וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המיוחדת לליבם של ילדים - הפעלות לילדים להעצמה אישית

בשיתוף בית הבמבוק, בשיתוף בית הבמבוק

19.5.2020 / 15:07

פעילויות מיוחדות לילדים הכוללות יצירה בעץ ובמבוק ופונות אליהם בגובה העיניים יסייעו בהענכת כלים לילדים הצעירים להמשך החיים

בית הבמבוק. יח"צ,
בית הבמבוק/יח"צ

כל אחד מאתנו רוצה להעניק לילדיו את סל הכישורים הרחב ביותר. בין תהליכי חינוך פורמלי, יש עוד אינספור טכניקות שונות לאפשר לילדים לצבור ידע, כלים ויכולות, שילוו אותם במהלך חייהם כאנשים בוגרים. ועל כן, אין זה מפתיע לגלות כי כיום יותר ויותר בעלי מקצוע מתחומי עיסוק שונים, רוצים להפיק סדנאות מיוחדות לילדים, כמו סדנאות יצירה בעץ ובבמבוק מבית חברת "בית הבמבוק".

סדנאות לילדים הוא שם כולל למגוון עשיר מאוד של אירועים חווייתיים, שבהם הילדים רוכשים כלים מיוחדים במינם. לעיתים רבות מאוד, עצם הפנייה לילדים צעירים, מנקודת מבט משוחררת ולא פדגוגית, היא זו אשר מאפשרת לרתום את הילדים לתהליך למידה שבו הם יהיו, ולו לרגע אחד, אחראים על יצירה מקורית ומיוחדת. ולכן, השאיפה של אנשי חינוך והורים היא להשקיע ולהזמין לילדים הפעלות מיוחדות במינן, פורצות דרך ולא שגרתיות.

הפעלות לילדים - אירועים מעשירים לכל גיל

האפשרויות בעולם החינוך הבלתי פורמלי הן כמעט בלתי מוגבלות, במיוחד לאור התגובות החיוביות שעלות מתוך הפעילויות השונות אותן עוברים הילדים. על כן, קל מאוד למצוא הפעלות לילדים אשר מושפעות מעולמות היצירה והמשחקים, אך מביאות אלמנטים מקצועיים מאוד, לחיבורים חברתיים ואישיים של הילדים. למשל, אם אתם רוצים להזמין פעילויות לקייטנה או לאירועי הקיץ במרכז הקהילתי הקרוב, המחשבה על סדנאות יצירה של כלי נגינה מבמבוק יכולה להיות כל כך יוצאת דופן, עד כדי תגובות נלהבות מקהל ההורים. לרוב לא מדובר על אירועים מוכרים לילדים ולהורים, ולכן, הם ישמחו להשתתף בפעילויות אלו ולהביא את הכישורים שלהם לידי ביטוי בסדנא מקצועית.

חוויה בלתי נשכחת - עם תוצר אישי מיוחד

כמו כן, אם אתם רוצים לסייע לילדים לפתח כישורים מוטוריים ולעודד אותם לחשוב יצירתית ובשיתוף פעולה, אתם יכולים לפנות לסדנאות מקצועיות בתחום הבנייה. לדוגמה, הזמנת סדנת עץ לילדים בה הם יצרו בצורה בטיחותית ותחת הדרכה והכשרה, כלי נגינה, פעמוני רוח, רפסודות מבמבוק עששיות ועוד, אשר ישמשו אותם ביום יום ויהיה להם לזיכרון מושלם מן האירוע. חברת "בית הבמבוק" היא חברה מקצועית להפקה של סדנאות מיוחדות ושונות לילדים. אנו מאפשרים לכל גוף, פרטי או ציבורי, למצוא את סדנאות ההעשרה החווייתיות והייחודיות ביותר, לקבוצות הגיל השונות. זאת, מתוך רצון לחבר את הילדים לעשייה ולטבע, לעודד אותם לנצל את כל סל הכישורים שלהם - וליהנות יחד בפעילות בלתי נשכחת.

לפרטים נוספים על פעילויות לקייטנה ועוד, צרו קשר בטלפון: 052-2720137

בשיתוף בית הבמבוק, בשיתוף בית הבמבוק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully