פרויקט אדריכלות מודפס שנבנה ע''י החברה הישראלית noyalar group/יח"צ

3DNYהיא היבואן המורשה ונציגתה הבלעדית של חברת FLASHFORGE בישראל. FLASHFORGEהיא יצרנית מדפסות תלת ממד מקצועיות, אמינות ביותר ופשוטות לתפעול.3DNY מקבלת גיבוי מקצועי הכולל הדרכות, חלקי חילוף, וככל הנדרש, על מנת לספק את הסטנדרטים המקצועיים ושירות הלקוחות הטוב ביותר.

יקיר מספר כי לאחר הניסיון בעבודה עם המדפסות, מבינים הלקוחות כמה מהר ופשוט ניתן לרכוש את המיומנות הבסיסית להדפסה, ומתאהבים במוצר "חשוב להבין שגם מי שאינו מנוסה בתחום הדפסות התלת ממד, יכול להגיע במהירות למצב בו הוא מדפיס בקלות מוצרים בעזרת מדפסת. בעקרון אין צורך בידע מוקדם, המדפסת מגיעה עם הדרכה פשוטה, בסיומה ניתן להתחיל להדפיס ולגלות את העולם האדיר שיש לה להציע. כאמור המדפסות מגיעות עם שנת אחריות במקביל לאחריות היצרן, ואנו נכונים לסייע ללקוח ככל שיידרש".

לרשות DNY 3 מעבדת שירות משוכללת וטכנאים מיומנים בפריסה ארצית, המיועדים לתת שירות לקוחות מהיר ויעיל, הדרכות, חלקי חילוף וכל מענה אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אהיל תאורה במשרדי  3DNY שהודפס בתלת ממד. יח"צ,
אהיל תאורה במשרדי 3DNY שהודפס בתלת ממד/יח"צ

המומחיות של החברה מתבטאת בהתאמת המדפסות לצורכי הלקוחות. כך למשל מייעדים בחברה מדפסות לתחום הרובוטיקה במוסדות החינוך, ומדפסות חזקות ועוצמתיות למפעלי תעשייה ועוד.

בניגוד למצופה ממוצר חדשני ובעל שימושים רבים, המחיר מתאים לדרישות השונות, והינו מיטבי בהיבט של עלות תועלת. לקוחות פרטיים יכולים לרכוש מדפסת איכותית החל מ2,500 ש''ח. המדפסות העוצמתיות לעסקים ולמוסדות, במחיר החל מ 10,000 ש''ח.

חלל התצוגה של 3DNY. יח"צ,
חלל התצוגה של 3DNY/יח"צ

השירות והליווי הצמוד של 3DNY הם הערך המוסף של החברה. ב 3DNY מתגאים בשירות מיוחד במינו "למעשה, אנו מלווים את הלקוח לאורך כל תקופת האחריות של המוצר וברוב המקרים גם מעבר, באמצעות צוות טכנאים מיומן.

יקיר שיתף אותנו שגם ב 3DNY התגייסו למען המאבק בקורונה, ולאחרונה החלה החברה לייצר באמצעות המדפסות מסכות להגנה מפני נגיף הקורונה עבור צוותי הרפואה בבתי החולים

3DNY 3D PRINTERS LTD

לקביעת פגישת היכרות ללא עלות, במסגרתה תוכלו להתרשם ולהתנסות ניתן לפנות:

097449959

לאתר החברה

בשיתוף 3dny, בשיתוף 3dny
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully