וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסור וקידוח בטון: ככה עושים את זה המקצוענים - שחר צדיק

בשיתוף שחר צדיק - חברת ניסור בטון, בשיתוף שחר צדיק - חברת ניסור בטון

19.5.2020 / 14:35

שיפוצים הם תהליך מסובך ומלכלך וכאשר מדברים על עבודות ניסור וקידוח בטון המצב אפילו יותר מסובך. הכירו את החברה שעושה זאת נכון

שחר צדיק ניסור בטון. יח"צ,
ניסור וקידוח בבטון בקיר לצורך פתיחת פתח בקיר, בפרויקט זה בוצע גם קידוח ע"י מקדח יהלום וגם במסור יהלום/יח"צ

כשמדברים על עבודות ניסור בטון, באותו המשפט גם חובה להזכיר את המורכבות הקיימת בעבודות אלו. בכדי להבין את התחום הזה יותר לעומקו, ריכזנו מספר שאלות עבור מקצוענים בתחום של ניסור וקידוח בטון, שחר צדיק - חברת עבודות בטון עם וותק של למעלה מ-30 שנים.

בין אם בעבר יצא לכם לשפץ את הבית, או שמא ייצא לכם בעתיד, עבודות בטון עשויות להיות חלק מהתהליך. אין ספק, התהליך של שיפוץ בתים מורכב כשלעצמו, אז על אחת כמה וכמה כשמוסיפים למשוואה עבודות מורכבות כמו ניסור בטון. בעוד שקירות גבס ניתנים להריסה די בקלות בדרך כלל, ההריסה או הקידוח והניסור של קירות בטון יהיו מורכבים הרבה יותר.

קידוח וניסור בטון בעזרת מקצועני עבודות בטון

מעבר למורכבות שבמלאכה הזו של ניסור בטון, אין ספק שגם מדובר בסוג שיפוץ מאוד מלכלך ומאובק. כמו שאתם בטח כבר מבינים, העבודות האלו של ניסור בטון מצריכות התחשבות בכל מיני פרמטרים שונים. עניין אותנו לבדוק מה חושבים על כך המקצוענים בתחום, מה הטיפים שהם נותנים לנו עבור צליחת עבודות אלו ותהליכי שיפוץ שונים?

בנוסף לשאלות מעניינות אחרות שכבר נדון בהן, שאלנו את בעלי חברת שחר צדיק, גם לגבי העניין הזה של הלכלוך הרב המצטבר בזמן עבודות של ניסור בטון. קיבלנו תשובות בהחלט מפתיעות בנושא זה של צמצום הלכלוך והאבק במהלך ניסור בטון, שכבר נחלוק אתכם. קודם, בואו נכיר את חברת שחר צדיק, ונבין מה הוביל אותה עם השנים להיות החברה המובילה בארץ בתחום זה של קידוח וניסור בטון.

"מקצועיות נטולת פשרות של ניסור בטון - גם אם על חשבון פרנסה"

בשיחה טלפונית עם מר צדיק, בעלי חברת שחר צדיק - קידוח וניסור בטון, שאלנו אותו מה לדעתו הוביל את חברתו להיות החברה המובילה כיום בארץ בתחום זה של ניסור בטון. מר צדיק סיפר לנו כי לאורך כל התקופה וללא יוצא מן הכלל, החברה שמה תמיד דגש על נושא של מקצועיות בלתי מתפשרת, שירות ברמתו הגבוהה ביותר, אמינות ועמידה בלוחות הזמנים המוגדרים מראש. והוא מוסיף: "ההתייחסות לכל עבודה, ללא יוצא מהכלל, תמיד הייתה ותמיד תהיה לגופה ולא כראייה כוללת".

במהלך השנים ובדומה לחברות אחרות בתחום של ניסור בטון, גם חברת שחר צדיק התבקשה לבצע פרויקטים כאלו ואחרים במחירים מוזלים יותר ופחות. מר צדיק מספר לנו כי במקרים רבים, הוא העדיף לדחות פרויקטים מהסוג הזה, מאחר שהיה לו ברור כי לקיחת הפרויקט תבוא על חשבון התוצאה המוגמרת ושמה הטוב של החברה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחר צדיק ניסור בטון. יח"צ,
פירוק גשר בכביש 35 בשיתוף נתיבי ישראל בשיתוף חברת שחר צדיק - ניסור וקידוח בטון ביהלום/יח"צ

שאלנו את מר צדיק: לא עדיף להתפרנס בכל מקרה ולקחת כל עבודת ניסור בטון? תשובתו: "אנחנו ידועים כחברה אשר גובה מחיר לעבודה שהיא מתבקשת לבצע, ואנחנו לא נקבל עבודה שעשויה להוות עבורנו מכשול בהמשך הדרך". עוד הוא מוסיף: "אם צריך לבצע עבודה מורכבת, כמו למשל עבודות שביצענו עבור חיל הים, אז אנחנו יושבים ועושים תוכניות עבודה מסודרות וצוותים מקבלים תדרוכים ספציפיים ומסודרים לאותה העבודה".

בשורה התחתונה, מובן לחלוטין מדוע חברה כמו שחר צדיק נחשבת החברה המובילה כיום בישראל. מדובר במקצוענים שיודעים בדיוק מה הם עושים, לא מתפשרים על איכות עבודתם ומספקים את התוצאות בשטח.

שחר צדיק ניסור בטון. יח"צ,
שחר צדיק, מומחה בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום הקידוחים והצוות המקצועי והמנוסה שלו./יח"צ

טיפים בעולם של ניסור בטון: מה עושים עם כל הלכלוך הזה?

שחר צדיק היא חברה לניסור בטון, שאליה פונים גורמים שונים אשר מעוניינים לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום זה של ניסור בטון וניסור יהלום. כל הצוותים שהחברה מעסיקה עוברים הכשרות ובעלי ניסיון רב, אבל לא משנה עד כמה הצוותים יהיו מיומנים, חשוב לזכור כי ניסור בטון הוא מלאכה מאוד מלכלכת!

שאלנו את מר צדיק, בעלי חברת שחר צדיק: פינוי פסולת בניין מה עושים עם כל הלכלוך הזה בעת השיפוץ? תשובתו: "בעולם קידוח וניסור הבטון מתמודדים עם כמויות עצומות של אבק, לפעמים כמויות בלתי נסבלות. מעבר לכך שכל הצוותים שלנו ממוגנים ומצוידים בעת הצורך במסכות מתאימות, חשוב לבצע גם מספר פעולות פשוטות בכדי לצמצם את האבק והלכלוך במהלך העבודה של ניסור וקידוח בטון". עוד הוא אומר לנו כי "הפעולות האלו שאני כבר אסביר עליהם, יקלו מאוד גם על המתגוררים בבית כשהם יצטרכו לנקות את הדירה לאחר השיפוץ".

שחר צדיק ניסור בטון. יח"צ,
שחר צדיק - ניסור בטון/יח"צ

מסור להב יהלום: אפשר לצמצם את הלכלוך שהוא יוצר

על פי מומחים בעולם של קידוח וניסור בטון, מומלץ מאוד, עד כדי חובה להרטיב תמיד את להב מסור היהלום במים קרירים. מר צדיק, בעלי חברת שחר צדיק מסביר לנו: "מעבר לכך שזה יסייע לצמצם את האבק באופן משמעותי, הפעולה הזאת גם תקטין את הבלאי של מסור היהלום".

עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים, אתם יכולים לסמוך על חברת שחר צדיק שתיקח את פרויקט ניסור הבטון שלכם בידיים הכי מקצועיות. החברה עובדת בפריסה ארצית, ממטולה ועד אילת, מחזיקה סדר גודל של 4-5 צוותים שוטפים יומיומיים.

נכון ל-2020, החברה מחזיקה ברצפת ניסור של 1000 מ"ר. הזמן הוביל את חברת שחר צדיק להתעסק בעבודות מכל מיני סוגים, מה שבמקביל גרם לרכישת הציוד הכי טוב שקיים. לכן, השטח הוא כזה גדול.

כיום, החברה מחזיקה בצי של משאיות המסוגל להגיע אפילו לשטח אימונים מדברי של חיל האוויר, שם אין לא מים ולא חשמל. אם צריך לבצע שם עבודת ניסור בטון, חברת שחר צדיק כיום יודעת לעשות את זה בעזרת גנרטורים.

שחר צדיק - חברת עבודות בטון עם ותק של למעלה מ-30 שנים.

צריכים מקצועני ניסור בטון? מצאתם אותם, אפשר לסמן על זה V ענק.

בשיתוף שחר צדיק - חברת ניסור בטון, בשיתוף שחר צדיק - חברת ניסור בטון
  • עוד באותו נושא:
  • בטון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully