וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת של סוככים: פתרונות הצללה למרפסת ולגינה

בשיתוף סככות גל וקשת, בשיתוף סככות גל וקשת

20.5.2020 / 16:03

רגע לפני הקיץ, כשהשמש הישראלית קופחת על ראשנו, חשוב להקפיד על הגנה מרבית מפניה גם בחצר ביתנו או במרפסת על ידי שימוש בשיטות הצללות שונות שיהוו פתרון הולם להגנה מפני השמש

סוככים גל וקשת. יח"צ,
סככות גל וקשת/יח"צ

כיום, ישנו מגוון רחב של פתרונות הצללה לגינה, כאשר כל שנותר לכם הוא רק לבחור את ההעדפה שלכם. עם זאת, מומלץ להיעזר בחברה עתירת ניסיון שמספקת שרותי הצללה מקצועיים. הכירו את ''סככות גל וקשת", חברה הפועלת מזה 20 שנה ומעניקה מבחר מוצרי הצללה וסוככים בהתאם לדרישה ולצורך, מגוון פתרונות הצללה לבית, לעסק ולמרפסת.

לרשות "סככות גל וקשת" עשרות שנים של ניסיון בתחום, והיא מתמחה בכל תהליך התכנון והעיצוב של סוגי הסוככים. זוהר, מייסד החברה, מספר על הקמתה "החברה קמה לפני כ20 שנה, לאחר שעבדתי מספר שנים בחברות שונות בתחום ההצללה, צברתי ניסיון רב, וכאשר הרגשתי שאני רוצה להתפתח ולהעניק ללקוחות שירות אישי יותר, החלטתי לפתוח עסק עצמאי. העבודה הזו לא מתאימה לכל אחד, מדובר בעבודה שכרוכה בסיכון מסוים בגלל הגובה, אך אני אוהב את העבודה עם הלקוחות וליצור עבורם פתרון הצללה שיעניק להם חווית ישיבה מהנה בגינה או במרפסת."

זוהר מסביר כי ישנן כמה אפשרויות לסוכך עבור הגינה או המרפסת שלנו "הסוכך הנפוץ ביותר להצללת מרפסות הוא סוכך הזרועות. סוכך זה מעניק הגנה מפני השמש אך לא עמיד בפני רוחות ובפני חדירת גשמים, לשם כך נועד סוכך מרקיזה. המרקיזה היא סוכך בעל צורת רבע עיגול, ומשמשת להצללה, פרטיות ואיטום, ובכך יוצרת מחיצה בינינו לבין השכנים והדיירים מסביב. המרקיזה עמידה בפני רוחות וגשמים, וכמובן מגנה מפני השמש."

סוככים גל וקשת. יח"צ,
סככות גל וקשת/יח"צ

תהליך התאמת הסוכך המתאים לגינתכם או למרפסת שלכם מתחיל כבר בשיחת הייעוץ עם זוהר, לאחריה הוא מציע תכנית עבודה בהתאם לצרכים ולרצונות של הלקוחות, ולאחר אישורה מתבצעת התקנה של הסוכך בצורה מקצועית ובטיחותית.

זוהר מספר כי השירות הוא אבן הפינה בחברת ''סוככים גל וקשת" "מבחינתי, אני עושה הכול על מנת שהלקוחות שלי יהיו מרוצים. גם אם זה אומר לפרק הכול מחדש ולייצר עבורו פתרון בדמות סוכך חדש ומתאים יותר, אני עושה את זה. בסופו של דבר, אני משרת לקוחות ולא מוכר מוצרים. לכן חשוב לי מאוד שהתוצאה הסופית תהיה מתאימה ללקוח, ומעל לכל בטיחותית."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סוככים גל וקשת. יח"צ,
סככות גל וקשת/יח"צ

דבריו של זוהר מקבלים תוקף מהמלצות לקוחות רבים ברחבי הרשת, שמספרים על השירות האדיב ועל המקצועיות שלו, כך למשל כותב אביעד, שקיבל שירות של התקנת מרקיזה מ"סוככים גל וקשת'': "הכל היה מושלם הוא בחור מצוין. היינו מרוצים מהכל, ממש החזיר לנו את האמון בבעלי מקצוע. זוהר הוא אחד שאפשר לסמוך עליו במאה אחוז גם מבחינת המחיר וגם מבחינת המקצועיות. עשה את הכל ברוגע ובכיף, לא התלונן על העבודה הפיזית, עשה את הכל בצורה נעימה. העבודה עצמה הייתה לא פשוטה, מרקיזה גדולה והוא עשה הכל במידות המדויקות ובצורה מושלמת."

סוככים חייבים להיות שימושיים, עמידים ולא פחות חשוב מכך - מעוצבים. משום כך יש לבחור בחברת סוככים מקצועית ובעלת ניסיון ומוניטין, מערכת המומחים ממליצה על ''סוככים גל וקשת''.

לפרטים והזמנות 0522555557

לאתר ''סוככים גל וקשת''

לדף הפייסבוק

בשיתוף סככות גל וקשת, בשיתוף סככות גל וקשת
  • עוד באותו נושא:
  • הצללה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully