וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הפרחים שהיא קסם החיים

בשיתוף פרחים לבנים, בשיתוף פרחים לבנים

20.5.2020 / 9:14

כבר במשך 30 שנה שבצומת בר אילן בירושלים פועלת לה חנות שהפכה לגן עדן לאוהבי הפרחים, "פרחים לבנים"

פרחים לבנים. יח"צ,
פרחים לבנים/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות באתרי האינטרנט השונים מדרגים את החנות "פרחים לבנים" במקומות הראשונים, בזכות השירות האדיב, מגוון של פרחים מרהיבים וצמחי נוי ובזכות השירות והיחס האישי. קפצנו גם אנחנו לחנות "פרחים לבנים" הוותיקה, חזרנו מוקסמים מהריחות והצבעים שהיא מפיצה.

"פרחים לבנים" היא חנות שאי אפשר לפספס, ממוקמת באחת הצמתים הכי מרכזיות בישראל, צומת בר אילן בעיר הבירה, ברחוב שמואל הנביא 99. לפני 20 שנה רכשה את החנות "פרחים לבנים" יעל יהושוע, קודם לכן היתה מנהלת חשבונות מצליחה, אך התשוקה והאהבה לצבעי הטבע המופלאים הובילו אותה לקבל החלטה, לעזוב את המשרד החונק ולנשום אוויר ירוק ומלבלב.

ביקשנו לשמוע מיעל על החוויות שצברה לאורך השנים, היא סיפרה לנו: "מאיפה מתחילים? לאורך השנים הגיעו אלי לא מעט זוגות ממש בדרך לחתונה שלהם כאשר ברגע האחרון גילו כי שכחו את זר הפרחים לכלה והענקתי להם שירות SOS. זרי הפרחים שלי הובילו להצעות נישואין, לקירוב לבבות בין זוגות רבים, קישטתי אולמות אירועים לכל חגיגה אפשרית, הכל מהכל".

פרחים לבנים. יח"צ,
פרחים לבנים/יח"צ

חוות הדעת באינטרנט פרגנו ל"פרחים לבנים" בצורה מרגשת, אחת הלקוחות בשם עמית כהן כתבה: "הזמנתי להורים שלי פרחים בחג פסח והזר הגיע מהמם ביחד שוקולדים איכותיים, שירות מעולה במחיר סביר בהחלט".

לקוחה נוספת בשם דורית נייס ציינה: "המחיר היה הכי זול מכל שאר המקומות, השירות היה אדיב וסופקה כמות פרחים יותר ממה שהובטח, בנדיבות רבה".

כאשר שהינו בחנות היינו קשובים לשיחות בין יעל לשאר לקוחות. חימם את הלב לראות כיצד יעל לא ממהרת למכור כל פרח או עציץ אלא ביקשה ללמוד לפרטי פרטים באיזה אירוע מדובר או מה המטרה כדי לנסות ולהתאים בדיוק את מה שנחוץ, על כך היא הסבירה לנו: "לא מעט לקוחות מגיעים אלי ומבקשים לרכוש סחלבים, מדובר בצמח מדהים ביופיו אבל, הוא לא זול ומעבר לזה חייבים לדעת כיצד לטפל ולהשקות אותו, אחרת תוך מספר שבועות הוא נובל לגמרי, לכן אני לא ממהרת למכור את הסחלבים לכל אחד, אלא רק למי שיודע כיצד לטפל בצמח הרגיש הזה, אחרת חבל על הכסף".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פרחים לבנים. יח"צ,
פרחים לבנים/יח"צ

לא פלא, איפה, כי לפי הנתונים שבידי יעל כ 70% מהלקוחות הם לקוחות חוזרים וקבועים של "פרחים לבנים" :"כן, הפכנו להיות למשפחה אחת גדולה, כי לאורך השנים אנו עוזרים ודואגים לשמח כל כך הרבה אנשים ברגעי השמחה שלהם ימי הולדת, אירוסין, לידות, חתונות ועוד. החנות שלנו כל כך מגוונת שיש בה הכל מהכל בלונים, שוקולדים דובונים וכל מה שצריך בכדי לשמח את לקוחותינו" סיפרה לנו יעל.

למי שאין באפשרותו להגיע לחנות ניתן להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט של "פרחים לבנים" בקלילות ביעילות ובמהירות. משלוחי הפרחים מבוצעים עד 4 שעות ממועד הזמנתם בכל יום רגיל.

לפני שנפרדנו שאלנו את יעל, מה הפרח האהוב ביותר עליך? היא חייכה וסיפרה: "אדמונית (paeoniaceae), פרח זה בעל תפרחת גדולה מאוד וריחו אינו דומה לשום פרח אחר הוא ייחודי קטיפתי ונעים. יש בו קסם מיוחד".

"פרחים לבנים", פנינת טבע אמיתית בלב העיר.

לפרטים והזמנות ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1-700-50-33-50

חנות און ליין

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף פרחים לבנים, בשיתוף פרחים לבנים
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully