וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקנית המיתולוגית שסיפרה לנו על העתיד

בשיתוף סנא קומע, בשיתוף סנא קומע

19.5.2020 / 15:48

קריאה בקפה היא אמנות מיסטית עתיקה המאפשרת לעוסקים בה לחזות את העתיד של לקוחותיהם. זה אולי נשמע קצת מפחיד - אבל סנא קומע מראה שאין ממה לחשוש

סנא קמוע. יח"צ,
סנא קומע/יח"צ

אחד השירים הישראלים הכי נוסטלגיים ואהובים הוא השיר "קפה אצל ברטה", זה מספר על בחור צעיר שמגיע לקוראת בקפה כדי ללמוד ממנה על מה שמצפה לו בחיים. מדובר באמנות לכל דבר, מיסטית עתיקת יומין שמבוססת על מספר שיטות של חיזוי וניבוי העתיד כך שנוכל להיערך בהתאם להזדמנויות בדרך או מכשולים, אם דרך קריאה בקלפים או לפי שאריות של נוזל השחור של כוס קפה.

מי שעשתה לעצמה שם גדול בישראל כמיסטיקנית היא סנא קומע בת 56 מיפו. היא מארחת בביתה כבר למעלה מ 40 שנה נשים וגברים מכל המגזרים ועוזרת להם במה כדאי להם להתמקד כשהזדמנות ואושר מחכים בסביבה וכיצד להימנע מסכנה שאורבת להם בפינה.

מספרים כי מבקרים אצלה בתדירות רבה אנשי העסקים הנחשבים ביותר, פוליטיקאים בכירים, ספורטאים, דוגמניות ועוד. מפיקה חברת מערכת "המומחים" יצאה לשתות קפה אצל סנא, היא חזרה עמוסת חוויות ועם תובנות לאן פניה מועדות.

סנא קמוע. יח"צ,
סנא קומע/יח"צ

לפני שהגעתי אל סנא קומע התרוצצו במוחי לא מעט מחשבות וסטיגמות על מי שקוראים בקפה ומנבאים עתידות, היה נדמה לי כי מדובר באיזה עולם אפל, מפחיד ומסוכן אבל הספיקו לי שתי שניות להביט בעינייה של סנא ולקבל משב רוח מחמם בכל הגוף, סוג של שקט נפשי שהיא משרה על מי שמבקר אותה.

השאלה הראשונה שהפנתי אליה היתה, מה בדיוק את עושה, סנא חייכה ולי היא סיפרה: "אני מביטה אל תוך הנשמות ומנבאת את העתיד, זה התפקיד שאלוהים העניק לי בחיים".

תוך כדי שאני מסדרת לעצמי את המחשבות, תהיתי בלי קול, מי בעצם מגיע אל קוראת בקפה? וכמו קסם, סנא קראה את מחשבותיי ואמרה לי, "את לא הראשונה שחושבת בשקט אבל בעצם קולך הפנימי נשמע, את צריכה להבין, החיים המודרניים כפי שאנחנו מכירים אותם היום, הם מביאים עימם המון מעמסה כבדה על הנשמה, בעיות של כלכלה, דאגה לילדים, רצון למצוא בני זוג מתאימים, יש חוסר שקט נפשי לרבים, אפשר להגיד שאין אחד במדינה שלא טרוד במשך היממה, אני בסך הכל מנסה להחזיר את אותם האנשים אל המסלול הישר, לטפס אל דרך המלך מחדש".

למדתי כי לסנא יש מעריצים רבים וחלקם הגדול חוזר אליה שוב ושוב כאשר מגיעים לצומת דרכים ומבקשים לדעת לאיזה צד כדאי להם לפנות, את המתנה והזכות הזו סנא ירשה מסבתא כשגם היא היתה נוהגת לעזור לכל בני האדם.

את ההכרה שלה סנא קיבלה בזכות לקוחותיה לאורך השנים ולמרות שהיא אשה שקטה ונחבאת אל הכלים, אי אפשר היה לשמור בסוד את היכולת שלה לנבא את העתיד ולהכווין אנשים בדרכם בחיים, לכן כל הזמן מקבלת פניות מכל גופי התקשורת שמבקשים לשמוע מה בפיה, במיוחד לפני מערכות בחירות כשסנא חוזה את תוצאות המנדטים לכל מפלגה כבר שנים ארוכות.

לאחר כמה לגימות של משקה מר וטעים, סנא פתחה עבורי בקפה, נדהמתי ממש כשסיפרה לי פרטים אישיים מהעבר שלי, על משפחתי, לרגעים צמרמורת של ממש אחזה בי כשהיה מדובר בכמה דברים שאף אחד מלבדי לא יכול היה לגלות, אבל סנא עשתה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סנא קמוע. יח"צ,
סנא קומע/יח"צ

היא אחזה בידי והרגיעה אותי, "זה בסדר" אמרה והוסיפה, "העתיד שלך חיובי, את עומדת לחוות אושר אמיתי שלו את מחכה כבר מספר שנים", חתונה שאלתי בקול רם? סנא לא הוסיפה הרבה מעבר ל"את תראי" וקרצה לי.

היתה לי חוויה מטלטת ונעימה בה פגשתי אשה קוסמית של ממש, סנא קומע, האם אמצא לי בעל בקרוב? אני מבטיחה לעדכן אם כן.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף סנא קומע, בשיתוף סנא קומע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully