וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים, אל תהיו עוד פראיירים, הגיע הזמן ליהנות ממים נקיים במיוחד

בשיתוף מים חיים, בשיתוף מים חיים

19.5.2020 / 16:14

מערכת מים חיים 8 מסננת את המים ומשחררת אותם מרעלים - כך נהנים גם ממים בריאים וטעימים - וגם מחיסכון כספי

מים חיים. יח"צ,
מים חיים/יח"צ

אם היו אומרים לכם שבזכות מכשיר אחד קטן שמתווסף לקו המים המרכזי שלכם תוכלו לחסוך אלפי שקלים לאורך שנים ועל הדרך ליהנות ממים נקיים במיוחד, האם הייתם קופצים על המציאה?

הכירו את "מים חיים 8", המכשיר שעושה בדיוק את זה! מדובר בפטנט ייחודי שאלפי בתי אב בישראל כבר נהנים ממנו. עיקרון הפעולה של המערכת הינו ייחודי והביא למהפכה אמיתית בתחום טיהור המים.

מדובר במערכת ביתית שמותקנת על הקו הראשי של ברז המים ליד שעון המים, בבניינים הישנים אפשר למצוא אותם בחצר הבניין ובבניינים החדשים בארון המים שנמצא בכל קומה.

הפעולה שנעשית בתוך המכשיר הינה פעולת סחרור, פעולה שמפרקת את המולקולות בתוך המים, משנה את סדר המולקולות, ומפרידה בין הכימיקלים והרעלים למינרלים שבמים (במקום הפילטרים) משנה אותם ומעבירה מים נקיים במיוחד. הסחרור מחזיר למים את החיות שהייתה חסרה להם (מים חיים) ומעשירה את המים באנרגיה גבוהה (תדר המים).

מים חיים. יח"צ,
מכשיר מים חיים 8 שהותקן בארה''ב/יח"צ

מי שהביא את המוצר לארץ לפני כ-12 שנה הוא חיים אברבוך, אב לארבעה ילדים וסבא לשישה נכדים ועל כך הוא סיפר: "לאורך השנים ייבאתי לארץ לא מעט מוצרים, אולם "מים חיים 8" מבחינתי מהווה את חוד החנית.

"במקור המערכת פותחה באוסטריה וכיום היא מיוצרת בארץ לאחר שביחד עם החברה האוסטרית הוספנו לה מספר מפרטים שיתאימו למים המקומיים".

תוככי המכשיר מורכב מאבני בזלת מהגולן וצנרת נחושת אמריקאית מגנטים מיוחדים המותאמים לגוף האדם. הצנרת עצמה נחשבת למוליכת מים מצויינת, ידוע כי גם בארה"ב כל צנרת המים עשוייה מנחושת, והיא בנויה כך שמאפשרת זרימה ונטורית, זרימה של היצרות והרחבה של זרם המים ממש כמו שעון חול.

ברגע שהמים עוברים מהחלק הרחב לצר, הם מסתחררים ומתערבלים 18 פעמים ומגיעים לכל הברזים בבית, ולטפטפות ולמערכת ההשקיה בגינה. אבן הבזלת מגיעה מעומק האדמה, היא מכילה ברזל ומינרלים רבים ואחת התכונות שלה שהיא ממגנטת ונחשבת מעולה לגוף האדם ולצמחייה.

למדנו כי בעזרת המכשיר המים נקיים וטעימים יותר, אך איפה בדיוק אנחנו חוסכים כסף? על כך חיים אברבוך הסביר: "השימוש במערכת אינו דורש החלפה של פילטרים או מסננים, זה כבר חיסכון כספי ראשון.

מעבר לזה, המערכת מונעת אבנית במכונת הכביסה, גם דודי שמש יכולים לעבוד במשך שנים ללא צורך בהחלפת גוף החימום חומרים שעולים לא מעט כסף. בזכות המים הנקיים ללא אבנית גם הקומקום נשאר נקי מאבנית וגם אין צורך לקנות מלח למדיח הכלים, כך שכלכלית העניין משתלם ביותר".

שוחחנו עם מספר לקוחות שונים שעל מערכת המים שלהם מורכב המכשיר, ישראלה גלס העידה: "לבת שלי היתה אקזמה על העור, ניסינו כל מיני משחות שפתרו את הבעיה לתקופה קצרה ואז שוב היא חזרה. שמנו לב שמיד לאחר שרכשנו את "מים חיים 8" הבעיה עברה כליל, העור שלה וגם של כל בני הבית הפסיק להיות יבשושי וגם לרכות שיער זה עשה פלאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מים חיים. יח"צ,
מים חיים/יח"צ

אדר העיד על הנס שקרה בבוסתן שלו: "מספר עצי פרי לא נתנו שנים רבות (18 שנה) פירות ולאחר התקנת המכשיר, היו עצים אלו מפוצצים בפירות גדולים וטעימים, ממש לא האמין אך זה מה שקרה".

דר' יעקב ללזרי, נטורופת במקצועו סיפר: "הדבר הכי חשוב בנטורפתיה זו תזונה והיא כוללת גם מים לשתייה, שהמים יהיו מלאים במינרלים וגם אנרגטיים, לכן במשך שנים חיפשתי מכשיר שיביא לשיפור באיכות המים שאני צורך, החלפתי מספר מערכות מים בבית וכיום בזכות "מים חיים 8" מצאתי את שחיפשתי".

עם הרכישה של מכשיר "מים חיים 8" מקבלים אחריות לעשר שנים, זמן אחריות שלא הולך ברגל ומעידה טוב יותר מכל דבר על האמונה באיכות המוצר.

הגיע הזמן לשתות מים נקיים ובריאים שעוזרים לנו לחסוך בהוצאות מיותרות.

אתר הבית של "מים חיים 8"

ליצירת קשר ניתן להתקשר למספר טלפון - 052-8636974

כתובת מייל: averbuch136@gmail.com

בשיתוף מים חיים, בשיתוף מים חיים
  • עוד באותו נושא:
  • מים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully