וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת למספרים לדבר

בשיתוף מיטל אברמוביץ-פכטר, בשיתוף מיטל אברמוביץ-פכטר

20.5.2020 / 10:59

אחרי כ-15 שנה בתעשיית ההיי טק החליטה מיטל אברמוביץ-פכטר לשנות כיוון והתחילה לסייע לאנשים באמצעות נומרולוגיה

מיטל אברמוביץ-פכטר. יח"צ,
מיטל אברמוביץ-פכטר/יח"צ

משבר הקורונה, עושה רושם, אט אט בדרך לצאת מחיינו, אך בתקופה זו של אי ודאות והמון מחשבות, רבים מאתנו מתמודדים עם חששות כבדים וחוסר יכולת לקבל את ההחלטות הנכונות. צוות המומחים שלנו חיפש ומצא בדיוק בשבילכם את האחת שתסייע לכם להיחלץ מהסבך ועשויה לשנות את צורת המחשבה ודרך הפעולה שלכם באופן מידי.

מדובר במיטל אברמוביץ-פכטר, נומרולוגית המתמחה בניתוח ושינוי דפוסי חשיבה והתנהגות, המחלקת את זמנה בין הקליניקה הפרטית באזור השרון שם היא פוגשת לקוחות באופן אישי ובין היותה מרצה מבוקשת המעבירה הרצאות, כנסים, ערבי חברה ואירועים פרטיים.

מיטל משתמשת בנומרולוגיה ככלי לחקר והבנת תכונות אישיות, מולדות ונרכשות של האדם היושב מולה במטרה להכיר ולהבין טוב יותר את אופיו, דרך התנהלותו וצרכיו היחודיים לו. מניסיונה האישי ומהצלחות הייעוץ ללקוחות רבים שפגשה, היא רואה היום בנומרולוגיה כמגדלור המאיר לאדם את הדרך להגשמת הייעוד והפוטנציאל האישי הטמונים בו בכל תחומי החיים: זוגיות, תעסוקה/הכוונה מקצועית, עסקים ושותפויות, הזדמנויות, מעברים ושינויים, הורות, יחסים וקשרים אישיים ועוד. בנוסף לפגישות אבחון וייעוץ פרטניות אצלה בקליניקה, מעבירה מיטל גם הרצאות וסדנאות לארגונים וחברות או ללקוחות פרטיים המבקשים לקיים אצלם מפגש חברתי חווייתי במהלכו ייחשפו לנפלאות השיטה.

בשיחה שערכנו עם מיטל הופתענו לגלות כי לנומרולוגיה הגיעה במקרה תוך חיפוש אישי וניסיון למצוא תשובות לשאלות רבות שהטרידו אותה: "לאחר כ-15 שנים בהם שימשתי במספר תפקידים בתעשיית ההייטק הרגשתי שאני חייבת לחולל שינוי בחיי. במהלך החיפוש האישי נחשפתי לנומרולוגיה, שיטה המאפשרת לכל אדם לדייק את בחירותיו מתוך התחברות והבנה מעמיקים של מבנה אישיותו וצרכיו. ההיגיון והפשטות משכו אותי פנימה והבנתי שאני רוצה ללמוד ולהעמיק את הידע וההבנה שלי בשיטה בכדי שאוכל להעביר את הקסם הנפלא הזה הלאה".

ולאלו שלא מכירים, מהי בעצם הנומרולוגיה?

"הנומרולוגיה היא שיטה לוגית מתמטית עתיקה, המייחסת למספרים והאותיות המרכיבים את שמנו ותאריך לידתנו, משמעות מיסטית, וטוענת שמאחורי כל מספר יש אנרגיה מסוימת אותה הוא מייצג. לא סתם נולדנו ביום שנולדנו, ולא סתם נקראנו בשם שנקראנו".

מיטל אברמוביץ-פכטר. יח"צ,
מיטל אברמוביץ-פכטר/יח"צ

איך זה למעשה עובד בפגישה אישית?

"מתאמים פגישה אישית (אפשר גם בטלפון/סקייפ/זום) ומעבירים אלי את כל הנתונים החשובים טרם הפגישה (תאריכי לידה, שמות וכד'). במהלך הפגישה אני מציגה את האבחון הנומרולוגי תוך שימת דגש על תכונות אופי מולדות ונרכשות, חוזקות וחולשות, אזורי הנוחות ומהצד השני אזורי הקושי ונותנת יעוץ והכוונה פרקטיים עם דרכי פעולה לביצוע בכדי לחולל את השינוי המבוקש''.

מיטל אברמוביץ-פכטר. יח"צ,
מיטל אברמוביץ-פכטר/יח"צ

מה הערך המוסף שאת מביאה ללקוח?

"אני מביאה איתי 'ארגז כלים' עשיר ומגוון המבוסס על השכלה אקדמית וניסיון אישי ומקצועי, שנצברו במהלך שנים רבות של עשייה ברוכה. כיועצת ומלווה אישית להעצמה והשגת יעדים, והעצמה נשית בפרט אני מרגישה זכות גדולה לסייע בצמתים קריטיים בחייהם של אנשים. לעיתים הטריגר זו נקודת משבר ובלבול ולעיתים זו פשוט העת לשינוי המתבקש - כל אחד בתחומו ובזמנו הוא".

עופרי, מקיבוץ רמת הכובש, שזכתה לשירותיה של מיטל סיפרה: "סיימנו לאחרונה ערב גיבוש של צוותי הגיל הרך ברמת הכובש. הזמנתי את מיטל אברמוביץ והיה פשוט נפלא, זורם, מצחיק, מרתק, פתוח ובטוח. מיטל העבירה סדנה מרתקת ואינטימית בנושא הצופן הנומרולוגי כבסיס להעצמה והתפתחות אישית. בסיום הסדנה כל משתתפת יצאה עם תובנה אישית ומעשירה לגביה. בסדנאות שמיטל מעבירה נוצר חיבור אישי בין המשתתפות ויש תחושת 'ביחד' ואנרגיה מיוחדת באוויר''.

בנימה אישית, חשבנו שהמלצה זו הכרחית לכל מי שחושב שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. התחושה הנעימה והטובה יחד עם המקצועיות והניסיון הרב שמיטל מביאה עמה בהחלט ראויים להמלצתנו.

מספר טלפון: 0548004968

דף הפייסבוק העסקי

אתר

המלצה מתוך "המומלצים של אורית"

בשיתוף מיטל אברמוביץ-פכטר, בשיתוף מיטל אברמוביץ-פכטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully