וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדיר המדביר": שירותי הדברה מתקדמים

בשיתוף כדיר המדביר, בשיתוף כדיר המדביר

19.5.2020 / 13:39

כדי לוודא שעבודת ההדברה נעשת ביעילות ובבטיחות כדאי לשכור חברת הדברות מקצועית ומנוסה

כדיר המדביר. יח"צ,
כדיר המדביר/יח"צ

בוא הקיץ גורם לכולנו לצאת למרחבים הפתוחים ושטופי השמש. מי שעוד מתעוררים בזמן זה, הם המזיקים בכל הגדלים, הסוגים והמינים. כולנו מרגישים את נוכחותם במידה כזו או אחרת. מידי עונה, המזיקים מתרבים במהירות מטרידים את מנוחתנו וכוללים יתושים, תיקנים, נמלים, צרעות ואפילו נחשים. המלחמה במזיקים דורשת לוחמה מכל הסוגים, קונבנציונאלית וביולוגית, ומי שתוכל לעזור לנו בכך באפקטיביות היא רק חברת הדברה מקצועית מוסמכת ומורשית.

כמו בהרבה ענפים אחרים ולאור הביקוש להדברות, קיימת תופעה מטרידה של אנשים שמציעים שירותי הדברה ללא ידע מקצועי וניסיון בתחום. הסכנה הטמונה בהדברה שלא נעשית מטעם חברת הדברה איכותית ומסודרת, עלולה להיות קטלנית, לעיתים אף יותר מנוכחות המזיקים.

אחת מהחברות המקצועיות והמנוסות בתחום ההדברה בישראל היא ''כדיר המדביר''. בשיחה שערכנו עם בעל החברה, איציק כדיר, הוא משתף אותנו בדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לגבי המדביר שאנו מעוניינים להזמין. "ראשית כל, הדבר החשוב ביותר הוא רישיון מדביר מתאים לסוג ההדברה הנדרשת, אם זה במבנים ואם זה בשטח פתוח מטעם המשרד להגנת הסביבה. כמו כן, לא כל מדביר מורשה לבצע את כל סוגי ההדברות, לדוגמה, איוד בגז כנגד סוגים מסוימים של מזיקי עץ ייכתב בפירוש ברישיון המדביר. לכן מומלץ לבדוק את סוג רישיונו של המדביר המוזמן בו מצוינים תנאי הרישיון. בשום מקרה לא מומלץ להזמין מדביר ללא רישיון. בנוסף, המדביר צריך להיות בעל ניסיון בתחום ההדברות ובעל ידע במגוון סוגי הדברות, כך שיתאימו למקום שברצונכם להדביר."

כדיר המדביר. יח"צ,
כדיר המדביר/יח"צ

חברת "כדיר המדביר" מתמחה מזה שנים רבות במתן שירותי הדברה למגזר הפרטי והעסקי במגוון אפשרויות התקשרות המותאמות ללקוח. החל מתשלום חד פעמי עבור שירות נקודתי ועד לתשלום חודשי קבוע המבטיח כדאיות מירבית לעסקים הנדרשים לתחזוקה שוטפת בתחום ההדברה, כגון מטבחים תעשייתיים. לרשות החברה שורה של מדבירים איכותיים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום.


לשאלתנו, מהם שירותי ההדברה המבוקשים ביותר הניתנים ע"י החברה במשך השנה, עונה איציק: "רוב שירותי ההדברה המבוקשים בימות הקיץ הינם הדברה נגד תיקנים, הדברה נגד נמלים, יתושים והדברת פשפש מיטה. מי שנדרשת במיוחד במשך כל ימות השנה היא הדברה נגד טרמיטים ולכידת או הדברת מכרסמים".

בחברה מספקים מענה לכל חלקי הארץ באמצעות מדבירים הנמצאים בפריסה ארצית. בכל קריאה נשלח נציג מיומן של החברה לבצע את ההדברה בבית הלקוח לאחר תשאול טלפוני הנועד לתת תמונת מצב למדביר על מהות הבעיה והיקפה. איציק מוסיף כי "הצוות האיכותי והמקצועי שלנו נבחן בקפידה על מנת לוודא את אפקטיביות ההדברה, בטיחותה ושביעות רצון של הלקוחות. כמו כן לרוב המזיקים שאנחנו מדבירים אנו נותנים אחריות של כשלושה עד שישה חודשים. כל אלה מבטיחים ששירותי ההדברה שלנו עומדים בסטנדרטים והנורמות האיכותיים שלנו."

בחברת כדיר המדביר מומחים במגוון סוגי הדברות בהתאם לאתר הרלוונטי: הדברה ביתית, הדברה מסחרית לעסקים ולחברות והדברה בשטחים פתוחים.

בהזמנת הדברה, המדביר מגיע ללקוח ומבצע תחילה ניטור לאיתור הבעיה. לאחר בדיקת סימני נגיעות באמצעות אביזרים מתקדמים, הוא מאבחן את הבעיה ואת מיקומה. המדביר יתאים את שיטת הטיפול וההדברה בהתאם למקום ויחל בביצוע ההדברה, שנמשכים עד כחצי שעה ברוב המקרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כדיר המדביר. יח"צ,
כדיר המדביר/יח"צ

השירות המקצועי אינו נעלם מעיניהם של לקוחות החברה, שממליצים בחום על ההדברה המקצועית של ''כדיר המדביר''. כך מספר חיים דהן מנהריה, שהזמין שירותי הדברה מהחברה: "אני משתמש בשירותי כדיר המדביר בעסקי המזון שבבעלותי וכמובן בבית שלי במשך 5 השנים האחרונות. המקצועיות, הידע, היסודיות והתגובה המהירה שלהם הם ללא תחרות. השירות שאני מקבל לא דומה לשום ספק אחר. אני מקבל עבודה נהדרת וראש שקט כשהכל מתוקתק. מומלץ לכל בעל עסק שלא מעוניין לקבל תלונות על הימצאות מזיקים."

בשנים האחרונות ישנה מגמה לצמצמם במידת האפשר את השימוש בתכשירי ההדברה הכימיים במסגרת ההדברות, משום כך נכנסו שיטות הדברה חדשניות וידידותיות לסביבה. בחברת ''כדיר המדביר'' מומחים בהדברה ירוקה ואקולוגית, מדובר בהדברה המתחשבת בסביבה ומכילה אחוזים נמוכים ביותר של רעילות סביבתית למאגרי המים, לבני אדם ולעולם החי והצומח. ההדברה ירוקה מתבססת על התאמה ממוקדת ואופטימלית לביולוגיה של המזיק.

בנוסף, בחנות הדיגיטלית באתר ''כדיר המדביר'' תוכלו למצוא מוצרים לשימוש ביתי לטיפול במזיקים.

''כדיר המדביר'' שירותי ניטור, אבחון והדברה כנגד מגוון מזיקים ומכרסמים.

להזמנת הדברה 050-7705678

לדף הפייסבוק

בשיתוף כדיר המדביר, בשיתוף כדיר המדביר
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully