וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט החדשני של עולם החתונות בישראל

בשיתוף דין חזן

20.5.2020 / 14:57

דין חזן ולואיס סלאזר משכירים דירות דרך אייר ב.נ.ב - אבל לא לאירוח. בדירות אלה תוכלו לערוך מסיבות, להתארגן לחתונה או לאכול ארוחת שף

דין חזן. יח"צ,
דירה של דין חזן/יח"צ

עולם התיירות ספג מכה אנושה בעקבות משבר הקורונה והדברים נכונים גם לנישה שתפסה תאוצה בשנים האחרונות, אייר בי אנד בי, זו המציעה אפשרויות לינה מגוונות באווירה מקומית בכל מקום בעולם.

דווקא בימי המשבר הללו לעורך מערכת "המומחים" הגיעה שמועה על מי שידע עוד קודם לכן לנצל בצורה שונה את עולם ה"אייר בי אנד בי", כשלא הסתמך רק על השכרת דירות למטרות לינה, אלא הפך הדירות למפגשי בילוי וחגיגה אחת גדולה כמו התארגנות כלה, ארוחות שף, חופשה קצרה בתל אביב, צילומי פרסומות או סרטים ועוד, מדובר בדין חזן מתל אביב ביחד עם בן זוגו לחיים, לואיס סלאזר.

דין חזן. יח"צ,
דירה של דין חזן/יח"צ

אחד המפיקים חברי המערכת יצא לפגוש את דין ושמע ממנו על דירות נופש ואירועים מעולם אחר.

דין חזן בן 35 חי ונושם במשך שנים ארוכות את עולם האירוח כשעשה זאת במספר ורסיות שונות, קודם לכן ניהל ברים ומסעדות ולפני שנתיים ביחד עם לואיס סלאזר החליט להשתלט על מספר לוקיישנים מרכזיים בעיר תל אביב ועשו להם הסבה אשר מתאימה לעולם החתונות במיוחד ושאר אירועים ומסיבות, על כך דין סיפר: "תמיד ניסיתי לחשוב כיצד להביא מוצר שונה מאחרים, לא אני המצאתי את אייר בי אנד בי ולהשכיר דירות לתיירים כאלה ואחרים כולם יכולים. בסופו של דבר הבנתי שאפשר וכדאי להפוך דירה מרהיבה במרכז תל אביב עבור מסיבה או הכנה לקראת חתונה, כי מדובר בתחליף מעולה להתארגנות במלונות, שרובם באיזור הים המאוד פקוק בשעות העזיבה לאולמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דין חזן. יח"צ,
דירה של דין חזן/יח"צ

"הקו השונה הזה תפס כמו אש בשדה קוצים וכיום קהל הלקוחות הגדול שלנו אלו הם זוגות שעומדים להתחתן, כשאנחנו מארחים אותם למסיבת רווקות או רווקים, לערב החתונה וביום שבו הכלה מתכוננת ליום הגדול בחייה, כשכל ההכנות נעשות מהדירה ואנחנו דואגים ליישם כל בקשה".

השירות שדין מציע הופך את היום המלחיץ מאוד הזה להרבה יותר נוח ונעים כאשר משמש כהתחלה מדהימה ליום החשוב ביותר בחיים.

דין חזן. יח"צ,
דין חזן ולואיס סלאזר/יח"צ

בין יתר הנכסים שדין ולואיס מנהלים בתל אביב אפשר למצוא מספר דירות במגדל מידטאון בקומות 40-45, אחת בצומת דרכים של רחובות בוגרשוב וקינג ג'ורג' ובמקומות נוספים.

חוות הדעת השונות באתר "אייר בי אנד בי" של לקוחות אשר השתמשו בשירות של דין לואיס לא משאירות מקום לספק, מדובר בצוות מקצוענים שלא מחפפים בפינות אלא מעניקים שירות מקצועי ואדיב החל מהפגישה הראשונה ועד גמר האירוע.

"הכל מגיע מאהבה" סיפר לי דין והוסיף, למדתי אירוח מושלם מהו כשטיילתי למזרח, בעיקר כשהייתי מתאכסן מלונות יוקרה למשך מספר ימים רק כדי להרגיש את האירוח המיוחד.

"שם נדהמתי לגלות על הפער של הבנת צרכי הלקוח והרצון לעניק מכל עבר כפי שנעשה במזרח לבין תרבות האירוח החפיפניקית שיש בארץ, מבחינתי שמתי לי למטרה לשנות את הדפוס הזה".

דין חזן. יח"צ,
דירה של דין חזן/יח"צ

השירות האישי שדין ולואיס מעניקים כולל ליווי של בעלי השמחה החל מצורך של עיצוב הדירה בהתאם לסוג המסיבה או אירוע, זה כולל בתוכו רכישת אלכוהול, כיבוד ואפילו סידורי פרחים ובלונים והיופי האמיתי בשירות שדין ולואיס מציעים הוא שכל לקוח/ה יכול לבנות ביחד איתם את האירוע שלו לפי השגעונות והרצונות שלו, השמיים הם הגבול.

בנוסף השניים משתפים פעולה עם מספר בעלי מקצוע שונים כמו שף פרטי לאירועים יוקרתיים, מאפרות וצלמים או נהג לימוזינה שצריך לאסוף זוג שמתחתן אל אולם האירועים.

שאלתי את דין מה היעד הבא, הוא סיפר: "אני רוצה שנתפתח לכיוון של אירוח ביתי כפי שעושים בקובה ועל כך יכולים להעיד אלפי ישראלים שביקרו במדינה המיוחדת הזו, להביא את החמימות אבל עם דגש יוקרתי כיאה למדינה מערבית".

אם גם אתם מבקשים לערוך מסיבת רווקים או רווקות, שוברים את הראש היכן להתאכסן ולהתארגן לקראת יום החתונה המרגש, אם חוגגים יום הולדת וכל אירוע משמח אחר ורוצים לשמוח בצורה ייחודית בעיר הגדולה תל אביב, כדאי לכם לפנות לדין ולואיס, הצמד שמצעיד את עולם ה"אייר בי אנד בי" כפי שלא הכרתם קודם לכן.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון: 054-776-3355

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

לעמוד המלון בגוגל

  • עוד באותו נושא:
  • אייר ב.נ.ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully