וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מועדון ג'נטלמנים לגברים בהרצליה

בשיתוף בונד בר, בשיתוף בונד בר

19.5.2020 / 11:32

בעקבות המלצות רבות, הלכנו לבקר מספרת גברים ומצאנו את תחילתה של מהפכה בתעשייה, והיא מרתקת!

בונד בר. יח"צ,
בונד בר/יח"צ

מכר ותיק התקשר אליי לפני מספר שבועות ושאל אותי אם שמעתי על ה"המספרה החדשה בהרצליה", כשעניתי לו שלא, הוא אמר לי שאני חייב לגשת ולראות במה מדובר - "סוף סוף כיף לי ללכת להסתפר! ועוד בלי שיקרעו לי את הכיס!" אמרתי לו שהוא סיקרן אותי אבל הייתי קצת סקפטי כי מה כבר אפשר לחדש במספרות גברים? ביקשתי את השם והכתובת, והופ קפצתי ל"בונד" בסוקולוב 11 בהרצליה.


כבר מבחוץ הבחנתי בסטייל שפחות רואים במחוזותינו. הכל אלגנטי, מודרני ובטוב טעם, וכשנכנסתי מיד הרגשתי בהבדל. בכניסה קיבל אותי הברבר - (מתברר שככה קוראים היום לספר גברים) סימן לי על כורסא נוחה לשבת והציע שתייה על חשבון הבית. והאמת הייתי מופתע, לצד פנטה קרה ביום חם (מודה, אני אוהב פנטה והפסקתי להתבייש בזה) הרמנו אני, הצוות והלקוחות הנוספים צ'ייסר. מעניין לציין שהמשקאות היו ברמה, ובין היתר היו וודקה ואן גוך, וויסקי גלן פידיך 12. גם אם סתם בא לכם קפה, יש מכונה וקפסולות של נספרסו. פתאום שמענו מהקומה למעלה "יש גם קפה טורקי לאלו שאוהבים פשוט ולעניין".

פתאום מהקומה למעלה ירדו שני גברים מזוקנים ועבי בשר, שאלו בחיוך מלא שיניים לשלומי ושאלו אותי מי אני, הסברתי להם שבאתי לעשות כתבה על המקום. מהצד אחד הלקוחות לחש לי שאלו הבעלים של המקום ומתברר שהם דמויות מאוד מוכרות בתעשייה.

בונד בר. יח"צ,
בונד בר/יח"צ

"אנחנו בר ועידן" הם הציגו את עצמם וברגע שהתחלתי לשאול אותם שאלות יכולת לראות את האש בעיניים שלהם.

"תראה, בישראל הכל מגיע באיחור ותמיד הלקוח מרגיש שחוסכים עליו איפה שרק ניתן" אומר עידן וממשיך: "כמו כל מי שגדל בישראל גם אני הלכתי להסתפר בלית ברירה אצל הספר השכונתי שתוך כדי התספורת דיבר בנייד עם החבר שלו, בינתיים איזה דודה עם נייר כסף על הראש ישבה לידך ודיברה עם המניקוריסטית על הטלנובלה מאתמול ובצד השני אחותו של הספר עושה פן רועש לדודה אחרת ומדברת איתה בצעקות על בר מצווה של הבן שלה. חוויה "לא משהו" בלשון המעטה. גבר בממוצע מסתפר פעם בשבועיים, שלושה, בחישוב מהיר זה בערך 20 פעם בשנה! לאיפה עוד יוצא לאדם להגיע כל כך הרבה פעמים כדי לקבל שירות? הבנו שיש כאן שוק עם בעיה ורצון אמיתי לשנות אותו, כמו כל רעיון טוב זה התחיל מהצורך האישי שלנו לקבל משהו טוב יותר ואז גילינו שהשוק צמא לזה."

בתור חובב ברבריות (ברבריה מגיעה מהמילה BARBER SHOP -בכל העולם אלו מספרות המיועדות לגברים - בחלקן אפילו אין כניסה לנשים) הקשיתי על האחים וציינתי שכבר יש בארץ ברבריות, מה הבשורה ב"בונד בר"? האח הצעיר, מיד ענה "המחיר!" והמשיך "בישראל יש ברבריות אבל הן מוכוונות למשוגעים לדבר ולהיפסטרים, הן נמצאות בעיקר במרכזי התרבות של ישראל והמחירים שלהן בהתאם, לעיתים כפול ויותר ממה שאנחנו מציעים. המהפכה שלנו היא להציע אלטרנטיבה ל"מספרת כולבויניק" השכונתית שלא השתנתה מאז 1993. לפתוח ברבריות בשכונות ובמחיר המותאם לשכונות, כלומר חוויה ושירות הרבה יותר טובים באותו מחיר, ככה אנחנו מאמינים שניצור מהפכה אמיתית שתגיע לגבר הממוצע ולא רק להיפסטרים או למשוגעים לדבר שמוכנים להיפרד ממאות שקלים בכל ביקור. השאיפה היא לפתוח לפחות עוד 4 "בונדים" בשנתיים הקרובות ודווקא במרכזי השכונות, איפה שהגברים הכי צריכים את הניקוי ראש מהמציאות הלוחצת, קצת להתנתק וליהנות בלי שירוקנו להם את הארנק".

הקמת עסק מתוך משהו שהתחיל כצורך אישי לא חדשה לאחים המזוקנים, הם גם היבואנים של DAPPER DAN, "מוצרים לעיצוב השיער שעושים את כל הדרך מאנגליה. "גם בתחום הזה המציאות הייתה שפשוט חסכו על הצרכן, מכרו מוצרים נחותים במחיר הרבה יותר גבוה ממה שהם שווים לדעתי, כשקצת ביררנו, הזמנו מחו"ל מוצרים וגילנו רמה אחרת לגמרי ועם הם הזמן הבנו שמדובר במוצר שהלקוח משתמש בו יום יום ולכן הוא חלק משמעותי מהשגרה שלו וחשוב לו להשתמש במוצר איכותי. היום המותג נמכר במעל 300 מספרות גברים ועוד הזרוע נטויה. תוך כדי הביקור בכל כך הרבה מספרות גברים הבנו את הצורך והצימאון של הציבור למשהו כמו בונד".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בונד בר. יח"צ,
בונד בר/יח"צ

משיחה עם הלקוחות במקום נראה שהמפכה אכן מכה שורשים, יוסי בן 34 מהרצליה אומר "אם לא היה את בונד היו צריכים להמציא אותה, איך לא חשבו פה על זה קודם, בחיים אני לא אחליף את המקום הזה, זה בשבילי מפלט, מקום עם שקט וחברים כשצריך שנייה לעצור, לנשום מכל מרוץ העכברים, פשוט כיף פה, התספורת זה רק תירוץ כדי לבוא". בר אומר לו "על העינק (על העיניים שלי, בתרגום לאשכנזים) תבוא כל יום נשמה" וכולם צוחקים.

לסיכום, "בונד" היא הרבה יותר ממספרת גברים, לדברי המקימים היא רעיון ותפיסת עולם שבאה לתת ללקוח הרבה יותר מתספורת, אני מסכים עם זה, מדובר בשינוי כיפי ונדרש שציבור הגברים צמא לו. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם, אני אהבתי!

מספר טלפון לקביעת תורים: 0535450040

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף בונד בר, בשיתוף בונד בר
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully