וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי - העולם הדיגיטלי של העסק שלך

בשיתוף wisecard, בשיתוף wisecard

20.5.2020 / 11:41

במשך שנים ארוכות כרטיסי ביקור היו בעלי מראה אחיד יחסית, ולא עברו את תהליכי הפיתוח הטכנולוגי כמו אמצעי שיווק ופרסום אחרים. היום, כל זה השתנה. כרטיס WISECARD הופך את עולם כרטיסי הביקור לאמצעי תקשורת המחבר את העסק שלכם עם הלקוח בצורה הדוקה בהרבה מהעבר

wisecard. יח"צ,
wisecard/יח"צ

להעביר את העסק לעידן הדיגיטלי

העסקים בעולם עומדים בפני אתגר עצום, אשר עסק אשר לא יעמוד בו יחדל מלהתקיים, תהליך הדיגיטציה. כדי להתמודד בעולם המודרני, כל בעל עסק ומנהל חייב לעשות מאמצים לנצל את כלל הטכנולוגיה הזמינה, אחרת הוא יהיה בעמדת נחיתות מול המתחרים שלו. העברת העסק לעידן הדיגיטלי דורשת לעיתים גם הקרבה וויתור על שיטות והרגלים ישנים לטובת חדשים. עם זאת, ולמרות הקשיים, מדובר בהכרח. כרטיסי ביקור דיגיטליים WISECARD הם בדיוק דוגמה לשינוי כזה. כולם רגילים ומכירים את כרטיס הביקור הסטנדרטי המודפס, אשר מכיל לא הרבה יותר מאשר שם העסק או המנהל, ופרטי התקשרות. תפקיד הכרטיס הוא למעשה להיות הזמנה ליצירת קשר עבור לקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים. להשאיר משימה כל כך חשובה בידי כרטיס ניר בעידן המודרני היא טעות חמורה. הכרטיס של WISECARD הופך לחלוטין את התמונה. הוא מאפשר למנהל העסק לכלול בכרטיס הביקור מגוון עצום של פיצ'רים, ולמעשה להפוך אותו לדרך התקשרות דו צדדית עם הלקוח.

אחד הפיצ'רים המיוחדים בכרטיס הדיגיטלי של WISEהוא ללא ספק מודול חתימה דיגיטלית מהנייד ישירות מהכרטיס ביקור שלכם, המאפשר ללקוחות לקבל ממסכם טפסים לחתימה בהודעת וואטסאפ / מייל או באמצעות כניסה לכרטיס הביקור.

הכרטיס פועל במגוון פלטפורמות תקשורת

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שיש לחשוב עליהם כאשר בוחנים פתרון דיגיטלי ליצירת קשר עם הלקוח, נוגע לאופן ההפצה שלו. חלק מהפתרונות הטכנולוגיים המבוססים על אפליקציות, מפותחים על ידי חברות המפעילות אפליקציות תקשורת, ולכן יעדיפו שהאפליקציה החדשה תפעל רק בפלטפורמה שלהן. הכרטיס של WISECARD עובד בצורה שונה. מדובר בכרטיס ביקור חדשני, אשר ניתן להפיץ אותו דרך כמות אדירה של אפליקציות, כמו פייסבוק, וואטסאפ ועוד. מעבר לכך, הכרטיס מאפשר ללקוח ליצור קשר ישיר עם העסק דרך הקישור המופיע על הכרטיס, ודרך כל אחת מהאפליקציות הללו. הכול בשביל למקסם את נוחות הלקוח, ולעודד אותו ליצור קשר.

שימוש בכרטיס כקישור דו צדדי אל הלקוח

כרטיס ביקור ישן, שם דגש רק על יצירת קשר ראשוני עם העסק, ולמעשה לא אפשר ביצוע פעולות אחרות. מפתחי כרטיס WISECARD שאפו לשבור את התבנית הזאת עם הפלטפורמה החדשה. מדוע להסתפק אך ורק ביצירת קשר ראשוני, כאשר עם אפליקציה כזו אפשר לעשות כל כך הרבה יותר? לכן, כרטיס WISECARD פותח כדי לתת מענה לצרכים רבים נוספים, מעבר ליצירת הקשר הראשוני. ניתן באמצעות הכרטיס לבצע פעולות שונות, על פי רצון בעל העסק. אחת מהפעולות היא למעשה החתמה על חוזים דרך האפליקציה, בלי שללקוח יהיה צורך להתעסק עם הדפסת טפסים, שליחה שלהם וכיוצא בזה. ניתן למעשה לייצר חתימה דיגיטלית בכרטיס הביקור, אשר תאפשר ללקוח ולעסק לסגור עסקאות שונות. המערכת נמצאה שימושית במגוון עצום של תחומים, וביניהם תחום תיווך הנדל"ן, תחום בו חתימה מהירה על עסקאות, וקשר שוטף של המתווך עם הלקוחות הם חיוניים להצלחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לא לוותר על מראה מעוצב ומוקפד

עבור חלק ממנהלי העסקים המנסים להעביר את העסק שלהם לעידן הדיגיטלי, דברים כמו השקעה בעיצוב מוקפד נתפסים כשייכים לימים עברו. מדובר בטעות נפוצה. כרטיס הביקור החכם WISECARD, הוא כרטיס אשר עושה הכול כדי להיות בקדמת הבמה מבחינה טכנולוגית, אבל לא שוכח את היתרונות של עיצוב מוקפד. אם תבחרו לפתוח כרטיס ביקור חכם, תוכלו לקבל שיירות עיצובי מקצועי לחלוטין, אשר יעניק לכרטיס האישי של העסק שלכם מראה אישי ומזמין במיוחד. המראה הייחודי יגרום ללקוחות להרגיש שהם עדיין עושים עסקים עם בני אדם עליהם הם סומכים, ולא עם אפליקציה אשר הם לא יודעים מי עומד מאחוריה. הכרטיס עצמו גם מאפשר לכם כמנהלים לקבל שירות תמיכה מהיר, והקמה יעילה על ידי צוות קריאטיבי מיומן ומנוסה, אשר יהפכו את חווית הלקוח שלכם לחסרת תחרות. בסופו של דבר, כרטיס ביקור חכם יאפשר לכם להגיע אל הלקוחות, וליצור איתם קשר, אבל עם הזמן הוא יהפוך להיות גם חלק מהותי מהפעילות השוטפת שלכם.

בשיתוף wisecard, בשיתוף wisecard
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully