וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יָפָה כַלְּבָנָה: ‏Myra - מירה שמלות כלה

בשיתוף מירה שמלות כלה, בשיתוף מירה שמלות כלה

20.5.2020 / 16:31

חלומה של כל כלה הוא להיות ייחודית ומקורית ככל האפשר ביום המאושר בחייה. עם השמלות המעוצבות בקפידה של ‏Myra - מירה שמלות כלה, חלומן של הכלות יכול להתגשם

מירה שמלות כלה. יח"צ,
מירה שמלות כלה/יח"צ

חז''ל טענו כי היום המאושר בחייו של אדם הוא יום חתונתו. אם היינו שואלים את הכלות המיועדות, הן ללא ספק היו ממקמות את שמלת הכלה כמרכיב החשוב ביותר באותו היום. בעקבות המלצות רבות של כלות טריות שהגיעו אל חברי המערכת, מערכת המומחים יצאה לבדוק את הסטודיו לשמלות כלה בירושלים: ‏Myra - מירה שמלות כלה‏.

מירה למדה את אומנות העיצוב בפריז, בירת האופנה העולמית, והיא מעמידה לרשות לקוחותיה למעלה מ- 20 שנות ניסיון.

ניתן לראות את הסטייל הצרפתי והאירופאי של עולם התפירה העילית בדגמי השמלות המעוצבות בקפידה של מירה. כל השמלות בסטודיו מעוצבות בעיצוב אישי, בסגנון ייחודי ומלא בסטייל, שיגרום למבטים של כל אורחי החתונה שלכן להינעץ.

הקו אשר מנחה את עבודותיה של מירה מתאפיין בהקפדה על שמלות מיוחדות עם רמת איכות וגימור גבוהה. בסטודיו של מירה ישנן שמלות להשכרה וגם כאלו המיועדות למכירה, לפי רצון הכלה. ישנו מגוון רחב של שמלות גם לנשים מהמגזר הדתי, המשלבות צניעות יחד עם שיק מיוחד.

בנוסף, בניגוד למעצבות שמלות כלה בשנים האחרונות, שמתמחרות את השמלות שלהן במחיר מופקע, השמלות בסטודיו של מירה נשכרות במחירים נוחים לכל כיס.

מירה שמלות כלה. יח"צ,
מירה שמלות כלה/יח"צ

בשיחה שניהלנו עם מירה, היא מגוללת בפנינו את הסיפור של הסטודיו "אני יוצרת מתוך אהבה ותשוקה, מבחינתו זו אומנות, לכן בחרתי לעסוק בתחום של שמלות הכלה, שעבור הכלות שלי לשמלה שאני מעצבת יש משמעות גדולה."

משיחות שערכנו עם הכלות הטריות שרכשו שמלה בסטודיו של מירה, עולה כי מעבר לשמלות המיוחדות ואיכותן, היחס האישי של מירה ללקוחותיה הוא אחד השיקולים המרכזיים שגרמו להן לבחור בה כמעצבת שמלת הכלה שלהן.

למירה חשוב לציין כי "אני מקבלת כל לקוחה בסטודיו ומשתדלת להעניק להן שירות אישי. צריך להבין שהן מתכוננות ליום המאושר בחיים שלהן ולכן עליי להקפיד על כל פרט ופרט על מנת שהן יהיו מרוצות ולכן אני משתדלת להיות זמינה עבורן ככל הניתן."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מירה שמלות כלה. יח"צ,
מירה שמלות כלה/יח"צ

מירה מוסיפה כי הביקורות שהיא מקבלת לאחר החתונה, כאשר הבנות מגיעות להחזיר את השמלות מרוממות את ליבה "אלו רגעי האושר הכי גדולים בעבודה שלי. כאשר אני יודעת שבאמצעות בגד שאני עיצבתי גרמתי לאושר עבור אנשים אחרים. זהו הסיפוק שלי."

כך למשל מספרת זוהר, שהרגישה מיוחדת במינה ביום חתונתה "אצל מירה מצאתי שילוב מדהים בין כמות גדולה מאד של שמלות כלה מהן ניתן לבחור, לבין מחיר נמוך יחסית לממוצע בשוק, לבין מירה עצמה - שכל כך נעים לעבוד איתה. היא הייתה פתוחה לכל מה שביקשתי. לבסוף השמלה יצאה מהממת, והרגשתי בה מאד טוב ביום החתונה".

בנוסף לשמלות כלה, מירה מעצבת גם שמלות ערב מיוחדות במינן, השומרות על הקו העיצובי המנחה של הסטודיו, מלא בשיק ובסגנון אירופאי.

Myra - מירה שמלות כלה

רב צעיר 9, קריית משה, ירושלים

לפרטים 052-8786607

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מירה שמלות כלה, בשיתוף מירה שמלות כלה
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully